Ne moreš primerjat jabolk in hrušk. Slovenija ni velemesto z veliko koncentracijo prebivalstva na enem mestu. Slovenija ima razpršeno poselitev in praktično neobstoječ javni prevoz. To kar pišete bi lahko mogoče upoštevali samo v Ljubljani, za preostanek Slovenije pa je… ...prikaži več avto nuja. Brez avta si socialni problem. Glede na stanje naših podeželskih cest in konfiguracijo hribovitega terena pa tudi terenci niso noben luksuz. Skratka, novinarji malo pomislite preden napišete tako neumnost.
Dodatno obdavčite še čevlje. Usnjene - to je luksuz, Popust za sandale.... za opankarje pa brez davka.... teh je pri nas itak vsak dan več. Ožeži reveža do gat, če se le da..... prekleta taka država.
Država bi samo obdavčevala, ker je od tega odvisen njen obstoj, oziroma obstoj delovnih mest ki jih nudi državna uprava, to je edino kar jim gle po glavi in kar znajo, da pa bi poskrbeli za osnovo, da mladi lahko… ...prikaži več dobijo službe to pa ne, ampak puščajo (samo v državnih službah) da folk dela praktično tudi 20 let več kot bi bilo treba, samo zato ker si on tako zelo želi imet dobro plačo, drugi naj pa gagajo, ko pa taka starina odide končno v penzijo, pa se itak par dni prej podpišejo pogodbe za "svetovanje" in na njegovo delovno mesto pride kak žlahtnik ali zaslužen kader.
"V zadnjem obdobju [so se] izpusti novih motornih vozil pomembno znižali, kar je bil tudi cilj vključitve okoljskih kriterijev v okvir davka na motorna vozila," ugotavljajo na Ministrstvu za finance. In to so se spomnili zdaj, ko se… ...prikaži več ravno izkazalo, da so deklarirane številke o porabi in emisijah prazna črka na papirju, da je dejanska poraba neznanokje med 20% in 100% višja od deklarirane, deklarirane emisije NOx med 200% in 2000% višje. Čeprav so VW zalotili pri neposredni goljufiji, vse skupaj pa pri zgoraj omenjenih odstopanjih med realnimi emisijami in uradnimi testnimi rezultati, zdej avto industrija intenzivno lobira, da bi jim odpustke podaljševali še leta naprej. Čeprav eni znajo naredit avte ki omejitev NOx in PM ne kršijo.Večji problem je kako res doseč globalno znižanje porabe. Tu se je nedavno precej žalostno izkazalo, da se je evropski ukrep zahteve za znižanje CO2 v celotnih flotah proizvajalcev grdo izrodil. Uspelo je v glavnem friziranje testnih r
-rezultatov, drugega pa bore malo. Kaj češ, od avto industrije ne moreš pričakovat naenkrat nevemkakšnih čudežev. Še posebej če ljudje hočejo še vedno kupovat velike težke in močne avte. Načeloma bi bilo čisto pošteno bolj obdavčit požrešneže in onesnaževalce.… ...prikaži več Sta pa dva problema. Kaj naredit glede akutnega stanja s sfriziranimi testnimi rezultati. Pa kako bodo novo breme prenesle revne množice s starimi ne-eko požrešneži, politiki znajo popustit pod pritiski svoje volilne baze.
Zato, ker novinarji so tista sila, ki lahko nekaj obrne na boljše ali na slabše!!Tako se lahko begunska kriza izrodi v katastrofo s pomočjo neodgovornega poročanja novinarjev, ko nočejo pokazati realne slike stanje, ker se bojijo nemirov. Torej zato… ...prikaži večo prihaja vojna islam vs Europa. Žalostno ali tako bo, če ne bodo velecenjena frau Merkl & Co začela vleč pravih potez. Novinarji pa podpirajo to slabo politiko s skrivanjem stanja. Enako mislim, da bi se tudi tu dalo marsikaj prej dati v javnost, kar se tiče avtomobilske industrije. Vprašanje je, koliko je še drugih proizvajalcev, ki so uporabili enak/podoben trik.
Ne moreš primerjat jabolk in hrušk. Slovenija ni velemesto z veliko koncentracijo prebivalstva na enem mestu. Slovenija ima razpršeno poselitev in praktično neobstoječ javni prevoz. To kar pišete bi lahko mogoče upoštevali samo v Ljubljani, za preostanek Slovenije pa je… ...prikaži več avto nuja. Brez avta si socialni problem. Glede na stanje naših podeželskih cest in konfiguracijo hribovitega terena pa tudi terenci niso noben luksuz. Skratka, novinarji malo pomislite preden napišete tako neumnost.
Dodatno obdavčite še čevlje. Usnjene - to je luksuz, Popust za sandale.... za opankarje pa brez davka.... teh je pri nas itak vsak dan več. Ožeži reveža do gat, če se le da..... prekleta taka država.
Zakaj očitaš novinarjem premisleka.. oblastniki NIČ ne mislijo..
Država bi samo obdavčevala, ker je od tega odvisen njen obstoj, oziroma obstoj delovnih mest ki jih nudi državna uprava, to je edino kar jim gle po glavi in kar znajo, da pa bi poskrbeli za osnovo, da mladi lahko… ...prikaži več dobijo službe to pa ne, ampak puščajo (samo v državnih službah) da folk dela praktično tudi 20 let več kot bi bilo treba, samo zato ker si on tako zelo želi imet dobro plačo, drugi naj pa gagajo, ko pa taka starina odide končno v penzijo, pa se itak par dni prej podpišejo pogodbe za "svetovanje" in na njegovo delovno mesto pride kak žlahtnik ali zaslužen kader.
"V zadnjem obdobju [so se] izpusti novih motornih vozil pomembno znižali, kar je bil tudi cilj vključitve okoljskih kriterijev v okvir davka na motorna vozila," ugotavljajo na Ministrstvu za finance. In to so se spomnili zdaj, ko se… ...prikaži več ravno izkazalo, da so deklarirane številke o porabi in emisijah prazna črka na papirju, da je dejanska poraba neznanokje med 20% in 100% višja od deklarirane, deklarirane emisije NOx med 200% in 2000% višje. Čeprav so VW zalotili pri neposredni goljufiji, vse skupaj pa pri zgoraj omenjenih odstopanjih med realnimi emisijami in uradnimi testnimi rezultati, zdej avto industrija intenzivno lobira, da bi jim odpustke podaljševali še leta naprej. Čeprav eni znajo naredit avte ki omejitev NOx in PM ne kršijo.Večji problem je kako res doseč globalno znižanje porabe. Tu se je nedavno precej žalostno izkazalo, da se je evropski ukrep zahteve za znižanje CO2 v celotnih flotah proizvajalcev grdo izrodil. Uspelo je v glavnem friziranje testnih r
-rezultatov, drugega pa bore malo. Kaj češ, od avto industrije ne moreš pričakovat naenkrat nevemkakšnih čudežev. Še posebej če ljudje hočejo še vedno kupovat velike težke in močne avte. Načeloma bi bilo čisto pošteno bolj obdavčit požrešneže in onesnaževalce.… ...prikaži več Sta pa dva problema. Kaj naredit glede akutnega stanja s sfriziranimi testnimi rezultati. Pa kako bodo novo breme prenesle revne množice s starimi ne-eko požrešneži, politiki znajo popustit pod pritiski svoje volilne baze.
Zato, ker novinarji so tista sila, ki lahko nekaj obrne na boljše ali na slabše!!Tako se lahko begunska kriza izrodi v katastrofo s pomočjo neodgovornega poročanja novinarjev, ko nočejo pokazati realne slike stanje, ker se bojijo nemirov. Torej zato… ...prikaži večo prihaja vojna islam vs Europa. Žalostno ali tako bo, če ne bodo velecenjena frau Merkl & Co začela vleč pravih potez. Novinarji pa podpirajo to slabo politiko s skrivanjem stanja. Enako mislim, da bi se tudi tu dalo marsikaj prej dati v javnost, kar se tiče avtomobilske industrije. Vprašanje je, koliko je še drugih proizvajalcev, ki so uporabili enak/podoben trik.
Ta evropa ni nič drugega kot en velik totalitarizem,sužnenje, in jebanje ta revnih. Fij pa tako sranje od evrope. NovodibniHitlerizem