AVP, agencija, ki je nihče ne rabi in je sama sebi namen s statistikami, ki ne dokazujejo nič. Nesreče ljudi starih nad 80, kaže več kot tistih nad 50. Ne kaže koliko je posledic. Pa zakaj? Prijav je več, ker… ...prikaži več tisti okoli 50 se dogovorijo in niso zajeti v statistiko. Žal AVP vedo ampak, potem nimajo kaj za trobiti. Poglejmo zdravniške preglede. Ali so ustrezni? Pregledi okulista obvezen, pa magari pred mesecem dobil nova očala. In še veliko bedarij AVP in nepotrebnih stroškov, kajne?
Če so uspešni na zdravniškem pregledu, so stoletniki pač zgolj precej izkušeni vozniki..
Dajmo malo procentualno pregledati katere starostne skupine povzročajo največ nesreč..Ali celo po spolu...To pa je že prehudo ?!
Se opravičujem, sem spregledal graf, kjer je razvidno, da so najnevarnejši vozniki tisti najmlajši, tisti med 60-70 let so najvarnejši in tisti nad 80 let so vseeno manj nevarni kot najmlajši....Grafov po spolu pa seveda ni..
naklonski lahko delaš 10k in več na leto vsak dan po isti poti, da jo znaš na pamet kot včasih furmanski konji, ki so sami domov vozili voz z pijanim kočijažem. ( no dons te avto v nasprotju od knja… ...prikaži več ne pripelje sam domov ). torej nekdo ki naredi par tisoč km pa vsakič po drugi cesti magari vsako nedeljo drugam na izlet je zame bolj voznik , kot pa nekdo, ki pozna samo eno traso in se po njej vozari leta in leta,
Se strinjam. Večina tistih, ki delajo malo kilometrov se več ali manj vozijo na pamet po isti trasi. To ponavadi lahko opaziš pri nekaterih voznikih, ki vozijo s stalno hitrostjo 60-70 km/h v naseljih in izven ne glede na omejitve… ...prikaži več in torej tudi tam, kjer je omejitev višja.
hm, če je pomembna kilometrina, kako grejo potem na cesto 18 letniki, ki je nimajo nič. amapk zraven so pa največji povzročitelji nesreč z neprilagojeno hitrostjo. ko en 99 letnik je udeležen v nesreči je tak pomp, ko pa mladinec,… ...prikaži več, ki je ravno zaključil šolanje pa nič. in ta mladinec naj bi bil poln znanja in pa še pod utisom navodil inštruktorjev o varni in pravilni vožnji. pa je prvi ki greši. zato prosim ne restriktivno udrihat, lahko bi dobili vsako leto eno uro vožnje z inštruktorjem pa bo.
AVP, agencija, ki je nihče ne rabi in je sama sebi namen s statistikami, ki ne dokazujejo nič. Nesreče ljudi starih nad 80, kaže več kot tistih nad 50. Ne kaže koliko je posledic. Pa zakaj? Prijav je več, ker… ...prikaži več tisti okoli 50 se dogovorijo in niso zajeti v statistiko. Žal AVP vedo ampak, potem nimajo kaj za trobiti. Poglejmo zdravniške preglede. Ali so ustrezni? Pregledi okulista obvezen, pa magari pred mesecem dobil nova očala. In še veliko bedarij AVP in nepotrebnih stroškov, kajne?
Če so uspešni na zdravniškem pregledu, so stoletniki pač zgolj precej izkušeni vozniki.. Dajmo malo procentualno pregledati katere starostne skupine povzročajo največ nesreč..Ali celo po spolu...To pa je že prehudo ?!
Se opravičujem, sem spregledal graf, kjer je razvidno, da so najnevarnejši vozniki tisti najmlajši, tisti med 60-70 let so najvarnejši in tisti nad 80 let so vseeno manj nevarni kot najmlajši....Grafov po spolu pa seveda ni..
Imaš prav.
Res je pa pomembna kilometrina in še to v različnih okoljih….. in tisti, ki prevozi samo 1000 km na leto, res ni sposoben za na cesto!
naklonski lahko delaš 10k in več na leto vsak dan po isti poti, da jo znaš na pamet kot včasih furmanski konji, ki so sami domov vozili voz z pijanim kočijažem. ( no dons te avto v nasprotju od knja… ...prikaži več ne pripelje sam domov ). torej nekdo ki naredi par tisoč km pa vsakič po drugi cesti magari vsako nedeljo drugam na izlet je zame bolj voznik , kot pa nekdo, ki pozna samo eno traso in se po njej vozari leta in leta,
Se strinjam. Večina tistih, ki delajo malo kilometrov se več ali manj vozijo na pamet po isti trasi. To ponavadi lahko opaziš pri nekaterih voznikih, ki vozijo s stalno hitrostjo 60-70 km/h v naseljih in izven ne glede na omejitve… ...prikaži več in torej tudi tam, kjer je omejitev višja.
90 letniki divjajo po avtocesti po prehitevalnem pasu 90 na uro,in to so kao varni vozniki.V nemčiji ti za tak prekršek odvzamejo vozniško
hm, če je pomembna kilometrina, kako grejo potem na cesto 18 letniki, ki je nimajo nič. amapk zraven so pa največji povzročitelji nesreč z neprilagojeno hitrostjo. ko en 99 letnik je udeležen v nesreči je tak pomp, ko pa mladinec,… ...prikaži več, ki je ravno zaključil šolanje pa nič. in ta mladinec naj bi bil poln znanja in pa še pod utisom navodil inštruktorjev o varni in pravilni vožnji. pa je prvi ki greši. zato prosim ne restriktivno udrihat, lahko bi dobili vsako leto eno uro vožnje z inštruktorjem pa bo.