Tip je ubil 3 ljudi in so ga kar izpustili? Malo so se pogovorili in to je to? Nekomu je ubil starše, sodelavce, prijatelje, sosede. Kaj je delal?! Gledal v telefon in/ali žrl ali zaspal itd. Poznam kamionarja, ki medtem… ...prikaži več ko vozi stalno snema in objavlja filmčke na Facebooku, se prehranjuje, komentira na Facebooku, gleda mali TV, ki si ga je montiral v kabino itd. Kaj od tega je delal ta Slovak, da ni videl avtomobilov pred sabo?!
Ko gledaš kaj ludje delajo v svojih vozilih, sploh kamjonarji, si rečeš, da dobro da nesreč ni še več. Pa zdaj se šoferje uvaža že iz držav tretjega sveta, kjer so pravila vožnje drugačna.
Za slabo prometno stanje je kriva policija . Njihove najavljene akcije nadzora so vse kar počnejo čez vse leto . Vsak dan srečam voznike ,ki telefonirajo ali berejo SMS-e.
Kamere verjetno niso tako natančne. Žal. Ali pa ni volje, dovolj zaposlenih. Poleg tega nimamo niti AC policije, da bi šla na cesto in take psih0te izločala - to vidimo že po tem, ko se pojavijo vozniki na napačni strani… ...prikaži več AC. Ne zgodi se nič.
@maja, imamo cestno policijo, ac je bila samo ukinjena kot nepotrebna, saj je nekako duplirala delo prometne. Prezaposlili so ljudi tja, ne bi smelo bit izgovora.
2) 27. člen ZVCP: Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje. Hitrost vožnje mora prilagoditi stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila… ...prikaži veča in tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
1) Odgovornost voznikov je upoštevanje cestno prometnih predpisov! Te odgovornosti ni mogoče prevaliti komurkoli drugem! V konkretnem primeru je kriv voznik kamiona ker ni upošteval varne varnostne razdalje!
Predvsem bi ga morali pridržati v priporu do konca sodnega postopka. Tip je utemeljeno osumljen, da je iz malomarnosti ubil tri ljudi. Za tak zločin mislim, da je predvidena kar dolga zaporna kazen. Poleg tega je tujec in se v… ...prikaži več takem primeru upošteva begosumnost kot priporni razlog. To je enostavno norčevanje iz vseh nas.
Voznika bi morali res pridržati do konca postopka, tudi zaradi njega samega. Ko tako dejanje pride v zavest, nikomur ni vseeno, nekateri storijo samomor. Velikokrat opažam 'nenavadno' vožnjo, pospeševanje ali upočasnjevanje ter vijuganje brez očitnega zunanjega razloga. Ja, brskanje po… ...prikaži večo telefonu oz odsotnost pozornosti. Potem pa 'stroka' kar počez, starejši so nevarni vozniki, pa hitrost..
Kje je policija v civilnih vozili na mestu zastojev, v konicah, tam bi lahko polovili npr. maso egoistov!
Predvsem je premalo represivnih ukrepov za voznike tovornjakov...ja tovornjaki so potrebni in so pomembni v celotni verigi...a kaj ko se jih veliko ne zaveda s kakšnim vozilom upravljajo, da imajo zavorno pot veliko daljšo in da je njihova sila naleta… ...prikaži več veliko veliko večja kot pa pri navadnem avtomobilu. Tukaj gre v večini predvsem za tujce oz. za tuje prevoznike, ki vozijo na "varnostni" razdalji 10-20m in to pri hitrosti 100km/h.
Maja, treba se je pravočasno dat na vozni pas, ne pa do zadnje sekunde po prehitevalnem... sem dnevno pa primorski avtocesti, vem kako se tam vozi, kaj se da in kaj ne da..
pravičnik, ti dam popolnoma prav. Sam sem vozim dnevno po AT in na štajerskem in koroškem vozniki vztrajajo na prehitevalnem do izvoza, ostali predeli so pa še kar ok, slovenci se pa tudi navajamo počasi na takšen način. Pa čeprav… ...prikaži več je pravočasna razvrstitev pravilna in nujna za tekoči promet, me je pa v zadnjem času glede na količino hujših nesreč, povzročenih s strani voznikov tovornjakov, ki so posledica naleta, torej nepazljivosti, kar strah zapeljati med 2 priklopnika.
ni povedal, zakaj ni pravočasno zaviral. in naši policajčki so rekli OK in ga izpustili. A je to možno????????? Pa tip je fental 3 ljudi...
Tole je tudi meni popolna neumnost. Nima da se s stola premakne, dokler ne pove razloga.
Tip je ubil 3 ljudi in so ga kar izpustili? Malo so se pogovorili in to je to? Nekomu je ubil starše, sodelavce, prijatelje, sosede. Kaj je delal?! Gledal v telefon in/ali žrl ali zaspal itd. Poznam kamionarja, ki medtem… ...prikaži več ko vozi stalno snema in objavlja filmčke na Facebooku, se prehranjuje, komentira na Facebooku, gleda mali TV, ki si ga je montiral v kabino itd. Kaj od tega je delal ta Slovak, da ni videl avtomobilov pred sabo?!
Ko gledaš kaj ludje delajo v svojih vozilih, sploh kamjonarji, si rečeš, da dobro da nesreč ni še več. Pa zdaj se šoferje uvaža že iz držav tretjega sveta, kjer so pravila vožnje drugačna.
Za slabo prometno stanje je kriva policija . Njihove najavljene akcije nadzora so vse kar počnejo čez vse leto . Vsak dan srečam voznike ,ki telefonirajo ali berejo SMS-e.
Slovaški morilec je sigurno gledal v telefonček, al pa tablico??
Škoda, da ni crknu, tako pa ga bodo naša milostna sodišča osvobodila zgolj z opozorilom!
ocitno si bil v kabini voznika da znas obsojat
Ubil 3 ljudi, me prav zanima sodni epilog!
Kamere so povsod po AC. Lepo naj poslikajo vsakega jebenega kamionđara in če se ukvarja z dodatnim zadovoljstvom lepo zaplenit kamion in pika!
Kamere verjetno niso tako natančne. Žal. Ali pa ni volje, dovolj zaposlenih. Poleg tega nimamo niti AC policije, da bi šla na cesto in take psih0te izločala - to vidimo že po tem, ko se pojavijo vozniki na napačni strani… ...prikaži več AC. Ne zgodi se nič.
@maja, imamo cestno policijo, ac je bila samo ukinjena kot nepotrebna, saj je nekako duplirala delo prometne. Prezaposlili so ljudi tja, ne bi smelo bit izgovora.
Katastrofa, kaj se dogaja na naših cestah, saj nisi nikjer več varen.
2) 27. člen ZVCP: Voznik sme voziti vozilo s tako hitrostjo, da ga lahko stalno obvladuje in ustavi pred oviro, ki jo lahko pričakuje. Hitrost vožnje mora prilagoditi stanju ceste, gostoti prometa, vremenskim razmeram, vidljivosti in preglednosti ceste, stanju vozila… ...prikaži veča in tovora tako, da lahko v vidni razdalji vozilo ustavi.
1) Odgovornost voznikov je upoštevanje cestno prometnih predpisov! Te odgovornosti ni mogoče prevaliti komurkoli drugem! V konkretnem primeru je kriv voznik kamiona ker ni upošteval varne varnostne razdalje!
Predvsem bi ga morali pridržati v priporu do konca sodnega postopka. Tip je utemeljeno osumljen, da je iz malomarnosti ubil tri ljudi. Za tak zločin mislim, da je predvidena kar dolga zaporna kazen. Poleg tega je tujec in se v… ...prikaži več takem primeru upošteva begosumnost kot priporni razlog. To je enostavno norčevanje iz vseh nas.
Voznika bi morali res pridržati do konca postopka, tudi zaradi njega samega. Ko tako dejanje pride v zavest, nikomur ni vseeno, nekateri storijo samomor. Velikokrat opažam 'nenavadno' vožnjo, pospeševanje ali upočasnjevanje ter vijuganje brez očitnega zunanjega razloga. Ja, brskanje po… ...prikaži večo telefonu oz odsotnost pozornosti. Potem pa 'stroka' kar počez, starejši so nevarni vozniki, pa hitrost.. Kje je policija v civilnih vozili na mestu zastojev, v konicah, tam bi lahko polovili npr. maso egoistov!
Huda nesreča, trpelo bo veliko ljudi. Trpeli bodo tudi ostali vozniki, ko take nesreče uporabijo za nove represivne varnostne ukrepe,
Predvsem je premalo represivnih ukrepov za voznike tovornjakov...ja tovornjaki so potrebni in so pomembni v celotni verigi...a kaj ko se jih veliko ne zaveda s kakšnim vozilom upravljajo, da imajo zavorno pot veliko daljšo in da je njihova sila naleta… ...prikaži več veliko veliko večja kot pa pri navadnem avtomobilu. Tukaj gre v večini predvsem za tujce oz. za tuje prevoznike, ki vozijo na "varnostni" razdalji 10-20m in to pri hitrosti 100km/h.
h4ck3r, se popolnoma strinjam. Na primorki naredijo tak zid, tako da komaj zaviješ proti Postojni oz. kakšnemu drugemu izvozu!
Maja, treba se je pravočasno dat na vozni pas, ne pa do zadnje sekunde po prehitevalnem... sem dnevno pa primorski avtocesti, vem kako se tam vozi, kaj se da in kaj ne da..
pravičnik, ti dam popolnoma prav. Sam sem vozim dnevno po AT in na štajerskem in koroškem vozniki vztrajajo na prehitevalnem do izvoza, ostali predeli so pa še kar ok, slovenci se pa tudi navajamo počasi na takšen način. Pa čeprav… ...prikaži več je pravočasna razvrstitev pravilna in nujna za tekoči promet, me je pa v zadnjem času glede na količino hujših nesreč, povzročenih s strani voznikov tovornjakov, ki so posledica naleta, torej nepazljivosti, kar strah zapeljati med 2 priklopnika.