Povsod v razvitih državah predstavlja intervencijsko pot prostor, ki ga pustimo med voznim in prehitevalnim pasom, samo v Sloveniji ne. V tujini te policija sama preusmeri na odstavni pas, če hočeš iti na naslednji izvoz, da zmanjšajo zasičenost ceste.
a pa je kdo tudi pomislil da se kdo ne more priključiti na vozni pas iz idstavnega zaradi zadrtih voznikov ki nočejo spustiti vozila not? Ne? razmislite malo tudi o tej opciji in kaj sami počnete na cesti ko so kolone...
Skippy - daj razloži nam, kako lahko gasilsko vozilo pride mimo po tvoje "intervencijskem prostoru med voznim in prehitevalnim pasom"???? Koliko pa je prostora???Pa ko so prikolice, tovornjaki... ??? No pametnjakovič?Itervencijski prostor se naredi tako, da se vozila… ...prikaži več postavijo skrajno levo na prehitevalnem pasu in skrajno desno na odstavni pas - tam kjer je.Očitno si še eden mnogih, ki pojma nima... poglej si posneteg gasilske intervencije na primorski AC - objavljen nekaj tednov nazaj na žurnal 24 - in bov v posnetku prepoznal svoje (napačno) razmišljanje kaj je prav!
Haha to se je meni zgodilo pred dvemi leti. In potem se peljem tistih 20 metrov po odstavnem pasu cca 30kmh, res počasi, ker je bila par avtov naprej luknja. Nekdo je čakal. Seveda je bil to policijski avto v… ...prikaži več civilu :) 300 eur + pet točk. In to v mestu.Se mi zdi pa to "urejanje prometa" še bolj primitivno v takih primerih, ki so pogosti: dvopasovnica. Nekje 300m naprej se desni pas priklopi na levega. Ne vem kaj točno je ljudem, da se že zdavnaj prekmalu vsi vklopijo v gužvo na levi pas, desni pa ostane prazen, čeprav je še vedno vozen. In potem se tisti, ki dejansko poznamo cpp, peljemo po desnem pasu, ker je pač prazen in s tem zadaj sproščamo promet. In potem se najde kakšna brihta in zapelje čez oba pasa, tako da vozi po sredini ceste in nas ustavi, ker se je on neumno postavil v gužvo in moramo zato vsi čakat. Naj še na to malo oporijo policisti, ker to je skrajno primitivno oviranje prometa. Tak človek ne ve, da sta oba pasa vozna, ne glede na gužvo. In niti v sanjah
Povsod v razvitih državah predstavlja intervencijsko pot prostor, ki ga pustimo med voznim in prehitevalnim pasom, samo v Sloveniji ne. V tujini te policija sama preusmeri na odstavni pas, če hočeš iti na naslednji izvoz, da zmanjšajo zasičenost ceste.
ti nič ne razumeš...
tok da veš...tut pr ns je prostor za intervencijska vozila med voznim in prehitevalnim, odstavni pas je da se majo vozila na voznem pasu km umaknt.
Nekam ozek, ozek je ta prostor na teh cestah, ki jim pravite avtoceste?V tujini je precej drugače!
ne ve za cikcak sistem pri zožanju z dveh pasov na enega.
a pa je kdo tudi pomislil da se kdo ne more priključiti na vozni pas iz idstavnega zaradi zadrtih voznikov ki nočejo spustiti vozila not? Ne? razmislite malo tudi o tej opciji in kaj sami počnete na cesti ko so kolone...
Skippy - daj razloži nam, kako lahko gasilsko vozilo pride mimo po tvoje "intervencijskem prostoru med voznim in prehitevalnim pasom"???? Koliko pa je prostora???Pa ko so prikolice, tovornjaki... ??? No pametnjakovič?Itervencijski prostor se naredi tako, da se vozila… ...prikaži več postavijo skrajno levo na prehitevalnem pasu in skrajno desno na odstavni pas - tam kjer je.Očitno si še eden mnogih, ki pojma nima... poglej si posneteg gasilske intervencije na primorski AC - objavljen nekaj tednov nazaj na žurnal 24 - in bov v posnetku prepoznal svoje (napačno) razmišljanje kaj je prav!
Haha to se je meni zgodilo pred dvemi leti. In potem se peljem tistih 20 metrov po odstavnem pasu cca 30kmh, res počasi, ker je bila par avtov naprej luknja. Nekdo je čakal. Seveda je bil to policijski avto v… ...prikaži več civilu :) 300 eur + pet točk. In to v mestu.Se mi zdi pa to "urejanje prometa" še bolj primitivno v takih primerih, ki so pogosti: dvopasovnica. Nekje 300m naprej se desni pas priklopi na levega. Ne vem kaj točno je ljudem, da se že zdavnaj prekmalu vsi vklopijo v gužvo na levi pas, desni pa ostane prazen, čeprav je še vedno vozen. In potem se tisti, ki dejansko poznamo cpp, peljemo po desnem pasu, ker je pač prazen in s tem zadaj sproščamo promet. In potem se najde kakšna brihta in zapelje čez oba pasa, tako da vozi po sredini ceste in nas ustavi, ker se je on neumno postavil v gužvo in moramo zato vsi čakat. Naj še na to malo oporijo policisti, ker to je skrajno primitivno oviranje prometa. Tak človek ne ve, da sta oba pasa vozna, ne glede na gužvo. In niti v sanjah