Članek preveden od nekod in brez repa in glave. Kakšne dve leti. Saj je pa treba tudi malo z glavo voziti, ne pa isntiktivno po bremzah na polno pa podobne stvari pri speljevanju. Kdo pa tako vozi...
Negda so bile tak fejst močne tote gume ke si še dobrih par let jih voza pa ne znuca. Potlan pa smo jih kak dejca mele za huckalico pa še kak smo se huckali. Gnes pa boš novo že gor… ...prikaži večr namontira pa se pela par km in jo boš lehko v kanto zabrisa pa opet po drugo.
avtomobil je daleč največji požiralec denarja, in tisti ki jih delajo, vsak dan tuhtajo kako bi vgradili še slabše materiale, da bo škatla še prej kaput, ... da ne govorimo o potrošnem materialu, kot so pnevmatike, žarnice, zavorne ploščice, baterije,… ...prikaži več akumulatorji ... no in da ne govorimo o slovencih, ki so bolestno zatrapani v te bleščeče škatle in jim je prav malo mar koliko jih nateguje proizvajalec, povrh pa še država
Hvala za dober članek, gospod Lajner.Učinkovito odgovori na vprašanje, zakaj so gume priznanih proizvajalcev zadnja leta le še radirke za dve sezoni, kar je nedopustno. Rezultati AMZS testov držijo le pol sezone do sezono, potem gume… ...prikaži več postanejo nevarne, kot da bi se z lesenimi od kmečkega voza vozil.
" Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo… ...prikaži več pod večjimi obremenitvami"Ne se hecat. Zavore pri električnih so praktično neuporabljene saj se za zaviranje uporablja elektromotor za regeneracijo. Diske se tako uporablja le pri polni ustavitvi na semaforju in pri močnejšem (nujnem) zaviranju.
vozilo bi bilo lahko 50% dražje na račun kvalitnih materialov, a proizvajalca ne boste prepričal, v višjih razredih je mogoče kaj več kvalitete, mnogo je pa prestiža in enih dodatnih funkcij, ki se rabijo ali pa tudi ne, ... no… ...prikaži več pa da ne govorimo o ekologiji, kjer podkupljeni politiki odločajo o stvareh, za katere nimajo pojma, ... sicer ma pa folk lepo sprane možgane, tako da ni problem prodati karkoli in dokler je tako, nima smisla vlagat v javni prevoz, ker treba je delat (garat) za škatlo in živet zanjo
Dražje, kot so gume, prej se obrabijo.To je njihov namen, da jih prej kupiš.Pa kaj, če so gume stare.Če je profil dovolj globok in je bočna stran gume nepoškodovana je še zmeraj dobra tudi, če je stara… ...prikaži več več kot pet let in ne dve leti.To , da je treba kupit gumo na dve do pet let je samo dovolj močen trgovski lobi.Vsi pozabljamo, da je najvišja hitrost 130 na avtocestah in ne 200.
seveda je dobra, do prvega dežja, potem se pa pozna guma stara 2 leti s 4 mm profila in pa po tvoje guma stara 7let s 6mm profila, se boš bistveno slabše odpeljal čez ovinek in pa sunkovito zaviranje ko… ...prikaži več ti pri 30 na uro otrok skoči pred avto izza grmovja, ti ga boš odnesel naprej na haubi jaz ne, ker guma postane trda, kavčuk je naravni material ki s časom zatrdi in na mokri podlagi je skoraj tako kot na ledu...
Verjetno naročen sestavek.Vlada že pripravlja nov zakon?o menjavi pnevmatik.Ddv pri množici avtomobilov je zajeten kup denarja.Vozim SUV,pa mi gume držijo 3 do 5 let,odvisno od načina vožnje in kvalitete gum.Tako,da ne nakladajte.
Članek preveden od nekod in brez repa in glave. Kakšne dve leti. Saj je pa treba tudi malo z glavo voziti, ne pa isntiktivno po bremzah na polno pa podobne stvari pri speljevanju. Kdo pa tako vozi...
JAOOOOO, V ENI URI SE JIH DA DO ŽICE UNIČIT NA PARKPLACU, AL JIH LAHKO IMAŠ PA KAKŠNE 4 SEZONE, DO 40, 50.000 KM ČE MALO GLAVO RABIŠ ZRAVEN.
Najbolje da ima cel avto življensko dobo eno leto, potem pa na smetišče z njim in vsi bodo imeli dost dela.....
solidne pnevmatike se tudi pri SUVu ne bodo izrabile v 2 sezonah - lastne izkušnje, na letnih in na zimskih!
Negda so bile tak fejst močne tote gume ke si še dobrih par let jih voza pa ne znuca. Potlan pa smo jih kak dejca mele za huckalico pa še kak smo se huckali. Gnes pa boš novo že gor… ...prikaži večr namontira pa se pela par km in jo boš lehko v kanto zabrisa pa opet po drugo.
avtomobil je daleč največji požiralec denarja, in tisti ki jih delajo, vsak dan tuhtajo kako bi vgradili še slabše materiale, da bo škatla še prej kaput, ... da ne govorimo o potrošnem materialu, kot so pnevmatike, žarnice, zavorne ploščice, baterije,… ...prikaži več akumulatorji ... no in da ne govorimo o slovencih, ki so bolestno zatrapani v te bleščeče škatle in jim je prav malo mar koliko jih nateguje proizvajalec, povrh pa še država
Hvala za dober članek, gospod Lajner.Učinkovito odgovori na vprašanje, zakaj so gume priznanih proizvajalcev zadnja leta le še radirke za dve sezoni, kar je nedopustno. Rezultati AMZS testov držijo le pol sezone do sezono, potem gume… ...prikaži več postanejo nevarne, kot da bi se z lesenimi od kmečkega voza vozil.
Odvisno kdo je za volanom. Če je Alojz, navajen lojtrnika, potem bo že držalo.
" Študija, ki so jo izvedli na univerzi v Edinburghu naj bi pokazala, da prav električna vozila v okolje izpustijo ogromno onesnaženja. Tu gre predvsem za mikroskopske prašne delce z zavornih ploščic, saj te na račun večje mase vozila delajo… ...prikaži več pod večjimi obremenitvami"Ne se hecat. Zavore pri električnih so praktično neuporabljene saj se za zaviranje uporablja elektromotor za regeneracijo. Diske se tako uporablja le pri polni ustavitvi na semaforju in pri močnejšem (nujnem) zaviranju.
vozilo bi bilo lahko 50% dražje na račun kvalitnih materialov, a proizvajalca ne boste prepričal, v višjih razredih je mogoče kaj več kvalitete, mnogo je pa prestiža in enih dodatnih funkcij, ki se rabijo ali pa tudi ne, ... no… ...prikaži več pa da ne govorimo o ekologiji, kjer podkupljeni politiki odločajo o stvareh, za katere nimajo pojma, ... sicer ma pa folk lepo sprane možgane, tako da ni problem prodati karkoli in dokler je tako, nima smisla vlagat v javni prevoz, ker treba je delat (garat) za škatlo in živet zanjo
Ne razumem ,kako ste zgrabili za drek na travniku ? To je sistem globalizacije ,kjer morajo Kitajci prehraniti svoje družine .
alojz, koliko gum priznanih proizvajalcev si preizkusil, če smem vprašat?
To je slovenski portal in ne vadnica nekega narečja!!!
Dražje, kot so gume, prej se obrabijo.To je njihov namen, da jih prej kupiš.Pa kaj, če so gume stare.Če je profil dovolj globok in je bočna stran gume nepoškodovana je še zmeraj dobra tudi, če je stara… ...prikaži več več kot pet let in ne dve leti.To , da je treba kupit gumo na dve do pet let je samo dovolj močen trgovski lobi.Vsi pozabljamo, da je najvišja hitrost 130 na avtocestah in ne 200.
seveda je dobra, do prvega dežja, potem se pa pozna guma stara 2 leti s 4 mm profila in pa po tvoje guma stara 7let s 6mm profila, se boš bistveno slabše odpeljal čez ovinek in pa sunkovito zaviranje ko… ...prikaži več ti pri 30 na uro otrok skoči pred avto izza grmovja, ti ga boš odnesel naprej na haubi jaz ne, ker guma postane trda, kavčuk je naravni material ki s časom zatrdi in na mokri podlagi je skoraj tako kot na ledu...
Verjetno naročen sestavek.Vlada že pripravlja nov zakon?o menjavi pnevmatik.Ddv pri množici avtomobilov je zajeten kup denarja.Vozim SUV,pa mi gume držijo 3 do 5 let,odvisno od načina vožnje in kvalitete gum.Tako,da ne nakladajte.