Kot sem že napisal. Lahko ima avtomatski menjalnik par litrov manjšo porabo, par sekund hitrejše pospeške, pa ga še vedno nebi imel. Ker je vožnja avtomatskega menjalnika dolgočasna.
Gre za serijo testov, ki jih objavljamo. Pred časom smo imeli članek, da ima avtomatski menjalnik nekaj višjo porabo kot samodejni menjalnik. Sodelujemo pa pri pripravi člankov s Peugeotom, ki posodi avtomobila.
Sicer so avtomatiki čist vredu, en najbolj uporabnih kosov avtomatike v lajfu, razen za tiste ki vidijo višji smisle lajfa v šaltanju ene ročke. Je pa z njimi en specifičen evropski marketinški problem: firme jih hočejo na vsak način reklamirat… ...prikaži več kot da z njimi ni nobenega servisa in stroškov. To potem drži v garancijski dobi... potem pa enkrat crkne in je praktično ekonomska totalka. V Ameriki je normalno da se mu redno menja olje in filter, pa serviserja zlahka najdeš. Pri nas se jih pooblaščenci nočejo dotikat, če na vso silo hočeš menjat olje ga prodajajo po zlatarskih tarifah, filtra pa evropske izvedbe tipično sploh nimajo dostopnega. Moraš poiskat specializiranega mehanika in redno skrbet, priporoča se menjava olja na 60kkm, ni da bi bankrotiral.
Kot sem že napisal. Lahko ima avtomatski menjalnik par litrov manjšo porabo, par sekund hitrejše pospeške, pa ga še vedno nebi imel. Ker je vožnja avtomatskega menjalnika dolgočasna.
OGLASNO SPOROČILO!!!
Gre za serijo testov, ki jih objavljamo. Pred časom smo imeli članek, da ima avtomatski menjalnik nekaj višjo porabo kot samodejni menjalnik. Sodelujemo pa pri pripravi člankov s Peugeotom, ki posodi avtomobila.
se ne reče potem temu prikrito oglaševanje? Finance lepo napišejo, da ima nek članek elemente oglaševanja...
Sicer so avtomatiki čist vredu, en najbolj uporabnih kosov avtomatike v lajfu, razen za tiste ki vidijo višji smisle lajfa v šaltanju ene ročke. Je pa z njimi en specifičen evropski marketinški problem: firme jih hočejo na vsak način reklamirat… ...prikaži več kot da z njimi ni nobenega servisa in stroškov. To potem drži v garancijski dobi... potem pa enkrat crkne in je praktično ekonomska totalka. V Ameriki je normalno da se mu redno menja olje in filter, pa serviserja zlahka najdeš. Pri nas se jih pooblaščenci nočejo dotikat, če na vso silo hočeš menjat olje ga prodajajo po zlatarskih tarifah, filtra pa evropske izvedbe tipično sploh nimajo dostopnega. Moraš poiskat specializiranega mehanika in redno skrbet, priporoča se menjava olja na 60kkm, ni da bi bankrotiral.