Vsako uro plačam več kot 90 dolarjev na daljavo z dvema otrokoma doma.Nikoli nisem mislil,da bi to imel možnost,vendar moj najbližji spremljevalec s tem pridobi več kot 18 tisoč mesecev na mesec in me je prepričala, da poskusim. netprofit10.com
Jasni zmagovalec je hibrid samo dokler bo država "pristavljala lonček", potem pa nič več. Iz razpredelnice se jasno vidi, da je glavni prihranek zavarovanje, ne bencin. 500 evrov razlike v bencinu/nafti v 4 letih ni nič. Dizel avto je resda… ...prikaži več dražji, a več km delaš, bolj se dizel splača. Pa nisem pristaš dizlov ampak hibridov (nimam nobenega od teh, ampak klasičnega bencinarja....). Ampak kruto dejstvo je, da je dizel izredno varčna in energijsko učinkovita mašina, pa če se na glavo postavimo.
dizli in bencinarji imajo res velik izkoristek, okoli 30%, vse ostalo gre v obliki toplote in nesnage v okolico. Za hibride že dobro leto ni več subvencije. Nič fosilnega se že dolgo ne splača
Vsako uro plačam več kot 90 dolarjev na daljavo z dvema otrokoma doma.Nikoli nisem mislil,da bi to imel možnost,vendar moj najbližji spremljevalec s tem pridobi več kot 18 tisoč mesecev na mesec in me je prepričala, da poskusim. netprofit10.com
Jasni zmagovalec je hibrid samo dokler bo država "pristavljala lonček", potem pa nič več. Iz razpredelnice se jasno vidi, da je glavni prihranek zavarovanje, ne bencin. 500 evrov razlike v bencinu/nafti v 4 letih ni nič. Dizel avto je resda… ...prikaži več dražji, a več km delaš, bolj se dizel splača. Pa nisem pristaš dizlov ampak hibridov (nimam nobenega od teh, ampak klasičnega bencinarja....). Ampak kruto dejstvo je, da je dizel izredno varčna in energijsko učinkovita mašina, pa če se na glavo postavimo.
dizli in bencinarji imajo res velik izkoristek, okoli 30%, vse ostalo gre v obliki toplote in nesnage v okolico. Za hibride že dobro leto ni več subvencije. Nič fosilnega se že dolgo ne splača
BEV pri ceni novega 33t €, v 4 letih in 80t km, prihranek proti dizlu najmanj 10t € in v vsem neprimerno boljši