Pred par dnevi je predstavnik DARS-a hitel razlagati koliko manj je prometa je med tednom kot za vikend, ko se valijo trume dopustnikov v obe smeri,zdaj pa bodo ravno za vikend zaprli odsek za tri dni... pa kdo je tu neumen
pa kdo je tu neumen...
Odgovor je na dlani,opravljati taka dela v špici sezone je norost,da ji ni para.Hrvati zaprejo gradbišča na najbolj obremenjenih cestah 20.junija,brez debate.Samo pri nas trdijo,da je najlažje delativ špici sezone.Ludaci.
V avgustu bi se tega lotili med tednom in ne med vikendom ko navalijo turisti iz srednje evrope, pol ljubljane je pa na dopustu. in dela se 24 ur na dan take projekte upam.
pr nas se dela 6 ur take stvari, da je na koncu mal močnejši račun. Za most čez hudournik, samo najema signalizacije za ćez 100.000 evrov v enem letu. Kriv pa niti ne izvajalec ampak naročnik.
Če že sanjajo da bi povečali pretočnost bi se morali lotiti na povsem drugačen način kot sedaj, kajti to pretočnosti ne bo povečalo ampak bo lahko samo večje število vozil za zavijanje iz odseka čakalo občutno dlje. Najprej se uredijo… ...prikaži več cete ki pomenijo odvod iz obvoznice torej tiste povezovalne, šele nato se pristopi k širitvi avtoceste. To kar delajo je princip japoncev ki imajo na železniški postaji zaposlene ljudi da potnike tiščijo na vlake.
Pred par dnevi je predstavnik DARS-a hitel razlagati koliko manj je prometa je med tednom kot za vikend, ko se valijo trume dopustnikov v obe smeri,zdaj pa bodo ravno za vikend zaprli odsek za tri dni... pa kdo je tu neumen
pa kdo je tu neumen... Odgovor je na dlani,opravljati taka dela v špici sezone je norost,da ji ni para.Hrvati zaprejo gradbišča na najbolj obremenjenih cestah 20.junija,brez debate.Samo pri nas trdijo,da je najlažje delativ špici sezone.Ludaci.
V avgustu bi se tega lotili med tednom in ne med vikendom ko navalijo turisti iz srednje evrope, pol ljubljane je pa na dopustu. in dela se 24 ur na dan take projekte upam.
pr nas se dela 6 ur take stvari, da je na koncu mal močnejši račun. Za most čez hudournik, samo najema signalizacije za ćez 100.000 evrov v enem letu. Kriv pa niti ne izvajalec ampak naročnik.
Ne vem zakaj ne delajo ponoči in med tednom, ko je prometa manj.
Če že sanjajo da bi povečali pretočnost bi se morali lotiti na povsem drugačen način kot sedaj, kajti to pretočnosti ne bo povečalo ampak bo lahko samo večje število vozil za zavijanje iz odseka čakalo občutno dlje. Najprej se uredijo… ...prikaži več cete ki pomenijo odvod iz obvoznice torej tiste povezovalne, šele nato se pristopi k širitvi avtoceste. To kar delajo je princip japoncev ki imajo na železniški postaji zaposlene ljudi da potnike tiščijo na vlake.