Zanimivo. Zajebli so vse kar, kar so lhko. Skratka. Kako bodo rihtali sistem javnega prevoza, če pa niso sposobni narediti niti nekega voznega reda. Sem se hotel pred par mesci z avtobusom peljati na neko točko. Da bi pridobil informacije… ...prikaži več o voznih redih, sem moral klicati ali pisati mail. Skratka niti informacijske infrastrukture ne morejo urediti, pa bi sedaj urejali na višji ravni. Zakja bi se sploh vozil z busi, če pa vsak samo svoj vrtišek zaliva, pa še to tako slabo, da rožce venijo.
To je popravni izpit izpred mnogih let.Spremeniti se bo moglo pa še marsikaj.Na vseh področjih in tudi miselnosti.Predvsem se bodo mogli uskladiti javni prevozi med seboj (neusklajenost zaradi borih 5 minut, se čaka uro ali več).Primeren urnik...danes je pač čas… ...prikaži več denar.Kot zadnje, a zame motečein zaskrbljujoče : zaposleni v javnem prevozu! Neizkušeni vozniki- opravljen izpit, naslednji dan pelje šolski avtobus.Uporaba telefona med vožnjo- šofer na fb v času vožnje- to bi ga moglo stati službe.
Pri nas, v Avstriji, imamo to zelo dobro organizirano. Veliko ljudi se pelje z avtobusi in vlaki. Enotna karta za avtobus in vlak, za celo pokrajino Vorarlberg pride kakšnih 200 eur na leto. Za penzioerje pa še manj.
OPS......ministrstvo pripravlja spremembe na tem področju ....predvidevam,da gre za lepotne popravke in zamenjavo nalepk .Ostajajo zamude in umazani avtobusi . Naj se ti gospodje peljejo inkognito s temi avtobusi in si ustvarijo realno sliko.
Greš ob rush hour v Medvode z avtobusom. Je čisto vseeno, če greš s svojim avtom. In zdaj? Bodo naredili rumen pas. Še tisti nadvoz v Mednem so delali 10 let, P bodo sedaj naredili rumen pas. Edino rumene gate boste naredili!
Sicer, pa če hočejo urediti javni promet, naj povežejo ponudnike avtobusnih prevozov in SŽ, ter naredijo mrežo, ki bo uporabna vsaj 60% prebivalstva. To je lokacijsko in časovno. Drugače je vse brez smisla. Ker človek, ki enkrat rabi avto, potem… ...prikaži več pozabi na javni prevoz.
To pomeni, da še mora javni prevoz delati z nižjimi stroški, posledično pa izgube in propadi. Kar se dogaja. Recimo Koratur več ne obstaja.
Meni osebno te spremembe sploh ne koristijo, ker moram imeti avto, da sploh pridem na prvo bližnjo postajo. A so sploh naredili kakšno raziskavo? Sicer pa bi DARS naj ne joče. Večkrat sem jim že napisal, naj uredijo AC parkirišča… ...prikaži veča ob vhodih, kjer se bodo potniki združili. Da seveda so DARS velesposobna firma, ki živi na našem denarju in so to že "uredili". To vidim kot trenutno rešitev in jo uporabljam. Tako vsako tretjo soboto zmanjšamo promet za dve vozili. Ni dosti je pa kamenček v mozaiku.
Naj najprej poštimajo te avtobuse, ki vozijo sedaj. Recimo povezavo na slo avtobusne prevoze na njihovi strani, ki sedaj ne delajo. http://www.jpp.si/web/guest/domaca-stran
Zanimivo. Zajebli so vse kar, kar so lhko. Skratka. Kako bodo rihtali sistem javnega prevoza, če pa niso sposobni narediti niti nekega voznega reda. Sem se hotel pred par mesci z avtobusom peljati na neko točko. Da bi pridobil informacije… ...prikaži več o voznih redih, sem moral klicati ali pisati mail. Skratka niti informacijske infrastrukture ne morejo urediti, pa bi sedaj urejali na višji ravni. Zakja bi se sploh vozil z busi, če pa vsak samo svoj vrtišek zaliva, pa še to tako slabo, da rožce venijo.
To je popravni izpit izpred mnogih let.Spremeniti se bo moglo pa še marsikaj.Na vseh področjih in tudi miselnosti.Predvsem se bodo mogli uskladiti javni prevozi med seboj (neusklajenost zaradi borih 5 minut, se čaka uro ali več).Primeren urnik...danes je pač čas… ...prikaži več denar.Kot zadnje, a zame motečein zaskrbljujoče : zaposleni v javnem prevozu! Neizkušeni vozniki- opravljen izpit, naslednji dan pelje šolski avtobus.Uporaba telefona med vožnjo- šofer na fb v času vožnje- to bi ga moglo stati službe.
Pri nas, v Avstriji, imamo to zelo dobro organizirano. Veliko ljudi se pelje z avtobusi in vlaki. Enotna karta za avtobus in vlak, za celo pokrajino Vorarlberg pride kakšnih 200 eur na leto. Za penzioerje pa še manj.
OPS......ministrstvo pripravlja spremembe na tem področju ....predvidevam,da gre za lepotne popravke in zamenjavo nalepk .Ostajajo zamude in umazani avtobusi . Naj se ti gospodje peljejo inkognito s temi avtobusi in si ustvarijo realno sliko.
Greš ob rush hour v Medvode z avtobusom. Je čisto vseeno, če greš s svojim avtom. In zdaj? Bodo naredili rumen pas. Še tisti nadvoz v Mednem so delali 10 let, P bodo sedaj naredili rumen pas. Edino rumene gate boste naredili!
Sicer, pa če hočejo urediti javni promet, naj povežejo ponudnike avtobusnih prevozov in SŽ, ter naredijo mrežo, ki bo uporabna vsaj 60% prebivalstva. To je lokacijsko in časovno. Drugače je vse brez smisla. Ker človek, ki enkrat rabi avto, potem… ...prikaži več pozabi na javni prevoz. To pomeni, da še mora javni prevoz delati z nižjimi stroški, posledično pa izgube in propadi. Kar se dogaja. Recimo Koratur več ne obstaja.
Meni osebno te spremembe sploh ne koristijo, ker moram imeti avto, da sploh pridem na prvo bližnjo postajo. A so sploh naredili kakšno raziskavo? Sicer pa bi DARS naj ne joče. Večkrat sem jim že napisal, naj uredijo AC parkirišča… ...prikaži veča ob vhodih, kjer se bodo potniki združili. Da seveda so DARS velesposobna firma, ki živi na našem denarju in so to že "uredili". To vidim kot trenutno rešitev in jo uporabljam. Tako vsako tretjo soboto zmanjšamo promet za dve vozili. Ni dosti je pa kamenček v mozaiku.
Naj najprej poštimajo te avtobuse, ki vozijo sedaj. Recimo povezavo na slo avtobusne prevoze na njihovi strani, ki sedaj ne delajo. http://www.jpp.si/web/guest/domaca-stran
draga moja smejka ....smisel sprememb ni v korist potnikom ,marveč prevoznikov, oziroma lastnikom prevoza .