Tahografe bi morala imeti vsa službena vozila ,vsaj GPS sledenje pa tudi vozila,kupljena s strani privatnikov in SP-jev,večinoma le za prikazovanje stroškov in neplačevanje davkov,služijo pa le za osebne namene...
A se bosta tidve neodgovorni poslanki upali pojaviti v svojem kraju in ljudem pogledati v oči??? In seveda vsi ostali poslanci, ki so pripravljeni zaradi nekaj fičnikov ogroziti otroke?
Če je to razlog za uvedbo, potem ne vem kako pamet so imeli takrat poslanci. Mogoče pa so to izglasovali, ker niso imeli pojma, da tahograf služi za beleženje časa in hitrosti. To potem omogoča preverjanje policije na predolgo trajanje… ...prikaži več vožnje oz. na kršitve CPP v smislu prekoračitve omejitev hitrosti. Glede na to, da je tisti voznik zaspal, tahograf kot tak ne pomaga.
@Jože Cuderman iz prispevka: to je teorija. Praksa je, da je v gasilstvu vedno več voznikov. Na intervencijo se nikdar ne ve, kdo bo peljal. Dejstvo je da imajo gasilska vozila dobo 20 let in več. Dejstvo je tudi, da… ...prikaži več, da marsikatero društvo, deluje z razmeroma malimi proračuni.
Dejstvo je da so vožnje pri gasilcih v večini krajše od ure.
Tahograf sam po sebi ne preprečuje nesreč in zato je predrag. Raje kakšen aktivni sistem varnosti zraven.
Osebno me zanima, če sta pripravljeni predlog jutri umakniti, ker mogoče nista vedli za grozljivo nesrečo iz leta 1998, ko so umrle štirje. Dvomim, ker v tem primeru ni govora "ZA OTROKE GRE", ampak za ozek interes posameznikov in kapitala.… ...prikaži več Osebno bi me bilo sram, če bi sploh pripravil predlog, ki zmanjšuje prometno varnost in da prednost kapitalu. Država je v tej nesreči izgubila dosti več, kot bodo kadarkoli prihranili s fiktivno ocenjenimi 1,4 Mio EUR prihranka.
še vedno so avti brez aktivnih varnostnih sistemov na cesti.. nepoškodovani.. in novi avti, z vsemi varnostnimi sistemi, so kup železa na smetiščih. Treba je biti pozoren voznik.
Ko je poslanec lahko vsak vaški posebnež (nevednež) in je njegova beseda končno postala zakon.
Ko pravila diktirajo ljudje izven stroke...
Res je. Je pa tudi res, da slovenska stroka zna samo čim bolj omejevati, ponavadi še pred kako EU direktivo. Vse za kazni in €...
Tahografe bi morala imeti vsa službena vozila ,vsaj GPS sledenje pa tudi vozila,kupljena s strani privatnikov in SP-jev,večinoma le za prikazovanje stroškov in neplačevanje davkov,služijo pa le za osebne namene...
Torej je treba razviti družbo, ki je digitalno ves čas nadzorovana. Fajn rešitev! Rešeni smo!
anonimneš ne nabijaj. če si ti goljuf, ni nujno, da je zato cela država
pa kdo sploh dovoli takim bednim krastačam sploh odpreti gofljo ker so manj inteligentne od kmečke kure.
A se bosta tidve neodgovorni poslanki upali pojaviti v svojem kraju in ljudem pogledati v oči??? In seveda vsi ostali poslanci, ki so pripravljeni zaradi nekaj fičnikov ogroziti otroke?
Če je to razlog za uvedbo, potem ne vem kako pamet so imeli takrat poslanci. Mogoče pa so to izglasovali, ker niso imeli pojma, da tahograf služi za beleženje časa in hitrosti. To potem omogoča preverjanje policije na predolgo trajanje… ...prikaži več vožnje oz. na kršitve CPP v smislu prekoračitve omejitev hitrosti. Glede na to, da je tisti voznik zaspal, tahograf kot tak ne pomaga.
@Jože Cuderman iz prispevka: to je teorija. Praksa je, da je v gasilstvu vedno več voznikov. Na intervencijo se nikdar ne ve, kdo bo peljal. Dejstvo je da imajo gasilska vozila dobo 20 let in več. Dejstvo je tudi, da… ...prikaži več, da marsikatero društvo, deluje z razmeroma malimi proračuni. Dejstvo je da so vožnje pri gasilcih v večini krajše od ure. Tahograf sam po sebi ne preprečuje nesreč in zato je predrag. Raje kakšen aktivni sistem varnosti zraven.
Pazi, tahograf potrebujejo gasilski kombiji samo pri prevozu skupine otrok, ne pa pri intervencijah.
Osebno me zanima, če sta pripravljeni predlog jutri umakniti, ker mogoče nista vedli za grozljivo nesrečo iz leta 1998, ko so umrle štirje. Dvomim, ker v tem primeru ni govora "ZA OTROKE GRE", ampak za ozek interes posameznikov in kapitala.… ...prikaži več Osebno bi me bilo sram, če bi sploh pripravil predlog, ki zmanjšuje prometno varnost in da prednost kapitalu. Država je v tej nesreči izgubila dosti več, kot bodo kadarkoli prihranili s fiktivno ocenjenimi 1,4 Mio EUR prihranka.
Samo vprašam: koliko časa mislite, da potrebuje ta vlada, da bo Slovenijo spravila povsem na kolena?
še vedno so avti brez aktivnih varnostnih sistemov na cesti.. nepoškodovani.. in novi avti, z vsemi varnostnimi sistemi, so kup železa na smetiščih. Treba je biti pozoren voznik.