Prepričan sem, da polna elektrifikacija vseh segmentov prevoza nikoli ne bo zaživela tako kot si zelena agenda predstavlja danes. To bi prineslo propad dobršnega dela današnje svetovne avtomobilske industrije in socialni cunami. Zaradi tega bi bila najbolj idealna kombinacija in… ...prikaži več izboljšava obeh znanih tehnologij. To bi lahko prineslo tehnološko dodelan hybrid z zamenjavo vlog kot jih poznamo danes!? Npr. glavni pogon el. generator, napaja pa ga mali bencinski motor z max. porabo 2-3l na 100 km!?
Ne, dve tehnologije so zagotovo strel v koleno, ker imas dvojno kompleksnost, dvojno vzdrzevanje in nič kaj nizjo ceno od proper EVja. Foro z malim bencinskim motorjem je svet ze probal z BMW i3 in se ni obnesl. Verjames ali… ...prikaži veči ne, če baterijo zgolj dofilujes z tistim malim motorjem/generatorjem, bo poraba se vecja kot pri varčnem bencinarju (tam 7-8 litrov/100km). Zakaj? Ker izkoristek konverzije iz motorja na generator ni perfekten, prav tako ni perfekten izkoristek inverterja pa seveda el, motr
Ker imas v tem primeru precej pretvorb, je sistemski izkoristke precej manjsi kot ce bi motor direktno gnal kolesa preko menjalnika (tle je v praksi mehanski izkoristek med 93-95% za FWD). iz tega razloga ima tudi 600cc motor porabo 7-8litrov.… ...prikaži več.
Prihodnost je full EV. Plain and simple. Ko se bojo baterije dovolj pocenile, noben nebo razmisljal o kakih bencinskih generatorjih, ker to nima nobenga smisla.
Točno to. Zanimivo bi bilo videti primerjavo okoljskega vpliva karboncev in električarjev, ki bi upoštevali VSE faktorje. Tudi pridobivanje surovin za baterije, njihovo razgradnjo, izgradnjo kapacitet za "zeleni" štrom ipd. Sam vozim bencinarja, vendar redko. Največ poti opravim s kolesom.… ...prikaži več Na noge, ne na štrom. Če le nimam kaj težkega za vozit, pa še to lahko čuda natovorim na prtljažnik. To je dalec najbolj zeleno, je pa res, da za daljše relacije vzame več časa.
Vprašanje ki se postavlja vedno in povsod je... kaj je čistejše, ICE prevozna sredstva ali termoelektrarne na nafto + elektro prevozna sredstva. Odgovor je termoelektrarne na nafto + elektro prevozna sredstva. Drugo vprašanje pa je... ali si lahko v smislu… ...prikaži več trajnostnega razvoja privoščimo še več kakršnihkoli avtomobilov? Odgovor je NE, že zdaj jih je preveč.
Ne najdem na netu nič pod ICE. Kaj je to? Na prvi del tvojega komentarja nimam odgovora. Drugi del pa takoj podpisem. Dodal bi le, da je nasploh ljudi (potrošnikov) preveč, da bi planet lahko to prenesel. Vendar tukaj preproste… ...prikaži več rešitve ni. Sprememba v glavah se ne bo zgodila, druga možnost pa je depopulacija, pri čemer slednja ni možna brez radikalnih ukrepov, ki pa civilizacijsko niso sprejemljivi.
Hmm, zanimivo kako se je ta članek sploh znašel na tem mediju, če je pa baje pod 100% vplivom "elektro mafije"? In kako je možno da novinar G.P. sploh piše o tem, če pa so vsi novinarji podkupljeni s strani… ...prikaži več te "mafije", kdor pa ni, je pa verjetno že mrtev?
Prepričan sem, da polna elektrifikacija vseh segmentov prevoza nikoli ne bo zaživela tako kot si zelena agenda predstavlja danes. To bi prineslo propad dobršnega dela današnje svetovne avtomobilske industrije in socialni cunami. Zaradi tega bi bila najbolj idealna kombinacija in… ...prikaži več izboljšava obeh znanih tehnologij. To bi lahko prineslo tehnološko dodelan hybrid z zamenjavo vlog kot jih poznamo danes!? Npr. glavni pogon el. generator, napaja pa ga mali bencinski motor z max. porabo 2-3l na 100 km!?
Ne, dve tehnologije so zagotovo strel v koleno, ker imas dvojno kompleksnost, dvojno vzdrzevanje in nič kaj nizjo ceno od proper EVja. Foro z malim bencinskim motorjem je svet ze probal z BMW i3 in se ni obnesl. Verjames ali… ...prikaži veči ne, če baterijo zgolj dofilujes z tistim malim motorjem/generatorjem, bo poraba se vecja kot pri varčnem bencinarju (tam 7-8 litrov/100km). Zakaj? Ker izkoristek konverzije iz motorja na generator ni perfekten, prav tako ni perfekten izkoristek inverterja pa seveda el, motr
Ker imas v tem primeru precej pretvorb, je sistemski izkoristke precej manjsi kot ce bi motor direktno gnal kolesa preko menjalnika (tle je v praksi mehanski izkoristek med 93-95% za FWD). iz tega razloga ima tudi 600cc motor porabo 7-8litrov.… ...prikaži več. Prihodnost je full EV. Plain and simple. Ko se bojo baterije dovolj pocenile, noben nebo razmisljal o kakih bencinskih generatorjih, ker to nima nobenga smisla.
Točno to. Zanimivo bi bilo videti primerjavo okoljskega vpliva karboncev in električarjev, ki bi upoštevali VSE faktorje. Tudi pridobivanje surovin za baterije, njihovo razgradnjo, izgradnjo kapacitet za "zeleni" štrom ipd. Sam vozim bencinarja, vendar redko. Največ poti opravim s kolesom.… ...prikaži več Na noge, ne na štrom. Če le nimam kaj težkega za vozit, pa še to lahko čuda natovorim na prtljažnik. To je dalec najbolj zeleno, je pa res, da za daljše relacije vzame več časa.
Vprašanje ki se postavlja vedno in povsod je... kaj je čistejše, ICE prevozna sredstva ali termoelektrarne na nafto + elektro prevozna sredstva. Odgovor je termoelektrarne na nafto + elektro prevozna sredstva. Drugo vprašanje pa je... ali si lahko v smislu… ...prikaži več trajnostnega razvoja privoščimo še več kakršnihkoli avtomobilov? Odgovor je NE, že zdaj jih je preveč.
Ne najdem na netu nič pod ICE. Kaj je to? Na prvi del tvojega komentarja nimam odgovora. Drugi del pa takoj podpisem. Dodal bi le, da je nasploh ljudi (potrošnikov) preveč, da bi planet lahko to prenesel. Vendar tukaj preproste… ...prikaži več rešitve ni. Sprememba v glavah se ne bo zgodila, druga možnost pa je depopulacija, pri čemer slednja ni možna brez radikalnih ukrepov, ki pa civilizacijsko niso sprejemljivi.
Internal Combustion Engine
Thx
Hmm, zanimivo kako se je ta članek sploh znašel na tem mediju, če je pa baje pod 100% vplivom "elektro mafije"? In kako je možno da novinar G.P. sploh piše o tem, če pa so vsi novinarji podkupljeni s strani… ...prikaži več te "mafije", kdor pa ni, je pa verjetno že mrtev?