Dejstvo je, da policija vozila očitno zelo malo rabi, ker povprečno 250.000 km / 12 let ni nič. Mogoče bi morali korenito spremeniti način dela, da bi bila vozila več v uporabi, ali pa pri statistiki raje kazati ure preživete… ...prikaži več z vozilom. Torej uporaba poslovnega prostora na 4 kolesih.
Važno je da znajo meriti hitrost. Raje naj malo po Ljubljani pazijo na vožnjo skozi rdečo luč, nespeljevanje v zeleno, izsiljevanje kolesarjev in pešcev...
Povprečno skoraj 21.000km letno niti ni tako malo, če upoštevamo dejstvo, da glavna naloga policije ni vožnja po cesti cele dneve. Če pa upoštevamo še to, da niso vedno z enim in istim vozilom na terenu (enkrat marica, drugič avto),… ...prikaži več, se pa stanje še izboljša.
Dejstvo je, da policija vozila očitno zelo malo rabi, ker povprečno 250.000 km / 12 let ni nič. Mogoče bi morali korenito spremeniti način dela, da bi bila vozila več v uporabi, ali pa pri statistiki raje kazati ure preživete… ...prikaži več z vozilom. Torej uporaba poslovnega prostora na 4 kolesih.
Važno je da znajo meriti hitrost. Raje naj malo po Ljubljani pazijo na vožnjo skozi rdečo luč, nespeljevanje v zeleno, izsiljevanje kolesarjev in pešcev...
Povprečno skoraj 21.000km letno niti ni tako malo, če upoštevamo dejstvo, da glavna naloga policije ni vožnja po cesti cele dneve. Če pa upoštevamo še to, da niso vedno z enim in istim vozilom na terenu (enkrat marica, drugič avto),… ...prikaži več, se pa stanje še izboljša.
nažalost kakšna država takšni avtomobili,pa še slabši bojo...