V zadnjem letu sem kar nekajkrat letel z Adrio oziroma njenimi “podizvajalci”. Karte kupujem preko spleta in zmeraj je na karti in potem tudibna boarding pass-u napisano kdo bo izvajalec leta (rubrika “Operated by:”). Ljudje pač ne znajo brati, Žurnalovci… ...prikaži veči pa pisati člankov...
PS: tudi Adria je, roko na srce, marginalna letalska družba
Na karti je napisan izvajalec leta, ko gre za codesharing. Brez skrbi smo preverili tudi sogovornikove letalske vozovnice in zapisa, da gre za drugega izvajalca leta, ni bilo. Lp, Barbara
Na Adrii Airways se na naša vprašanja v treh tednih, kljub več obljubam, niso uspeli odzvati. -> Predstavnica za odnose z javnostjo je na porodniški, naslednik pa nima pojma, kako se komunicira!
Sem bil tudi jaz, neprijetno presenečen ko me je na letališču v Skopju pričakalo letalo Fokker 100 (30 let staro letalo - družba ki jih teh letal proizvajala pa je leta 1996 bankrotirala). Za karto pa so mi gladko zaračunali… ...prikaži več 220 evrov. Nimam pa pripomb glede prijaznosti in profesionalnosti kabinskega osebja, res na nivoju. Pa še s kavo smo bili postreženi.
Adrija je precej spodoben letaski porevoznik tudi cenovno ugoden z sebi primerljivimi. Ad-hoc najem letal je stalnica med prevozniki. Vtem primeru je prevoznik dolzan obvestit potnika, lahko pri nakupu vozovnice, ali pa vsaj na "gatu" pred krcanjem, najaviti kdo je… ...prikaži več operativni prevoznik.
Zanimivo je da Adrija veselo oddaja svoja letala v najem Swissu, Eurowingsu, Austianu, za dopolnitev kapacitet pa najema cenejsa letala. Trade Air in Carpatair sta oba prevoznika vpletena v resen varnostni event
Je pa zanimivo kako slovenci tolcete cez samega sebe ob enem pa bi se primerjali z Svicarji, Svedi, Finci, ipd ... Nacionalnega prevoznika ste za struco kruha pod mizo prodali sami sebi, in zanimivo niti eden o tem ne raziskuje… ...prikaži več niti pise.
Medtem pa bi se vsi vozili za 20 EUR, najraje iz druge drzave!!! .
Ne glede na vse ostalo bodite veseli da imate Adrijo ki leti 2x -3x dnevno ZRH, FRA, MUC, VIE, .... in bistveno pripomore k prepoznavnosti in razvoju Slovenije.
Glejte, to je res neodgovorno itd. Jaz iz Ljubljane skoraj več ne letim, razen z Finnair na Finsko, Wizzair družbo ali Turkish Airlines in to je to. Vse ostalo je zelo pod nivojem. Adria pač dela kar želi saj potniki… ...prikaži več sledijo ne glede na obnašanje. Ker sem iz štajerske skoraj vse lete opravim iz Dunaja, kjer imam zelo dobre cene, direktne povezave po celotni EU. Z avtom se vozim do letališča 2h 20', nič kaj več kot do Brnika, če gledam gužve na cestah....to je to!
Ne vem čemu taka drama. Sam namreč letim vsaj 2x mesečno in vam povem, da so vsa economy letala notri ista (isto prostora) in podobna storitev. Res mi ni jasno zakaj je tak pomp glede tega kakšne nalepke so zunaj… ...prikaži več na trupu letala. Prideš se vsedeš in za tem izkrcaš. Edino kar je važno je to, da družba spoštuje eu predpise in standarde in to je to. Vse družbe rabijo 45min do Frankfurta.
Pa še to. Vsi jamrjajo, ko dobijo eno levo družbo med tem, ko naletijo na Turkish, ki ima nobel avijone so pa tiho, kot riti. Tudi, če te gratis presedejo v 1 razred boš tiho med tem ko, če bi… ...prikaži več se hipotetično zgodilo da bi te s prvega razreda degredirali v economy bi bili pa vsi forumi polni jamranja. Taka je pač človeška narava. Pa ne da hvalim Adrijo, katera me z zamudami in cenami vedno razočara.
V zadnjem letu sem kar nekajkrat letel z Adrio oziroma njenimi “podizvajalci”. Karte kupujem preko spleta in zmeraj je na karti in potem tudibna boarding pass-u napisano kdo bo izvajalec leta (rubrika “Operated by:”). Ljudje pač ne znajo brati, Žurnalovci… ...prikaži veči pa pisati člankov... PS: tudi Adria je, roko na srce, marginalna letalska družba
Se oproščam, ne marginalna, obskurna letalska družba (čeprav tudi marginalna)
Na karti je napisan izvajalec leta, ko gre za codesharing. Brez skrbi smo preverili tudi sogovornikove letalske vozovnice in zapisa, da gre za drugega izvajalca leta, ni bilo. Lp, Barbara
Na Adrii Airways se na naša vprašanja v treh tednih, kljub več obljubam, niso uspeli odzvati. -> Predstavnica za odnose z javnostjo je na porodniški, naslednik pa nima pojma, kako se komunicira!
In a se je komu skrivil las zarad tega,ker niso leteli z domačimi šoferji in kelnarcami,ki so mimogrede tut pri Adrii uvoženi iz tretjih držav?
se strinjam, sem letel z Carpatairom in lahko potrdim, da do stevardese prijaznejše in bolj lušne kot na Adii. Pa še avion večji in udobnejši
kot,da adria ne bi bila "obskurna družba"...
Sem bil tudi jaz, neprijetno presenečen ko me je na letališču v Skopju pričakalo letalo Fokker 100 (30 let staro letalo - družba ki jih teh letal proizvajala pa je leta 1996 bankrotirala). Za karto pa so mi gladko zaračunali… ...prikaži več 220 evrov. Nimam pa pripomb glede prijaznosti in profesionalnosti kabinskega osebja, res na nivoju. Pa še s kavo smo bili postreženi.
Smo pač v banana republiki.
Adrija je precej spodoben letaski porevoznik tudi cenovno ugoden z sebi primerljivimi. Ad-hoc najem letal je stalnica med prevozniki. Vtem primeru je prevoznik dolzan obvestit potnika, lahko pri nakupu vozovnice, ali pa vsaj na "gatu" pred krcanjem, najaviti kdo je… ...prikaži več operativni prevoznik. Zanimivo je da Adrija veselo oddaja svoja letala v najem Swissu, Eurowingsu, Austianu, za dopolnitev kapacitet pa najema cenejsa letala. Trade Air in Carpatair sta oba prevoznika vpletena v resen varnostni event
Je pa zanimivo kako slovenci tolcete cez samega sebe ob enem pa bi se primerjali z Svicarji, Svedi, Finci, ipd ... Nacionalnega prevoznika ste za struco kruha pod mizo prodali sami sebi, in zanimivo niti eden o tem ne raziskuje… ...prikaži več niti pise. Medtem pa bi se vsi vozili za 20 EUR, najraje iz druge drzave!!! . Ne glede na vse ostalo bodite veseli da imate Adrijo ki leti 2x -3x dnevno ZRH, FRA, MUC, VIE, .... in bistveno pripomore k prepoznavnosti in razvoju Slovenije.
Glejte, to je res neodgovorno itd. Jaz iz Ljubljane skoraj več ne letim, razen z Finnair na Finsko, Wizzair družbo ali Turkish Airlines in to je to. Vse ostalo je zelo pod nivojem. Adria pač dela kar želi saj potniki… ...prikaži več sledijo ne glede na obnašanje. Ker sem iz štajerske skoraj vse lete opravim iz Dunaja, kjer imam zelo dobre cene, direktne povezave po celotni EU. Z avtom se vozim do letališča 2h 20', nič kaj več kot do Brnika, če gledam gužve na cestah....to je to!
Ne vem čemu taka drama. Sam namreč letim vsaj 2x mesečno in vam povem, da so vsa economy letala notri ista (isto prostora) in podobna storitev. Res mi ni jasno zakaj je tak pomp glede tega kakšne nalepke so zunaj… ...prikaži več na trupu letala. Prideš se vsedeš in za tem izkrcaš. Edino kar je važno je to, da družba spoštuje eu predpise in standarde in to je to. Vse družbe rabijo 45min do Frankfurta.
Pa še to. Vsi jamrjajo, ko dobijo eno levo družbo med tem, ko naletijo na Turkish, ki ima nobel avijone so pa tiho, kot riti. Tudi, če te gratis presedejo v 1 razred boš tiho med tem ko, če bi… ...prikaži več se hipotetično zgodilo da bi te s prvega razreda degredirali v economy bi bili pa vsi forumi polni jamranja. Taka je pač človeška narava. Pa ne da hvalim Adrijo, katera me z zamudami in cenami vedno razočara.