Ta linija je bila usojena na propad že na začetku, saj je London zelo neatraktivna destinacija. Dosti bolj aktualna linija bi bila Maribor-Tampere (FIN) ali Helsinki (FIN). Ali pa mogoče Maribor - Umeå (SWE) ali Stockholm (SWE).
Lepo je imet dva mednarodna letališča samo Slovenija je mal premajhna za kej tazga. Nevem kdo je dejansko pričakoval da bosta kr obe letališči rentabilni. London je pa uporabn več ali manj samo za kkšne poslovneže, za turiste precej manj.
Razdalja med letališči ni premala ampak nekako normalna. In ne, ni drugo ampak tretje mednarodno letališče. Po drugi strani se ne piše o poti v London ampak iz Londona v Slovenijo. Če bi to ratalo, bi na ta račun lahko… ...prikaži večko malo povečali prihodke teh krajev.
Ta linija je bila usojena na propad že na začetku, saj je London zelo neatraktivna destinacija. Dosti bolj aktualna linija bi bila Maribor-Tampere (FIN) ali Helsinki (FIN). Ali pa mogoče Maribor - Umeå (SWE) ali Stockholm (SWE).
Lepo je imet dva mednarodna letališča samo Slovenija je mal premajhna za kej tazga. Nevem kdo je dejansko pričakoval da bosta kr obe letališči rentabilni. London je pa uporabn več ali manj samo za kkšne poslovneže, za turiste precej manj.
Razdalja med letališči ni premala ampak nekako normalna. In ne, ni drugo ampak tretje mednarodno letališče. Po drugi strani se ne piše o poti v London ampak iz Londona v Slovenijo. Če bi to ratalo, bi na ta račun lahko… ...prikaži večko malo povečali prihodke teh krajev.