Tudi pri nas, predvsem na občinskem nivoju, se radarji nabavljajo po teksaškem pravilu ali koliko denarja ima občina ali pa mogoče (upam, da ne), kje je pade boljša provizija, kompenzacija naročniku in potem imamo po Sloveniji vsa možna čuda od… ...prikaži več radarskih merilcev hitrosti... Na rezultate prekoračitev ki niso mejni to verjetno ne velikega vpliva, ker kilometer gor ali dol, ampak pri mejnih pa zna biti sila pomembno kateri tip radarja te ujame... Seveda pa je najbolj pametno držati se omejitev!
Tudi najem radarjev je ena od opcij, ki jo izkoriščajo predvsem občine z nižjim proračunom ali pa je v ozadju kakšen drug deal deležnikov, ampak poanta ostaja enaka...
V našem majhnem kraju so v glavnem križišču pred 30 leti postavili semaforje, sedaj pa celo nov rondo. 100m vstran je glasbena šola, kjer so nekoč vsi vozili 60km-h, nato je bila omejitev 50km-h in sedaj je omejitev 30km-h in… ...prikaži več opozorilna tabla za prekoračitev. Nujno pričakujem da bo tukaj v kratkem postavljen še radar in da bo občina kasirala na veliko, saj med počitnicami ogrožamo lastovke in metulje.
Lokalne oblasti malo morgen skrbi prometna varnost. Skrbi jih luknja v lokalnih proračunih zaradi kazni, katere se upoštevali ob njegovem sprejetju. In veliko lažje je lupiti turiste kot domačine. So pa lokalni redarji povsod zviti kot lisice in bodo slej… ...prikaži več ko prej našli nove načine pobiranja harača.
Opozarjanje na radar se mi ne zdi smiselno. Radar je zato, da se (smiselnih) pravil držimo. Zelo dober pa je ukrep, da ne sme biti radarja, če je hitrost nižja kot 50 km / h in omejitev ne sme biti… ...prikaži več več kot 20 km / h glede na kategorijo ceste. Jasna spodbuda, da se vlaga v neko normalno hitrost potovanja. Pri nas pa vsaka večja obnova ceste praviloma pomeni, da se hitrost zmanjša. Kaj se je torej delalo? Kak je smisel prenove?
Tudi pri nas, predvsem na občinskem nivoju, se radarji nabavljajo po teksaškem pravilu ali koliko denarja ima občina ali pa mogoče (upam, da ne), kje je pade boljša provizija, kompenzacija naročniku in potem imamo po Sloveniji vsa možna čuda od… ...prikaži več radarskih merilcev hitrosti... Na rezultate prekoračitev ki niso mejni to verjetno ne velikega vpliva, ker kilometer gor ali dol, ampak pri mejnih pa zna biti sila pomembno kateri tip radarja te ujame... Seveda pa je najbolj pametno držati se omejitev!
Ne firme ponujajo radarje občinam v najem in oni odčitavajo ter poberejo pol od kazni. Tako je to pri nas.
Tudi najem radarjev je ena od opcij, ki jo izkoriščajo predvsem občine z nižjim proračunom ali pa je v ozadju kakšen drug deal deležnikov, ampak poanta ostaja enaka...
V našem majhnem kraju so v glavnem križišču pred 30 leti postavili semaforje, sedaj pa celo nov rondo. 100m vstran je glasbena šola, kjer so nekoč vsi vozili 60km-h, nato je bila omejitev 50km-h in sedaj je omejitev 30km-h in… ...prikaži več opozorilna tabla za prekoračitev. Nujno pričakujem da bo tukaj v kratkem postavljen še radar in da bo občina kasirala na veliko, saj med počitnicami ogrožamo lastovke in metulje.
Lokalne oblasti malo morgen skrbi prometna varnost. Skrbi jih luknja v lokalnih proračunih zaradi kazni, katere se upoštevali ob njegovem sprejetju. In veliko lažje je lupiti turiste kot domačine. So pa lokalni redarji povsod zviti kot lisice in bodo slej… ...prikaži več ko prej našli nove načine pobiranja harača.
Opozarjanje na radar se mi ne zdi smiselno. Radar je zato, da se (smiselnih) pravil držimo. Zelo dober pa je ukrep, da ne sme biti radarja, če je hitrost nižja kot 50 km / h in omejitev ne sme biti… ...prikaži več več kot 20 km / h glede na kategorijo ceste. Jasna spodbuda, da se vlaga v neko normalno hitrost potovanja. Pri nas pa vsaka večja obnova ceste praviloma pomeni, da se hitrost zmanjša. Kaj se je torej delalo? Kak je smisel prenove?