To se pravi v tvojem svetu se 300m pred zožitvijo ljudje vklopjo vsi na levi pas - desni pa teh tristo ostane prazen in zadaj je gužva čedalje daljša? Pa a ti iz Polja mogoče pišeš? Kaj je s tabo… ...prikaži več no? kaj je s takimi? a te je žival posilila? kaj tle ni razumljivo? pa a si ti sploh v resnici delal izpit za avto? groza!!
Pretep niso zaradi dveh sekund ampak zato, ker smo med najbolj nestrpnimi ljudmi v evropi in širše. Sonce in južna lega v Evropi nam veliko bolj uničuje glave in s tem potrpežljivost, kot smo si pripravljeni priznat. Pa še vsak… ...prikaži več bi bil rad pomemben in višjem družbenem razredu, kot dejansko je.Da ljudje zadrge ne razumejo se vidi pri vsaki zožitvi in konec koncev se to vidi tudi pri zgornjih komentarjih. Zadrga se vzpostavlja tik pred zožitvijo in ne 100 metrov ali kilometer prej ali ne vem že kje si eni to predstavljajo. In ker ljudje tega ne vedo, me imajo za idiota oz budalo, ki gre prehitevat po levi celo kolono ki se je po njihovo vendar že zdavnaj po zadrgi zvrstila. In tik pred zožitivijo me potem dva ali trije slovenski mojstri volana ne spustijo , naslednji pa me, oziroma me spusti prvi tujec. Za naše nestrpneže je pa fino imeti v vozilu kako samoobrambo, če si napaden.
Meni se pa zdi to pravilo zadrge neumno, zato ker je neizvedljivo na nacin, kot so si ga zamislili vrli prometni teoretiki. Zadrga se nikoli ne dela simetricno, ampak z levega na desni pas ali pa obratno. To pomeni, da… ...prikaži veča so eni ze na "pravem" pasu, drugi se pa morajo nanj razvrstiti. Vozniki, ki se pravocasno razvrstijo na pravi pas (recimo zaradi table "zozenje cez 500 metrov") so kaznovani, ker morajo spuscati not tiste, ki prevozijo 500 metrov po praznem pasu in se potem sklicujejo na pravilo zadrge. ZATO se vozniki ne drzijo pravila zadrge, ker a) ni fer b) ne deluje drugje kot v ucbenikih. Ne vem, kako si teoretiki predstavljajo situacijo, ko je recimo kolona pred zadrga dolga 100 metrov, vozniki pa imajo tablo "zozitev cez 600 metrov". Po logiki prometnih teoretikov bi morali telepatsko videti, ali je pred zozitvijo kolona, ker ce kolona je, morajo peljati naprej po svojem pasu, ce pa kolone ni, se morajo ze PREJ (!) razvrstiti na pravi pas! Tako jaz razumem varno voznjo! Ali slu
hehe Iz članka sodeč znamo Slovenci dosledno upoštevati pravilo zadrge samo, ko zožanje nadzirajo policisti. Samo, da ne trpi tošl, drgač je pa vse dovoljen. Kot ustavljanje pod nadvozi/podvozi.. Vozniška kultura 1A!
Meni se pa zdi neumno tvoje mišljenje, da se pri tabli Zožanje čez 500m "moraš" vključiti na un pas. Kdo pa je rekel, da moraš? Če sta dva pasa vozna, zakaj bi se potem od neke tabli o zožitvi vozili… ...prikaži več samo po enem pasu? a smo v butalcih mogoče? eni pa tud kot da niso naredil pet razredo osnovne. Neverjetno.
Zakaj? Zato ker tako narekuje preudarna in defenzivna voznja, zato! Ko promet tece normalno, imas, odvisno od znakov, 600-800 metrov, v katerih se lahko tekoce premaknes na pas, na katerega je zozenje. A ti slucajno pridivjas do zozitve po pasu,… ...prikaži več ki se koncuje in potem upas, da se ti bo pri recimo 60 km/h nekdo umaknil, ce ne bos koncal v blokadi na koncu pasu, ali kako? Res se sprasujem tudi jaz, kje ste nekateri naredili izpit, seveda se to (iz razlogov navedenih v prejsnjem postu) sprasujem tudi za avtorje ideje o zadrgi.
Dogaja se pa to, da se sistem zadrge vzpostavi in ko enkrat deluje dobro de ljudje razvrstijo v en pas že veliko pred samo zaporo. Nakar se najde id..ot oz bu..la ki gre prehitevat celo kolono vozil, ki so že v enem pasu
A si sploh prebral članek? Sistem zadrge pomeni to, da se zasede oba pasova do zapore in se avtomobili šele TIK PRED zaporo razvrščajo po zadrgi. Ravno razvrščanje veliko pred zaporo je narobe! Prav o tem piše v članku!
To je vse lepo in prav, ampak to je samo ko sta koloni na levem in desnem pasu. Če se pa po levem voziš lepo mimo po prazni cesti do zapore, to ni nobena zadrga, ker se očitno imaš čas… ...prikaži več razvrstit že prej. Za tiste, ki so preveč zabiti to v praksi pomeni, če se voziš po levem pasu in čakaš na to zadrgo, se ne smeš premikat hitreje kot tisti na desnem pasu. Če se, ker imaš spredaj prosto, pomeni, da zadrge ni in se razvrsti že prej not. Če se ne moreš, se pa vozi do ko kod se lahko s približno hitrostjo kolone na desni, ne pa s 150, če grejo na desni s 20.
ZADRGA SE ODVIJA TAM, KJER JE DEJANSKO ZOŽITEV!!!!!!!! PA A STE CEPLJENI PROTI PAMETI? ne morem verjet, ni čudno, da je tako sranje v državi, če je pa narod zabit. Dej vpraš se mal človek pa ne pržigi takih bedarij… ...prikaži več tle, da ti ne bo kdo na vrata pršu pamet osolit!
Zadrga deluje samo tam kjer sta dva pasova nabasana, in tako kot "ne smeš" iz levega pasu na desnega pred koncem, "ne smeš" niti iz desnega na levega, to pa ljudje pri nas delajo, skačejo iz pasu na pas, kjer… ...prikaži več bo šlo hitreje, in potem ni čudno da nekaterim to dopizdi in ne spustijo not nikogar tik pred zaporo.Ko bojo ljudje pri nas vozili še po vseh drugih pravilih in zdravi pameti, bo tudi zadrga delovala, prej ne, pa če se na glavo postavimo.
Ali vem, seveda vem po pol ure čakanja izsilim, potem moram pa še fizično obračunavat s čefurjem to je pri nas zadrga.
Očitno te daje razumevanje članka. Naj te pomirim nisi edini, veliko vas je ki ne poznate pravil.
To se pravi v tvojem svetu se 300m pred zožitvijo ljudje vklopjo vsi na levi pas - desni pa teh tristo ostane prazen in zadaj je gužva čedalje daljša? Pa a ti iz Polja mogoče pišeš? Kaj je s tabo… ...prikaži več no? kaj je s takimi? a te je žival posilila? kaj tle ni razumljivo? pa a si ti sploh v resnici delal izpit za avto? groza!!
Pretep niso zaradi dveh sekund ampak zato, ker smo med najbolj nestrpnimi ljudmi v evropi in širše. Sonce in južna lega v Evropi nam veliko bolj uničuje glave in s tem potrpežljivost, kot smo si pripravljeni priznat. Pa še vsak… ...prikaži več bi bil rad pomemben in višjem družbenem razredu, kot dejansko je.Da ljudje zadrge ne razumejo se vidi pri vsaki zožitvi in konec koncev se to vidi tudi pri zgornjih komentarjih. Zadrga se vzpostavlja tik pred zožitvijo in ne 100 metrov ali kilometer prej ali ne vem že kje si eni to predstavljajo. In ker ljudje tega ne vedo, me imajo za idiota oz budalo, ki gre prehitevat po levi celo kolono ki se je po njihovo vendar že zdavnaj po zadrgi zvrstila. In tik pred zožitivijo me potem dva ali trije slovenski mojstri volana ne spustijo , naslednji pa me, oziroma me spusti prvi tujec. Za naše nestrpneže je pa fino imeti v vozilu kako samoobrambo, če si napaden.
Meni se pa zdi to pravilo zadrge neumno, zato ker je neizvedljivo na nacin, kot so si ga zamislili vrli prometni teoretiki. Zadrga se nikoli ne dela simetricno, ampak z levega na desni pas ali pa obratno. To pomeni, da… ...prikaži veča so eni ze na "pravem" pasu, drugi se pa morajo nanj razvrstiti. Vozniki, ki se pravocasno razvrstijo na pravi pas (recimo zaradi table "zozenje cez 500 metrov") so kaznovani, ker morajo spuscati not tiste, ki prevozijo 500 metrov po praznem pasu in se potem sklicujejo na pravilo zadrge. ZATO se vozniki ne drzijo pravila zadrge, ker a) ni fer b) ne deluje drugje kot v ucbenikih. Ne vem, kako si teoretiki predstavljajo situacijo, ko je recimo kolona pred zadrga dolga 100 metrov, vozniki pa imajo tablo "zozitev cez 600 metrov". Po logiki prometnih teoretikov bi morali telepatsko videti, ali je pred zozitvijo kolona, ker ce kolona je, morajo peljati naprej po svojem pasu, ce pa kolone ni, se morajo ze PREJ (!) razvrstiti na pravi pas! Tako jaz razumem varno voznjo! Ali slu
hehe Iz članka sodeč znamo Slovenci dosledno upoštevati pravilo zadrge samo, ko zožanje nadzirajo policisti. Samo, da ne trpi tošl, drgač je pa vse dovoljen. Kot ustavljanje pod nadvozi/podvozi.. Vozniška kultura 1A!
Meni se pa zdi neumno tvoje mišljenje, da se pri tabli Zožanje čez 500m "moraš" vključiti na un pas. Kdo pa je rekel, da moraš? Če sta dva pasa vozna, zakaj bi se potem od neke tabli o zožitvi vozili… ...prikaži več samo po enem pasu? a smo v butalcih mogoče? eni pa tud kot da niso naredil pet razredo osnovne. Neverjetno.
Zakaj? Zato ker tako narekuje preudarna in defenzivna voznja, zato! Ko promet tece normalno, imas, odvisno od znakov, 600-800 metrov, v katerih se lahko tekoce premaknes na pas, na katerega je zozenje. A ti slucajno pridivjas do zozitve po pasu,… ...prikaži več ki se koncuje in potem upas, da se ti bo pri recimo 60 km/h nekdo umaknil, ce ne bos koncal v blokadi na koncu pasu, ali kako? Res se sprasujem tudi jaz, kje ste nekateri naredili izpit, seveda se to (iz razlogov navedenih v prejsnjem postu) sprasujem tudi za avtorje ideje o zadrgi.
Zadrga deluje tam kjer so vozniki NORMALNI ne pa razni prepotentneži,ki se šopirijo kot purani
Dogaja se pa to, da se sistem zadrge vzpostavi in ko enkrat deluje dobro de ljudje razvrstijo v en pas že veliko pred samo zaporo. Nakar se najde id..ot oz bu..la ki gre prehitevat celo kolono vozil, ki so že v enem pasu
A si sploh prebral članek? Sistem zadrge pomeni to, da se zasede oba pasova do zapore in se avtomobili šele TIK PRED zaporo razvrščajo po zadrgi. Ravno razvrščanje veliko pred zaporo je narobe! Prav o tem piše v članku!
To je vse lepo in prav, ampak to je samo ko sta koloni na levem in desnem pasu. Če se pa po levem voziš lepo mimo po prazni cesti do zapore, to ni nobena zadrga, ker se očitno imaš čas… ...prikaži več razvrstit že prej. Za tiste, ki so preveč zabiti to v praksi pomeni, če se voziš po levem pasu in čakaš na to zadrgo, se ne smeš premikat hitreje kot tisti na desnem pasu. Če se, ker imaš spredaj prosto, pomeni, da zadrge ni in se razvrsti že prej not. Če se ne moreš, se pa vozi do ko kod se lahko s približno hitrostjo kolone na desni, ne pa s 150, če grejo na desni s 20.
KONČNO nek članek še o tem problemu na naših cestah. Upam, da ga bo še kdo razumel.
Tipičen pacient. Upam, da res ni prebral. Ker če je prebral in ne razume, potem ne vem kako v prometu razume kaj mora naredit, da koga ne ubije?
ZADRGA SE ODVIJA TAM, KJER JE DEJANSKO ZOŽITEV!!!!!!!! PA A STE CEPLJENI PROTI PAMETI? ne morem verjet, ni čudno, da je tako sranje v državi, če je pa narod zabit. Dej vpraš se mal človek pa ne pržigi takih bedarij… ...prikaži več tle, da ti ne bo kdo na vrata pršu pamet osolit!
Zadrga deluje samo tam kjer sta dva pasova nabasana, in tako kot "ne smeš" iz levega pasu na desnega pred koncem, "ne smeš" niti iz desnega na levega, to pa ljudje pri nas delajo, skačejo iz pasu na pas, kjer… ...prikaži več bo šlo hitreje, in potem ni čudno da nekaterim to dopizdi in ne spustijo not nikogar tik pred zaporo.Ko bojo ljudje pri nas vozili še po vseh drugih pravilih in zdravi pameti, bo tudi zadrga delovala, prej ne, pa če se na glavo postavimo.