nemci pa premium. ma ne me hecat. pejte gledat proizvodnjo paleta BMW. oni imajo več modelov kot pa prodanih avtov. recimo alfa ima 3 modele. a se rabi kaj več. ne pa da se vsake pol ure predeluje proizvodnja linija.
Zakaj se polemizira samo cena avtomobilov, da se prodaja ne povečuje? To je glede na trenutno potrošnjo sekundarnega pomena. Povejte mi kdo pri zdravi pameti in ki živi v bloku si bo kupil e-avto? V mislih imam starejše bloke z… ...prikaži več več kot 10 stanovanji in tiste, ki nimajo 20+ polnilnic v dosegu 10 minut peš. Enako velja za naselja hiš...zdržijo trafo postaje priključek 100 avtomobilov? In 50+ toplotnih črpalk v nasprotni smeri pa še 50+ FV priključkov?
Evropsko gospodarstvo si je krivo kar samo, ker je popolnoma zaspalo na razvoju, medtem ko je Kitajska vlagala sto tisoče milijard. Evropa je pa cincala. In zdaj namesto da bi stopila na plin, stopa na zavoro. Že zdaj je popolnoma… ...prikaži več nesmiselno kupiti evropski e-avto. Kaj šele bo. Preživela bodo samo tista podjetja, ki se bodo povezala s Kitajci. Kar Evropa ne zna in ne more, znajo Kitajci zelo dobro. Rusija ni tukaj nič kriva. Mogoče bi se problem preložil za nekaj let, izginil pa ne bi.
Obenem pa so se glupani sami odpovedali poceni ruskemu plinu, da nam ameri lahko prodajajo svojega po 3x višji ceni. Ki ga vrh tega vozijo v tankerjih. Ful ekološko.
Plin nima s tem nobene zveze. Razvoja ne more pričarat. Kar se dogaja zdaj, so Kitajci zastavili že 20 let nazaj. Toliko let Evropa zamuja. Kitajska in ZDA jadrata na krilih zelenega prehoda, Evropejce pa populisti prepričujejo, da je je… ...prikaži več zeleni prehod nateg. In folk naseda. Kako je že rekel Jelinčič? Narod je glup. Zeleni prehod bi moral biti še bistveno bolj ambiciozen, mi gremo pa nazaj. Evropi ni rešitve.
Energenti seveda še kako vplivajo, ker so proizvodni faktor. Lahko imas ti superduper razvoj, space tech, če hočeš, ampak če je tvoja energija draga koz žafran in furaš energetsko intenzivno proizvodnjo (kar proizvodnja avtov je), ne boš za boga milega… ...prikaži več naredil poceni izdelka. Ok, plin res ni primarni vir za proizvodnjo štroma, ampak "pametna" EU se ni odpovedala samo ruskemu plinu, ampak tudi nafti. Ta se pa že bolj uporablja kot vir za proizvodnjo štroma.
Torej poceni malega avta nemorejo izdelovati, istočasno pa so višjecenovni modeli vsi nafilani s poceni plastiko, fejk usnjem ter imajo čisto vse funkcije dostopne samo preko butastih zaslonov, da ja čim manj denarja namenijo za gumbe. Očitno jih klofuta iz… ...prikaži več Kitajske še ni dobro predramila, bodo potrebovali še kakšno.
Poanta in dejstva so, da si je EU z Nemčijo na čelu dala strel v koleno s sankcijami in neposlovanja z Rusijo. Zlonamerno lahko rečemo, da je EU rešila kitajsko gospodarstvo z umikom iz ruskih trgov. Spomnim se prvih sankcij,… ...prikaži več med njimi izvoz sadja. V EU skladišča polna, subvencije visoke. Vsi viški iz južnoameriških držav pa preplavili ruski trg. Pa ne slaba roba. In kdo je tu nor? Cene delovne sile+enegije+surovin določajo cene avtov. In jasno je, da zniževalec=energija poskočil x2. In modrost?
dejstvo da rusija z krizo nima nič tud leta 2008 rusija ni bila kriva........krivi smo mi ker nismo prirpavljeni delat za minimalca to je dejstvo zato so tud avti zelo dragi,,,,,,,,,,,,,,kot praviš rusija nima več poceni plina ker je šla… ...prikaži več inflacija rublja na vzgor.......rubelj propada
Pa prav on je bil tisti, če bi ga poslušali da izpelje glede elektrifikacije svoje načrte, bi danes bili tudi v Evropi v ospredju in ne bi obdavčevali Kitajcev. Tako pa so se raje odločili za počasen propad, a v… ...prikaži več sodelovanju s sindikati in državo. Danes je seveda prepozno začeti skoraj še enkrat, ker so drugi ušli predaleč naprej v razvoju.
Ni umetnost delati super za gadne pare. Umetnost je narediti dobro za male! Zato je Musk šel firbcat k Hondi ;-)
Lol, jaz vedno rečem ženi, ko gre kaj kupovat, da naj kupi dobro pa poceni. Pa pravi, da to ne obstaja. ☹️
nemci pa premium. ma ne me hecat. pejte gledat proizvodnjo paleta BMW. oni imajo več modelov kot pa prodanih avtov. recimo alfa ima 3 modele. a se rabi kaj več. ne pa da se vsake pol ure predeluje proizvodnja linija.
Alfa ne rabi kaj več, saj jih niti ne proda kaj več. :D
Zakaj se polemizira samo cena avtomobilov, da se prodaja ne povečuje? To je glede na trenutno potrošnjo sekundarnega pomena. Povejte mi kdo pri zdravi pameti in ki živi v bloku si bo kupil e-avto? V mislih imam starejše bloke z… ...prikaži več več kot 10 stanovanji in tiste, ki nimajo 20+ polnilnic v dosegu 10 minut peš. Enako velja za naselja hiš...zdržijo trafo postaje priključek 100 avtomobilov? In 50+ toplotnih črpalk v nasprotni smeri pa še 50+ FV priključkov?
Zelo dvomim, da trenutno obstaja naselje pri nas, ki lahko upošteva vse trnutne smernice in želje velikih "bedakov"/vodij.
Evropsko gospodarstvo si je krivo kar samo, ker je popolnoma zaspalo na razvoju, medtem ko je Kitajska vlagala sto tisoče milijard. Evropa je pa cincala. In zdaj namesto da bi stopila na plin, stopa na zavoro. Že zdaj je popolnoma… ...prikaži več nesmiselno kupiti evropski e-avto. Kaj šele bo. Preživela bodo samo tista podjetja, ki se bodo povezala s Kitajci. Kar Evropa ne zna in ne more, znajo Kitajci zelo dobro. Rusija ni tukaj nič kriva. Mogoče bi se problem preložil za nekaj let, izginil pa ne bi.
Obenem pa so se glupani sami odpovedali poceni ruskemu plinu, da nam ameri lahko prodajajo svojega po 3x višji ceni. Ki ga vrh tega vozijo v tankerjih. Ful ekološko.
Plin nima s tem nobene zveze. Razvoja ne more pričarat. Kar se dogaja zdaj, so Kitajci zastavili že 20 let nazaj. Toliko let Evropa zamuja. Kitajska in ZDA jadrata na krilih zelenega prehoda, Evropejce pa populisti prepričujejo, da je je… ...prikaži več zeleni prehod nateg. In folk naseda. Kako je že rekel Jelinčič? Narod je glup. Zeleni prehod bi moral biti še bistveno bolj ambiciozen, mi gremo pa nazaj. Evropi ni rešitve.
Energenti seveda še kako vplivajo, ker so proizvodni faktor. Lahko imas ti superduper razvoj, space tech, če hočeš, ampak če je tvoja energija draga koz žafran in furaš energetsko intenzivno proizvodnjo (kar proizvodnja avtov je), ne boš za boga milega… ...prikaži več naredil poceni izdelka. Ok, plin res ni primarni vir za proizvodnjo štroma, ampak "pametna" EU se ni odpovedala samo ruskemu plinu, ampak tudi nafti. Ta se pa že bolj uporablja kot vir za proizvodnjo štroma.
Nemčija je glede energentov naredila največjo napako, da je zaprla jederske elektrarne, vse ostalo je prazno nakladanje.
Torej poceni malega avta nemorejo izdelovati, istočasno pa so višjecenovni modeli vsi nafilani s poceni plastiko, fejk usnjem ter imajo čisto vse funkcije dostopne samo preko butastih zaslonov, da ja čim manj denarja namenijo za gumbe. Očitno jih klofuta iz… ...prikaži več Kitajske še ni dobro predramila, bodo potrebovali še kakšno.
Poanta in dejstva so, da si je EU z Nemčijo na čelu dala strel v koleno s sankcijami in neposlovanja z Rusijo. Zlonamerno lahko rečemo, da je EU rešila kitajsko gospodarstvo z umikom iz ruskih trgov. Spomnim se prvih sankcij,… ...prikaži več med njimi izvoz sadja. V EU skladišča polna, subvencije visoke. Vsi viški iz južnoameriških držav pa preplavili ruski trg. Pa ne slaba roba. In kdo je tu nor? Cene delovne sile+enegije+surovin določajo cene avtov. In jasno je, da zniževalec=energija poskočil x2. In modrost?
dejstvo da rusija z krizo nima nič tud leta 2008 rusija ni bila kriva........krivi smo mi ker nismo prirpavljeni delat za minimalca to je dejstvo zato so tud avti zelo dragi,,,,,,,,,,,,,,kot praviš rusija nima več poceni plina ker je šla… ...prikaži več inflacija rublja na vzgor.......rubelj propada
Poslovanje z Rusijo danes pomeni enako kot poslovanje z Nemčijo leta 1939. Ni razlike. Mislim, da moralno tako globoko še nismo padli in se prodali.
Ali kot poslovanje z židi vse od leta 48 dalje
Če bo hotela evropa preživeti,mora imeti ceno avtomobilov tako kot kitajci,pa ne bo problema prodat
Pa prav on je bil tisti, če bi ga poslušali da izpelje glede elektrifikacije svoje načrte, bi danes bili tudi v Evropi v ospredju in ne bi obdavčevali Kitajcev. Tako pa so se raje odločili za počasen propad, a v… ...prikaži več sodelovanju s sindikati in državo. Danes je seveda prepozno začeti skoraj še enkrat, ker so drugi ušli predaleč naprej v razvoju.
Evropska politika žaga vejo na kateri sedi.