Zanimivo, kaj zadnja leta dosti spremljam dogajanje karavanov tega razreda in splošno so ljudje prišli do spoznanja da je karavan bolj uporaben od križanca - večji prtljažnik, manjša poraba goriva(delno), normalne dimenzije gum, lepša vožnja, ponavadi bolje opremljen za boljšo… ...prikaži več ceno... Tudi v ameriki pridobivajo karavani na popularnosti, so pa zelo redki naprem EU.
Koncern Porsche melje po Eu...problem azijskih 4 vratnih limuzin ter limuzin z kesonom v obliki karavana je, da notranjost nikakor ne morejo prilagoditi zgolj eu okusom...zdaj razred nižje pa je itaq vseen, ker tam je tko in tko samo cena… ...prikaži več važna...zaenkrat, pa delno še všečna zunanjost. Noter je pač poceni avto tak kot je....čeprav bi se ceni dalo debatirat...vse se da prodat z dobrimi tržniki!
Zanimivo, kaj zadnja leta dosti spremljam dogajanje karavanov tega razreda in splošno so ljudje prišli do spoznanja da je karavan bolj uporaben od križanca - večji prtljažnik, manjša poraba goriva(delno), normalne dimenzije gum, lepša vožnja, ponavadi bolje opremljen za boljšo… ...prikaži več ceno... Tudi v ameriki pridobivajo karavani na popularnosti, so pa zelo redki naprem EU.
Koncern Porsche melje po Eu...problem azijskih 4 vratnih limuzin ter limuzin z kesonom v obliki karavana je, da notranjost nikakor ne morejo prilagoditi zgolj eu okusom...zdaj razred nižje pa je itaq vseen, ker tam je tko in tko samo cena… ...prikaži več važna...zaenkrat, pa delno še všečna zunanjost. Noter je pač poceni avto tak kot je....čeprav bi se ceni dalo debatirat...vse se da prodat z dobrimi tržniki!
Renault Talisman je pa daleč najlepši reno trenutno...ok bodo rajše cliote prodajal. Spet eni brez pravih tržnikov.