Avto /avto/na-strom
7091 ogledov

Nekdanji šef VW o resničnem razlogu, zakaj Nemčija ne izdeluje e-avta za 20.000 evrov

Komentarjev 19
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Toma 07:15 02.oktober 2024.

    Ni umetnost delati super za gadne pare. Umetnost je narediti dobro za male! Zato je Musk šel firbcat k Hondi ;-)

    • Enzgg4 09:28 02.oktober 2024.

      Lol, jaz vedno rečem ženi, ko gre kaj kupovat, da naj kupi dobro pa poceni. Pa pravi, da to ne obstaja. ☹️

  • rd2dmk2 06:53 02.oktober 2024.

    nemci pa premium. ma ne me hecat. pejte gledat proizvodnjo paleta BMW. oni imajo več modelov kot pa prodanih avtov. recimo alfa ima 3 modele. a se rabi kaj več. ne pa da se vsake pol ure predeluje proizvodnja linija.

    • h4ck3r 08:30 02.oktober 2024.

      Alfa ne rabi kaj več, saj jih niti ne proda kaj več. :D

  • h4ck3r 08:37 02.oktober 2024.

    Zakaj se polemizira samo cena avtomobilov, da se prodaja ne povečuje? To je glede na trenutno potrošnjo sekundarnega pomena. Povejte mi kdo pri zdravi pameti in ki živi v bloku si bo kupil e-avto? V mislih imam starejše bloke z ...prikaži več več kot 10 stanovanji in tiste, ki nimajo 20+ polnilnic v dosegu 10 minut peš. Enako velja za naselja hiš...zdržijo trafo postaje priključek 100 avtomobilov? In 50+ toplotnih črpalk v nasprotni smeri pa še 50+ FV priključkov?

    • h4ck3r 08:39 02.oktober 2024.

      Zelo dvomim, da trenutno obstaja naselje pri nas, ki lahko upošteva vse trnutne smernice in želje velikih "bedakov"/vodij.

  • FejstDogaja 08:17 02.oktober 2024.

    Evropsko gospodarstvo si je krivo kar samo, ker je popolnoma zaspalo na razvoju, medtem ko je Kitajska vlagala sto tisoče milijard. Evropa je pa cincala. In zdaj namesto da bi stopila na plin, stopa na zavoro. Že zdaj je popolnoma ...prikaži več nesmiselno kupiti evropski e-avto. Kaj šele bo. Preživela bodo samo tista podjetja, ki se bodo povezala s Kitajci. Kar Evropa ne zna in ne more, znajo Kitajci zelo dobro. Rusija ni tukaj nič kriva. Mogoče bi se problem preložil za nekaj let, izginil pa ne bi.

    • Enzgg4 09:26 02.oktober 2024.

      Obenem pa so se glupani sami odpovedali poceni ruskemu plinu, da nam ameri lahko prodajajo svojega po 3x višji ceni. Ki ga vrh tega vozijo v tankerjih. Ful ekološko.

    • FejstDogaja 09:38 02.oktober 2024.

      Plin nima s tem nobene zveze. Razvoja ne more pričarat. Kar se dogaja zdaj, so Kitajci zastavili že 20 let nazaj. Toliko let Evropa zamuja. Kitajska in ZDA jadrata na krilih zelenega prehoda, Evropejce pa populisti prepričujejo, da je je ...prikaži več zeleni prehod nateg. In folk naseda. Kako je že rekel Jelinčič? Narod je glup. Zeleni prehod bi moral biti še bistveno bolj ambiciozen, mi gremo pa nazaj. Evropi ni rešitve.

    • Enzgg4 09:54 02.oktober 2024.

      Energenti seveda še kako vplivajo, ker so proizvodni faktor. Lahko imas ti superduper razvoj, space tech, če hočeš, ampak če je tvoja energija draga koz žafran in furaš energetsko intenzivno proizvodnjo (kar proizvodnja avtov je), ne boš za boga milega ...prikaži več naredil poceni izdelka. Ok, plin res ni primarni vir za proizvodnjo štroma, ampak "pametna" EU se ni odpovedala samo ruskemu plinu, ampak tudi nafti. Ta se pa že bolj uporablja kot vir za proizvodnjo štroma.

    • Jernej65 10:09 02.oktober 2024.

      Nemčija je glede energentov naredila največjo napako, da je zaprla jederske elektrarne, vse ostalo je prazno nakladanje.

  • dr3k 08:20 02.oktober 2024.

    Torej poceni malega avta nemorejo izdelovati, istočasno pa so višjecenovni modeli vsi nafilani s poceni plastiko, fejk usnjem ter imajo čisto vse funkcije dostopne samo preko butastih zaslonov, da ja čim manj denarja namenijo za gumbe. Očitno jih klofuta iz ...prikaži več Kitajske še ni dobro predramila, bodo potrebovali še kakšno.

  • atamama 07:07 02.oktober 2024.

    Poanta in dejstva so, da si je EU z Nemčijo na čelu dala strel v koleno s sankcijami in neposlovanja z Rusijo. Zlonamerno lahko rečemo, da je EU rešila kitajsko gospodarstvo z umikom iz ruskih trgov. Spomnim se prvih sankcij, ...prikaži več med njimi izvoz sadja. V EU skladišča polna, subvencije visoke. Vsi viški iz južnoameriških držav pa preplavili ruski trg. Pa ne slaba roba. In kdo je tu nor? Cene delovne sile+enegije+surovin določajo cene avtov. In jasno je, da zniževalec=energija poskočil x2. In modrost?

    • slavauk22 07:17 02.oktober 2024.

      dejstvo da rusija z krizo nima nič tud leta 2008 rusija ni bila kriva........krivi smo mi ker nismo prirpavljeni delat za minimalca to je dejstvo zato so tud avti zelo dragi,,,,,,,,,,,,,,kot praviš rusija nima več poceni plina ker je šla ...prikaži več inflacija rublja na vzgor.......rubelj propada

    • Pepe007 08:21 02.oktober 2024.

      Poslovanje z Rusijo danes pomeni enako kot poslovanje z Nemčijo leta 1939. Ni razlike. Mislim, da moralno tako globoko še nismo padli in se prodali.

    • Enzgg4 09:31 02.oktober 2024.

      Ali kot poslovanje z židi vse od leta 48 dalje

  • Avatar Garancija
    Garancija 09:41 02.oktober 2024.

    Če bo hotela evropa preživeti,mora imeti ceno avtomobilov tako kot kitajci,pa ne bo problema prodat

  • Rim 09:55 02.oktober 2024.

    Pa prav on je bil tisti, če bi ga poslušali da izpelje glede elektrifikacije svoje načrte, bi danes bili tudi v Evropi v ospredju in ne bi obdavčevali Kitajcev. Tako pa so se raje odločili za počasen propad, a v ...prikaži več sodelovanju s sindikati in državo. Danes je seveda prepozno začeti skoraj še enkrat, ker so drugi ušli predaleč naprej v razvoju.

  • Pepe007 08:20 02.oktober 2024.

    Evropska politika žaga vejo na kateri sedi.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.