Avto
11314 ogledov

Poslanski udar na prometno varnost

Komentarjev 14
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • 277e7e0798e154efbedb78510b05597587d206c4 08:33 15.junij 2020.

    Ko je poslanec lahko vsak vaški posebnež (nevednež) in je njegova beseda končno postala zakon.

  • Preprostež 07:09 15.junij 2020.

    Ko pravila diktirajo ljudje izven stroke...

    • stilist 07:26 15.junij 2020.

      Res je. Je pa tudi res, da slovenska stroka zna samo čim bolj omejevati, ponavadi še pred kako EU direktivo. Vse za kazni in €...

  • sam50 08:15 15.junij 2020.

    Tahografe bi morala imeti vsa službena vozila ,vsaj GPS sledenje pa tudi vozila,kupljena s strani privatnikov in SP-jev,večinoma le za prikazovanje stroškov in neplačevanje davkov,služijo pa le za osebne namene...

    • NeAnonimni 09:27 15.junij 2020.

      Torej je treba razviti družbo, ki je digitalno ves čas nadzorovana. Fajn rešitev! Rešeni smo!

    • Avatar right
      right 09:31 15.junij 2020.

      anonimneš ne nabijaj. če si ti goljuf, ni nujno, da je zato cela država

  • Avatar right
    right 09:29 15.junij 2020.

    pa kdo sploh dovoli takim bednim krastačam sploh odpreti gofljo ker so manj inteligentne od kmečke kure.

  • Janez_53 09:58 15.junij 2020.

    A se bosta tidve neodgovorni poslanki upali pojaviti v svojem kraju in ljudem pogledati v oči??? In seveda vsi ostali poslanci, ki so pripravljeni zaradi nekaj fičnikov ogroziti otroke?

  • zdrej 10:04 15.junij 2020.

    Če je to razlog za uvedbo, potem ne vem kako pamet so imeli takrat poslanci. Mogoče pa so to izglasovali, ker niso imeli pojma, da tahograf služi za beleženje časa in hitrosti. To potem omogoča preverjanje policije na predolgo trajanje ...prikaži več vožnje oz. na kršitve CPP v smislu prekoračitve omejitev hitrosti. Glede na to, da je tisti voznik zaspal, tahograf kot tak ne pomaga.

    • zdrej 10:24 15.junij 2020.

      @Jože Cuderman iz prispevka: to je teorija. Praksa je, da je v gasilstvu vedno več voznikov. Na intervencijo se nikdar ne ve, kdo bo peljal. Dejstvo je da imajo gasilska vozila dobo 20 let in več. Dejstvo je tudi, da ...prikaži več, da marsikatero društvo, deluje z razmeroma malimi proračuni. Dejstvo je da so vožnje pri gasilcih v večini krajše od ure. Tahograf sam po sebi ne preprečuje nesreč in zato je predrag. Raje kakšen aktivni sistem varnosti zraven.

    • LetherHossen 13:52 15.junij 2020.

      Pazi, tahograf potrebujejo gasilski kombiji samo pri prevozu skupine otrok, ne pa pri intervencijah.

  • LetherHossen 10:09 15.junij 2020.

    Osebno me zanima, če sta pripravljeni predlog jutri umakniti, ker mogoče nista vedli za grozljivo nesrečo iz leta 1998, ko so umrle štirje. Dvomim, ker v tem primeru ni govora "ZA OTROKE GRE", ampak za ozek interes posameznikov in kapitala. ...prikaži več Osebno bi me bilo sram, če bi sploh pripravil predlog, ki zmanjšuje prometno varnost in da prednost kapitalu. Država je v tej nesreči izgubila dosti več, kot bodo kadarkoli prihranili s fiktivno ocenjenimi 1,4 Mio EUR prihranka.

  • bodočipartizan 16:58 16.junij 2020.

    Samo vprašam: koliko časa mislite, da potrebuje ta vlada, da bo Slovenijo spravila povsem na kolena?

  • NeAnonimni 09:25 15.junij 2020.

    še vedno so avti brez aktivnih varnostnih sistemov na cesti.. nepoškodovani.. in novi avti, z vsemi varnostnimi sistemi, so kup železa na smetiščih. Treba je biti pozoren voznik.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.