pred odborom za izobraževanje poudaril Dario Felda, novi minister za izobraževanje. "Gre za velike krivice do otrok, najbolj do najbolj nadarjenih otrok. Namreč, oceno 5 dobi nekdo, ki je zelo nadarjen, ampak oceno 5 dobi tudi nekdo, ki je lahko… ...prikaži več povprečen. Vidimo, da tega dvojega ne znamo ločevati," ........................Končno nekdo, ki bo očitno zaustavil poneumljanje otrok...
Ce bo resil prvo triado oz. Vse do druge bo resil generacije otrok. Z ucenjem na pamet sicer ni nic narobe, a ce obstaja samo to, potem je pa hudo narobe. Nagrajujemo zicleder, ne pa talentov. V sluzbah imamo malo… ...prikaži več morje ljudi, ki ne vedo zakaj so tam. Hodijo po placko. V privat in javnem sektorju.
moram priznati, da mi je všeč njegovo razmišljanje! ampak čakajte zdaj odziv učiteljic - po 20 letih dela bo treba napisati nove učne načrte (za katere sem plačana vsako leto!!)???
Otroci se veselijo počitnic, ker so preobremenjeni s šolo. Otroci pridejo v šolo zamorjeni in ne gibalno ovirani zaradi počitnic. Telovadbe se veselijo, ker takrat manj poslušajo učiteljice, ki se samo derejo in zahtevajo in pozabljajo, da so vsi otroci… ...prikaži več nadarjeni. Delate razlike med otroci. Vsak otrok se naj uči predmete kateri ga veselijo in naj manj tekmujejo med sabo. Sistem ne deluje, a otroci ga vseeno obiskujejo. Zaprite vse dokler se sistem ne uredi. Če se ruši sistem, zakaj je obvezno.
naše šolstvo je steber eksperimentov ... če ima kdo dovolj časa in smisla za eksperimente, naj gre na ministrstvo (če bo prišel zraven) ... kakšna umetnost ... dejmo nekej probat KAKO DELUJE, če malo zmešamo belo, pa rdečo, pa še… ...prikaži več ta prašek ... Uhhh, počlo je, dobr dela
Ne vem če je zniževanje povprečne ocene tako zelo dobra ideja. Se zelo strinjam, da je spodbujanje nadarjenih zelo pomembno. Po drugi strani, če bo večina po novem znala za tri, jim bomo s tem sporočili da niso dobri temveč… ...prikaži več povprečni in nedaleč od komaj zadostnih. Rezultat zna biti, da bo še več otrok kot prej v šoli doživljalo agonijo v boju za ocene. To pa mislim da je ravno obratno od tistega za kar naj bi se zavzemali. Zavzemajte se za nadarjene, ampak prosim ne kvarit lajfa povprečnim ;)
Namesto, da bi otroke razbremenili, jim že v 3. (!!!) razredu napovedujejo NPZ. Tako bodo še bolj obremenjeni, še več se bodo učili, sploh tisti, ki pač niso nadarjeni. Ponovno mala šola?? Potem bodo mogli otroci na miru sedet že… ...prikaži več pri 5ih letih?? Torej bo celotno ''šolanje'' trajalo 10 let?? Raje ukinite ocenjevanja likovne umetnosti, športa, glasbene vzgoje...
Npz je ok. Iskali bojo talente, ne piflarje. Trenutno imamo tezavi s piflarji v javnem sektorju. Vsi se borijo sam za visoke place, nihce pa ne uziva v svojem delu. So izjeme. Povsod. To je treba rect. Ampak v sloveniji… ...prikaži več se ngrajuje pridnost, ne inventivnost. Na faksih imamo 80%pridnih, ki sami priznajo, da ne vedo, kaj hocejo in kaj bi sploh poceli
NPZ v prvi triadi nima kaj iskati...še preveč testov bodo imeli, to so 8 let stari otroci. Naj jim pustijo otroštvo. To pomeni, da bomo tistih 5% nadarjenih nosili po rokah, ostali pridni pa naj nekje zadaj capljajo za ostalimi....… ...prikaži več
Kar se tiče pa odraslih v službah je pa vse odvisno od delovnih navad. Sicer pa je lahko nekdo genij, pa ne bo dal nič od sebe..
za NPZ naj se ne bi učili ampak samo pokazali, kaj njihovi možgani zmorejo - logika, razumevanje stvari, kako se znajdejo pri reševanju problemov, to podpiram!
Že zdaj po manjših občinah in vaseh, delajo razlike med učenci zdaj bodo še hujše. Ko pa pridejo v srednjo šolo v mesto se njihovo znanje čudno izgubi. Krivi so šolniki, ki za svoj denar ne naredijo skoraj nič, tisti… ...prikaži več ki pa hočejo kaj spremeniti jih pa pohodijo in uničijo ravnatelji.
Za večino resnih delovnih mest je potreba po redoljubnih in pridnih. Vem za enega "genija" v OŠ, ki sedaj na manjšem petrolu prodaja gorivo. Pa še to je mogoče zanj prezahtevno.
Sam se bojim, da bodo otroke spravljali v skupinice, in da jim bo to pustilo posledice in da čeprav bi lahko nek otrok dosegel nadpovprečne rezultate, bo imel v glavi, da sam tega ni sposoben. Mislim, da bo šlo za… ...prikaži več eksperiment, ki ga bodo s časom spreminjali, nadgrajevali in prilagajali. Kako bo pa to vplivalo na otroke, jim pa ni pomembno. Upam, da se motim.
pred odborom za izobraževanje poudaril Dario Felda, novi minister za izobraževanje. "Gre za velike krivice do otrok, najbolj do najbolj nadarjenih otrok. Namreč, oceno 5 dobi nekdo, ki je zelo nadarjen, ampak oceno 5 dobi tudi nekdo, ki je lahko… ...prikaži več povprečen. Vidimo, da tega dvojega ne znamo ločevati," ........................Končno nekdo, ki bo očitno zaustavil poneumljanje otrok...
Ce bo resil prvo triado oz. Vse do druge bo resil generacije otrok. Z ucenjem na pamet sicer ni nic narobe, a ce obstaja samo to, potem je pa hudo narobe. Nagrajujemo zicleder, ne pa talentov. V sluzbah imamo malo… ...prikaži več morje ljudi, ki ne vedo zakaj so tam. Hodijo po placko. V privat in javnem sektorju.
moram priznati, da mi je všeč njegovo razmišljanje! ampak čakajte zdaj odziv učiteljic - po 20 letih dela bo treba napisati nove učne načrte (za katere sem plačana vsako leto!!)???
Otroci se veselijo počitnic, ker so preobremenjeni s šolo. Otroci pridejo v šolo zamorjeni in ne gibalno ovirani zaradi počitnic. Telovadbe se veselijo, ker takrat manj poslušajo učiteljice, ki se samo derejo in zahtevajo in pozabljajo, da so vsi otroci… ...prikaži več nadarjeni. Delate razlike med otroci. Vsak otrok se naj uči predmete kateri ga veselijo in naj manj tekmujejo med sabo. Sistem ne deluje, a otroci ga vseeno obiskujejo. Zaprite vse dokler se sistem ne uredi. Če se ruši sistem, zakaj je obvezno.
naše šolstvo je steber eksperimentov ... če ima kdo dovolj časa in smisla za eksperimente, naj gre na ministrstvo (če bo prišel zraven) ... kakšna umetnost ... dejmo nekej probat KAKO DELUJE, če malo zmešamo belo, pa rdečo, pa še… ...prikaži več ta prašek ... Uhhh, počlo je, dobr dela
Ne vem če je zniževanje povprečne ocene tako zelo dobra ideja. Se zelo strinjam, da je spodbujanje nadarjenih zelo pomembno. Po drugi strani, če bo večina po novem znala za tri, jim bomo s tem sporočili da niso dobri temveč… ...prikaži več povprečni in nedaleč od komaj zadostnih. Rezultat zna biti, da bo še več otrok kot prej v šoli doživljalo agonijo v boju za ocene. To pa mislim da je ravno obratno od tistega za kar naj bi se zavzemali. Zavzemajte se za nadarjene, ampak prosim ne kvarit lajfa povprečnim ;)
Namesto, da bi otroke razbremenili, jim že v 3. (!!!) razredu napovedujejo NPZ. Tako bodo še bolj obremenjeni, še več se bodo učili, sploh tisti, ki pač niso nadarjeni. Ponovno mala šola?? Potem bodo mogli otroci na miru sedet že… ...prikaži več pri 5ih letih?? Torej bo celotno ''šolanje'' trajalo 10 let?? Raje ukinite ocenjevanja likovne umetnosti, športa, glasbene vzgoje...
Npz je ok. Iskali bojo talente, ne piflarje. Trenutno imamo tezavi s piflarji v javnem sektorju. Vsi se borijo sam za visoke place, nihce pa ne uziva v svojem delu. So izjeme. Povsod. To je treba rect. Ampak v sloveniji… ...prikaži več se ngrajuje pridnost, ne inventivnost. Na faksih imamo 80%pridnih, ki sami priznajo, da ne vedo, kaj hocejo in kaj bi sploh poceli
NPZ v prvi triadi nima kaj iskati...še preveč testov bodo imeli, to so 8 let stari otroci. Naj jim pustijo otroštvo. To pomeni, da bomo tistih 5% nadarjenih nosili po rokah, ostali pridni pa naj nekje zadaj capljajo za ostalimi....… ...prikaži več Kar se tiče pa odraslih v službah je pa vse odvisno od delovnih navad. Sicer pa je lahko nekdo genij, pa ne bo dal nič od sebe..
za NPZ naj se ne bi učili ampak samo pokazali, kaj njihovi možgani zmorejo - logika, razumevanje stvari, kako se znajdejo pri reševanju problemov, to podpiram!
Že zdaj po manjših občinah in vaseh, delajo razlike med učenci zdaj bodo še hujše. Ko pa pridejo v srednjo šolo v mesto se njihovo znanje čudno izgubi. Krivi so šolniki, ki za svoj denar ne naredijo skoraj nič, tisti… ...prikaži več ki pa hočejo kaj spremeniti jih pa pohodijo in uničijo ravnatelji.
Za večino resnih delovnih mest je potreba po redoljubnih in pridnih. Vem za enega "genija" v OŠ, ki sedaj na manjšem petrolu prodaja gorivo. Pa še to je mogoče zanj prezahtevno.
Sam se bojim, da bodo otroke spravljali v skupinice, in da jim bo to pustilo posledice in da čeprav bi lahko nek otrok dosegel nadpovprečne rezultate, bo imel v glavi, da sam tega ni sposoben. Mislim, da bo šlo za… ...prikaži več eksperiment, ki ga bodo s časom spreminjali, nadgrajevali in prilagajali. Kako bo pa to vplivalo na otroke, jim pa ni pomembno. Upam, da se motim.
Eksperiment poteka že desetletja in to takšen, da se nagrajuje piflarje, inteligentni pa ostajajo v povprečju ...