Zrak ima na okrog 11km približno skoraj 4 krat manjšo gostoto kot pri tleh, torej bi bili efekti "orkanskega vetra" na letalo sorazmerno manjši, vemo pa tudi da vremenska letala letijo po nevihtah/orkanih (ki so verjetno precej nižje od te… ...prikaži več višine, torej lahko letala zdržijo več kot to). http://www.hurricanehunters.com/faq.htmČe bi si podrobno prebral vse tuje novice bi dobil podatek da je bil čas med izklopom oddajnikov okrog 14 minut, kar je veliko več od časa prostega pada ki ga ti podajaš... Torej veter in prosti pad odpadeta.http://www.theguardian.com/world/video/2014/mar/15/mh370-communications-deliberately-disabled-malaysian-prime-minister-video
Nad: ampak kopnim te države in so razbitine končale na zemlji , kjer ima pa do njih dostop samo država sestreljitelica in niso blesavi da to priznajo, saj je vse skupaj vredno okoli 1.200.000 000 $ , kar je za… ...prikaži veča Vietnam ali kako drugo državo pravo bogastvo.
Redkost zraka je premosorazmerna z hitrostjo , tako da avion dobiva vedno enako potreben veter izpod kril Efekt , pritiski in vse sile so na 10.000 fitov kjer vozi 400km /h in pa na 37.000 fitov kjer vozi 700km/h so… ...prikaži več/h so povsem enaki !!!!!
Da se je spuščalo in dvigovalo je lahko vzrok tudi nenadna sprememba smeri na 37. 000 fitih orkanskega vetra. Z radarja pa lahko izgine samo identifikacijska št. , št. leta in številka transporderja , ne more pa izginiti odboj in… ...prikaži več na radarju vedno ostaja enak obris , vse dokler ne zniža na npr. 3000fitov in se zaradi konfiguracije terena , skrije za hribi. V takem slućaju avion postane NLP , ki ga prevzame vojaški radar in PZO posamezne države , ter njegovi lovci in rakete. Avion se je -je bil v zraku razletel na drobne koščke , katere je veter predno so te smeti padle na zemljo odnesel ohoho stran, gorivo se je raspršilo v meglo , ki je lahko doseglo kopno tudi v Indiji, vsi težji deli pa so potonili. Najtežji deli padajo z te višine več kot šest minut in to je tudi razlog zakasnitve in neenakomernega trajanja delovanja vseh instrumentov razbitega aviona. Če je pa letalo -ugrabitelji -zaradi neupoštevanja ukazov niso sodelovali z lovci , so jih le ti sestrelili in to ne nad morjem ampa
Za avijon kot leteči objekt je samo važna relativna hitrost vetra (skupaj z gostoto) ki potem nanj povzroča razne mehanske strese. Hitrost glede na točko na zemlji ni važna ker razen zanemarljivih gravitacijskih efektov nič drugega ne povzroča. Malo se… ...prikaži več bo treba o fiziki poučiti pa uporabljati možgane. Pa če prebereš članek oz pogledaš video ki sem ga zgoraj linkal rečejo da je nek boeingov sistem "pingal" satelit iz različnih lokacij še nekaj ur po tem ko sta bila oddajnika izključena in letalo je iz radarskih zapisov (po tem ko je bil oddajnik izključen) nekajkrat spremenilo smer in to ne tako kaotično da bi bila lahko kakšna mehanska napaka vzrok.
Kako veš v kakšni razbiti obliki ke padala kabina in pa rep. One so najožje in zato najbolj kompaktne. Rep je z Vesno Vulovič padal kot pade pero- sem ter tja. Kje piše kolko časa je kabina še ostala na… ...prikaži več površini . Jaz sem nad Kitajsko doživel 170 knt iz kopnega na morje tistega dne , ko je na Heatrowu pred pisto padlo enako letalo iz Pekinga , ki mu je "zmanjkalo "goriva . Sedaj pa dodaj 0.78 M še 280km pride 1M in ko v momentu neha pihati avion leti 1M, če ne dobi nobenega kontra vetra. Avioni letijo z dvema hitrostima. Ena je glede na zemljo , ena je pa neupoštevajč veter in ta je max 0.78M
Zrak ima na okrog 11km približno skoraj 4 krat manjšo gostoto kot pri tleh, torej bi bili efekti "orkanskega vetra" na letalo sorazmerno manjši, vemo pa tudi da vremenska letala letijo po nevihtah/orkanih (ki so verjetno precej nižje od te… ...prikaži več višine, torej lahko letala zdržijo več kot to). http://www.hurricanehunters.com/faq.htmČe bi si podrobno prebral vse tuje novice bi dobil podatek da je bil čas med izklopom oddajnikov okrog 14 minut, kar je veliko več od časa prostega pada ki ga ti podajaš... Torej veter in prosti pad odpadeta.http://www.theguardian.com/world/video/2014/mar/15/mh370-communications-deliberately-disabled-malaysian-prime-minister-video
Nad: ampak kopnim te države in so razbitine končale na zemlji , kjer ima pa do njih dostop samo država sestreljitelica in niso blesavi da to priznajo, saj je vse skupaj vredno okoli 1.200.000 000 $ , kar je za… ...prikaži veča Vietnam ali kako drugo državo pravo bogastvo.
Tudi Ajačo je ime posel s tem :-( , kajti po nesreči letala mora avoi-kompanija popucati ostranke...tako je bilo tudi z našo Adrio.. :-(
Redkost zraka je premosorazmerna z hitrostjo , tako da avion dobiva vedno enako potreben veter izpod kril Efekt , pritiski in vse sile so na 10.000 fitov kjer vozi 400km /h in pa na 37.000 fitov kjer vozi 700km/h so… ...prikaži več/h so povsem enaki !!!!!
Žurnalček, ti pa še vedno tupiš to tvojo teorijo? Očitno se v tvoji glavi sliši vse logično, a v realnosti pač ni.
Nekateri dobro vejo kje letalo je. Javni potek preiskave je lahko zgolj samo medijska krinka ki služi pridobivanju časa.
Da se je spuščalo in dvigovalo je lahko vzrok tudi nenadna sprememba smeri na 37. 000 fitih orkanskega vetra. Z radarja pa lahko izgine samo identifikacijska št. , št. leta in številka transporderja , ne more pa izginiti odboj in… ...prikaži več na radarju vedno ostaja enak obris , vse dokler ne zniža na npr. 3000fitov in se zaradi konfiguracije terena , skrije za hribi. V takem slućaju avion postane NLP , ki ga prevzame vojaški radar in PZO posamezne države , ter njegovi lovci in rakete. Avion se je -je bil v zraku razletel na drobne koščke , katere je veter predno so te smeti padle na zemljo odnesel ohoho stran, gorivo se je raspršilo v meglo , ki je lahko doseglo kopno tudi v Indiji, vsi težji deli pa so potonili. Najtežji deli padajo z te višine več kot šest minut in to je tudi razlog zakasnitve in neenakomernega trajanja delovanja vseh instrumentov razbitega aviona. Če je pa letalo -ugrabitelji -zaradi neupoštevanja ukazov niso sodelovali z lovci , so jih le ti sestrelili in to ne nad morjem ampa
Za avijon kot leteči objekt je samo važna relativna hitrost vetra (skupaj z gostoto) ki potem nanj povzroča razne mehanske strese. Hitrost glede na točko na zemlji ni važna ker razen zanemarljivih gravitacijskih efektov nič drugega ne povzroča. Malo se… ...prikaži več bo treba o fiziki poučiti pa uporabljati možgane. Pa če prebereš članek oz pogledaš video ki sem ga zgoraj linkal rečejo da je nek boeingov sistem "pingal" satelit iz različnih lokacij še nekaj ur po tem ko sta bila oddajnika izključena in letalo je iz radarskih zapisov (po tem ko je bil oddajnik izključen) nekajkrat spremenilo smer in to ne tako kaotično da bi bila lahko kakšna mehanska napaka vzrok.
Kako veš v kakšni razbiti obliki ke padala kabina in pa rep. One so najožje in zato najbolj kompaktne. Rep je z Vesno Vulovič padal kot pade pero- sem ter tja. Kje piše kolko časa je kabina še ostala na… ...prikaži več površini . Jaz sem nad Kitajsko doživel 170 knt iz kopnega na morje tistega dne , ko je na Heatrowu pred pisto padlo enako letalo iz Pekinga , ki mu je "zmanjkalo "goriva . Sedaj pa dodaj 0.78 M še 280km pride 1M in ko v momentu neha pihati avion leti 1M, če ne dobi nobenega kontra vetra. Avioni letijo z dvema hitrostima. Ena je glede na zemljo , ena je pa neupoštevajč veter in ta je max 0.78M