Bravo, B.P.!!! Uspel si dokazati, da si res novinar, ne pa šolana oseba. Spet zavajajoč naslov, samo da se klika. Čez mrtve, kajne? Vi novinarji pa res nimate ne vesti, ne srca, ne pameti. Čestitam!
novinarji? novinarska etika in pravo novinarstvo sta že zdavnaj izumrla. sedaj kracajo samo še falirani fdv-jevci in PR pisunčki različnih političnih opcij.
Najbolj žalostno je, da se že med sabo začenjamo tako menit (da je bolj učinkovito), nihče pa ne vidi, da skoraj ni šanse, da bi se na tak način narobe zastopil.
Vse za večjo pozornost, posledično branost.Le besedo bi bilo potrebno vriniti (dva dni). Na ta način jih bo vse manj ki bodo verjeli v dober namen sporočila-vesti.
Najbolj žalostno je, da se že med sabo začenjamo tako menit (da je bolj učinkovito), nihče pa ne vidi, da skoraj ni šanse, da bi se na tak način prav zastopil.
Se pridružujem uporabniku @Snežinko. S temi clickbait naslovi ste šli že čez vsako mero. Ste že kdaj slišali za novinarski kodeks? Da ne omenjam tega, da imate vedno več neoznačenih (joj, kako podcenjujete ljudi!) prikritih PR člankov. Od včasih solidnega,… ...prikaži več sicer vedno nekoliko rumenega medija, ste postali ... no, saj veste, kaj je rumene barve.
Evo, imam en super clickbait naslov za vas: TEGA NE BOSTE VERJELI: TO SO RAZLOGI, DA LJUDJE ZAPUŠČAJO ŽURNAL! Evo, na takega bi pa z veseljem kliknil.
Jysk je ena usrana firma ki z prodajalci dela kot z živino,en kratek čas sem delal in definitivno ne stopim več v to taborišče, niti kupim ne ničesar več pa če je zastonj
Bravo, B.P.!!! Uspel si dokazati, da si res novinar, ne pa šolana oseba. Spet zavajajoč naslov, samo da se klika. Čez mrtve, kajne? Vi novinarji pa res nimate ne vesti, ne srca, ne pameti. Čestitam!
novinarji? novinarska etika in pravo novinarstvo sta že zdavnaj izumrla. sedaj kracajo samo še falirani fdv-jevci in PR pisunčki različnih političnih opcij.
Najbolj žalostno je, da se že med sabo začenjamo tako menit (da je bolj učinkovito), nihče pa ne vidi, da skoraj ni šanse, da bi se na tak način narobe zastopil.
Prav zastopil, ne narobe ;-)
Vse za večjo pozornost, posledično branost.Le besedo bi bilo potrebno vriniti (dva dni). Na ta način jih bo vse manj ki bodo verjeli v dober namen sporočila-vesti.
Najbolj žalostno je, da se že med sabo začenjamo tako menit (da je bolj učinkovito), nihče pa ne vidi, da skoraj ni šanse, da bi se na tak način prav zastopil.
Se pridružujem uporabniku @Snežinko. S temi clickbait naslovi ste šli že čez vsako mero. Ste že kdaj slišali za novinarski kodeks? Da ne omenjam tega, da imate vedno več neoznačenih (joj, kako podcenjujete ljudi!) prikritih PR člankov. Od včasih solidnega,… ...prikaži več sicer vedno nekoliko rumenega medija, ste postali ... no, saj veste, kaj je rumene barve. Evo, imam en super clickbait naslov za vas: TEGA NE BOSTE VERJELI: TO SO RAZLOGI, DA LJUDJE ZAPUŠČAJO ŽURNAL! Evo, na takega bi pa z veseljem kliknil.
Zaradi takih traparij se rumeni tisk bere z adblockerjem.
Že spet en bebavi naslov.
Jysk je ena usrana firma ki z prodajalci dela kot z živino,en kratek čas sem delal in definitivno ne stopim več v to taborišče, niti kupim ne ničesar več pa če je zastonj
Tako kot z nami manipulirajo z zavajajočimi naslovi, tako manipulirajo z NE-objavo novic glede ilegalno ilegalnih ilegalcev..
Avtor članka B.P. Daj naredi nam uslugo in se podpiši to kar si: DEBIL!