Pa kaj se mora res vsako leto spreminjat učni načrt? Sej razumem, da mora več sto zaposlenih na ministrstvu za šolstvo nekako opravičit svoj obstoj, ampak pretiravat pa res ni treba..
Znanje jezikov je pomembno, vendar je pomembno tudi zdravje naših otrok. Zato bi bilo potrebno uvesti vsaj eno uro gibanja v okviru pouka za vse učence tako v osnovni kot v srednji šoli. Tukaj je potrebno nekaj premakniti. Samo poglejte… ...prikaži več si malo različne rezultate testiranj. Država in starši delajo iz otrok gibalne invalide. Vsak malo razgledan državljan se zaveda pomena gibanja otrok, odraslih.... Kdaj se bo tu kaj spremenilo.
Pa kaj težijo z tem drugim tujim jezikom. Bivši poslanec SDS Marinič je lep dokaz, da tudi z pomanjkljivim znanjem tujega jezika lahko uspeš v politiki.
Res ne razumem več odgovornih. Vsako leto poslušamo, da manjka tehničnih poklicev, da imajo otroci vse manj ročnih spretnosti, da se premalo gibljejo itd...Vsaj tretjina če ne več jih ima težave že pri SLJ in TJA. Tisti, ki so hoteli… ...prikaži več več, so si pač izbrali še drug jezik. Kaj je tu narobe? Če se to sprejme, potem se bo na račun drugega tujega jezika zmanjšalo število ur izbirnih vsebin na samo eno uro iz današnjih dveh ali treh. Pa ravno to je bila en izmed idej devetletke, izbirnost. Menim, da bi glede na trende v šolo v 9. razred nazaj vpeljati tehniko in tehnologijo, ki je bila v osemletki v 8. razredu celo dve uri. Tako bi se lahko povečalo zanimanje učencev za tehnične poklice. O tem pa se na žalost nič javno ne spregovori, pa čeprav vsi politiki že 10 let govorijo o teh težavah. A v to smer ne naredijo nič. Le družboslovje in humanistiko se dodaja in to ob dejstvu, da raziskave kažejo, da slovenski učenci že sedaj ne marajo šole. Jo bodo z drugim tujim jezikom bolj? Menim, da še m
Pa kaj se mora res vsako leto spreminjat učni načrt? Sej razumem, da mora več sto zaposlenih na ministrstvu za šolstvo nekako opravičit svoj obstoj, ampak pretiravat pa res ni treba..
Znanje jezikov je pomembno, vendar je pomembno tudi zdravje naših otrok. Zato bi bilo potrebno uvesti vsaj eno uro gibanja v okviru pouka za vse učence tako v osnovni kot v srednji šoli. Tukaj je potrebno nekaj premakniti. Samo poglejte… ...prikaži več si malo različne rezultate testiranj. Država in starši delajo iz otrok gibalne invalide. Vsak malo razgledan državljan se zaveda pomena gibanja otrok, odraslih.... Kdaj se bo tu kaj spremenilo.
toti so čisto zmešani. kaj pa otroštvo, na to raj naj gledajo, ne pa da se delajo pametne neke
Kmalu bo treba iz osnovne šole direkt na doktorat. Nima se smisla petljat po raznih gimnazijah in faksih, jih v devetletki še vse naučijo.
Kako pa kaj ta cerkveni? A so se že sprijaznili, da v javnih šolah RKC verouka ne bo?
Kaj ko bi ti birokrati nehali eksperimentirat z našimi otroci?
Ne, 100 let mora biti enak.
otroci ki to več nebojo...
Pa kaj težijo z tem drugim tujim jezikom. Bivši poslanec SDS Marinič je lep dokaz, da tudi z pomanjkljivim znanjem tujega jezika lahko uspeš v politiki.
Res ne razumem več odgovornih. Vsako leto poslušamo, da manjka tehničnih poklicev, da imajo otroci vse manj ročnih spretnosti, da se premalo gibljejo itd...Vsaj tretjina če ne več jih ima težave že pri SLJ in TJA. Tisti, ki so hoteli… ...prikaži več več, so si pač izbrali še drug jezik. Kaj je tu narobe? Če se to sprejme, potem se bo na račun drugega tujega jezika zmanjšalo število ur izbirnih vsebin na samo eno uro iz današnjih dveh ali treh. Pa ravno to je bila en izmed idej devetletke, izbirnost. Menim, da bi glede na trende v šolo v 9. razred nazaj vpeljati tehniko in tehnologijo, ki je bila v osemletki v 8. razredu celo dve uri. Tako bi se lahko povečalo zanimanje učencev za tehnične poklice. O tem pa se na žalost nič javno ne spregovori, pa čeprav vsi politiki že 10 let govorijo o teh težavah. A v to smer ne naredijo nič. Le družboslovje in humanistiko se dodaja in to ob dejstvu, da raziskave kažejo, da slovenski učenci že sedaj ne marajo šole. Jo bodo z drugim tujim jezikom bolj? Menim, da še m