Tehnologija električnega avtomobila je toliko napredovala , da se teh rabljenih e-avtov ne splača kupovati. Novi manjši avto Kitajski Leap T03 ima 37 kWh baterijo , domet okoli 250 km in čas polnjenja do 80% 36 minut. Star električni avto… ...prikaži več kupovati je enako kot če bi kupil Nokia 3310 , sicer delujeta ta ko avto kot telefon , pa vendar tega ne naredil skoraj nihče. Da ne splača se kupovati star električni avto.
BMW i3 je še sedaj spoštovanja vreden avto. Če ga filaš doma, ti tudi 10 let star odlično služi. Tudi cena je skoraj za dva enako stara Cliota. Ga imam še vedno raje, kot večino Kitajcev.
Ne samo to, od Kitajca se da dobiti baterijo za i3 z večjo kapaciteto kot original, če ti je šla originalna po gobe in jo nato lahko goniš še nadaljnih 10 do 15 let.
blayo.. Saj ti nimam namena oporekat , ker na točki , da je bolj koristno uporabljat nekaj dokler se da , ne pa da se takoj zavrže . Vseeno pa bodo ljudje raje kupovali tehnološko bolj dodelane avtomobile kot rabljene.… ...prikaži več Tudi Nokia 3310 skoraj nihče več ne kupi pa ravno tako lahko služi svojemu namenu.
To je res, je pa res tudi to da se bo korenito spremenil odnos do lastništva avtomobila. Čez 10 let se bo tudi v Sloveniji že precej ljudi odločalo za avto-abo (ne glede na tip pogona) - plačuješ tistih par… ...prikaži več stotakov na mesec in se vedno voziš v novem avtomobilu (na vsako leto ali dve ga zamenjaš tako kot telefon).
blayo... Tudi ta opcija obstaja in je bolj verjetna kot razvoj javnega prevoza . Hkrati je pa Slovenija po svoje idealna za električne avtomobile , ker ,če pogledaš je nadaljša razdalja približno od ene točke A do druge točke B… ...prikaži več po cestah nekaj več kot 300 km . To pa je že danes brez težav dosegljivo z električnim avtomobilom in če ga boš lahko za primerno vsoto najel ,potem smo po domače povedano , glede ozračja kar na dobri poti, da zmagamo.
Ne samo to, 60% Slovencev živi v "lastnih" hišah. Torej že danes bi lahko imeli najman 25% EV delež brez kakršnega koli apgrejda na infrastrukturi... ampak ne, še vedno prevladujejo argumenti proti, ki nimajo blage zveze z realnostjo.
To se vedno ponavlja. Ko sem pred desetletji kupil med prvimi digitalni fotoaparat, so skoraj vsi govorili, kako nikoli ne bo zamenjal klasičnih. Ko sem pred leti montiral sončno elektrarno so me vsi gledali po strani, sedaj jo vsi imajo.… ...prikaži več Ko sem nabavil prvi el. avto, so se mi vsi smejali. Dva sorodnika ga sedaj že tudi imata in ga kar naenkrat ne moreta prehvaliti. El. avti imajo vse manj slabosti in vse več prednosti pred klasičnimi.
Jernej65..... Točno tako in naj še dodam , da sem tista generacija , ki je na vasi doživela prvo kosilnico za košnjo trave . Bila je BCS s sedežem in vsi kmetje , ki jo niso imeli so kritizirali ,… ...prikaži več da previsoko kosi , pa da je okoli dreves še vedno treba ročno s koso in še kaj. Toda čez eno leto skoraj ni bilo več kmeta brez kosilnice.
Priporočam, da preberee vaše strokovne članke pred objavo: "Zgodnji primerki s standardno baterijo s kapaciteto 22 kilovatnih ur in 66-kilovatnim motorjem imajo največji doseg, vendar tako precej cenejši, medtem ko so primerki po letu 2017 " "Na javni 22-kilovatni javni… ...prikaži več polnilnici pa bo polnjenje trajalo dobri dve uri v 40 minutah. "
Tehnologija električnega avtomobila je toliko napredovala , da se teh rabljenih e-avtov ne splača kupovati. Novi manjši avto Kitajski Leap T03 ima 37 kWh baterijo , domet okoli 250 km in čas polnjenja do 80% 36 minut. Star električni avto… ...prikaži več kupovati je enako kot če bi kupil Nokia 3310 , sicer delujeta ta ko avto kot telefon , pa vendar tega ne naredil skoraj nihče. Da ne splača se kupovati star električni avto.
BMW i3 je še sedaj spoštovanja vreden avto. Če ga filaš doma, ti tudi 10 let star odlično služi. Tudi cena je skoraj za dva enako stara Cliota. Ga imam še vedno raje, kot večino Kitajcev.
Ne samo to, od Kitajca se da dobiti baterijo za i3 z večjo kapaciteto kot original, če ti je šla originalna po gobe in jo nato lahko goniš še nadaljnih 10 do 15 let.
blayo.. Saj ti nimam namena oporekat , ker na točki , da je bolj koristno uporabljat nekaj dokler se da , ne pa da se takoj zavrže . Vseeno pa bodo ljudje raje kupovali tehnološko bolj dodelane avtomobile kot rabljene.… ...prikaži več Tudi Nokia 3310 skoraj nihče več ne kupi pa ravno tako lahko služi svojemu namenu.
To je res, je pa res tudi to da se bo korenito spremenil odnos do lastništva avtomobila. Čez 10 let se bo tudi v Sloveniji že precej ljudi odločalo za avto-abo (ne glede na tip pogona) - plačuješ tistih par… ...prikaži več stotakov na mesec in se vedno voziš v novem avtomobilu (na vsako leto ali dve ga zamenjaš tako kot telefon).
blayo... Tudi ta opcija obstaja in je bolj verjetna kot razvoj javnega prevoza . Hkrati je pa Slovenija po svoje idealna za električne avtomobile , ker ,če pogledaš je nadaljša razdalja približno od ene točke A do druge točke B… ...prikaži več po cestah nekaj več kot 300 km . To pa je že danes brez težav dosegljivo z električnim avtomobilom in če ga boš lahko za primerno vsoto najel ,potem smo po domače povedano , glede ozračja kar na dobri poti, da zmagamo.
Ne samo to, 60% Slovencev živi v "lastnih" hišah. Torej že danes bi lahko imeli najman 25% EV delež brez kakršnega koli apgrejda na infrastrukturi... ampak ne, še vedno prevladujejo argumenti proti, ki nimajo blage zveze z realnostjo.
To se vedno ponavlja. Ko sem pred desetletji kupil med prvimi digitalni fotoaparat, so skoraj vsi govorili, kako nikoli ne bo zamenjal klasičnih. Ko sem pred leti montiral sončno elektrarno so me vsi gledali po strani, sedaj jo vsi imajo.… ...prikaži več Ko sem nabavil prvi el. avto, so se mi vsi smejali. Dva sorodnika ga sedaj že tudi imata in ga kar naenkrat ne moreta prehvaliti. El. avti imajo vse manj slabosti in vse več prednosti pred klasičnimi.
Jernej65..... Točno tako in naj še dodam , da sem tista generacija , ki je na vasi doživela prvo kosilnico za košnjo trave . Bila je BCS s sedežem in vsi kmetje , ki jo niso imeli so kritizirali ,… ...prikaži več da previsoko kosi , pa da je okoli dreves še vedno treba ročno s koso in še kaj. Toda čez eno leto skoraj ni bilo več kmeta brez kosilnice.
No, tudi to sem dal skozi, saj sem se rodil na kmetiji. Pri napredku je vselej isto. Najprej kritike in kriljenje, potem pa počasi vsi sprejmejo.
Priporočam, da preberee vaše strokovne članke pred objavo: "Zgodnji primerki s standardno baterijo s kapaciteto 22 kilovatnih ur in 66-kilovatnim motorjem imajo največji doseg, vendar tako precej cenejši, medtem ko so primerki po letu 2017 " "Na javni 22-kilovatni javni… ...prikaži več polnilnici pa bo polnjenje trajalo dobri dve uri v 40 minutah. "
Ne splača se. Niti pod razno.