Ne kupujte rabljenih vozil od južnjakov, ki ne znajo nič ali le napol slovensko niti jim avtomobilov ne prodajajte. V obeh primerih si boste nakopali težave.
Ni samo števec problem, ampak tudi prikrita karoserijska popravila, tudi totalke, ali iz dveh polovic sestavljen avtomobil. V tem primeru gre običajno za višji cenovni razred do 3 leta starih vozil z (itak) malo km.
Car-Pass ali nekaj podobnega se uporablja tudi pri nas od leta 2013 . Na TP so zabeleženi vsakokratni kilometri pri vozilih ,vendar je problem ,ker nova vozila imajo periodični tehnični pregled ,ki ni vsako leto .
Roke stran od rabljenih avtomobilov, ki nimajo poštempljane in podpisane servisne knjige in vpisanih km ob vsakem servisu, oziroma, menjavi olja. Preverite pri teh servisih resničnost podatkov, pečate in podpise. Če se prodajalec temu upira, obrnite pete in čimprej stran.
Ja al pa voziti dokler si zadovoljen, z staro konzervo na štirih kolesih. Sj kaj pa z novim realno napreduješ, kdaj se ti nakup lahko povrne ša četudi porabi liter manj mogoče na 100...vozit čimdlje kar imaš, ali pa se… ...prikaži več celo odpovedati avtu če je vožnje malo in obstaja alternativa...,taxi, vlak, sosed, svojec, sorodnik. Veliko ljudi realno prevozi malo kilometrou, in je lastništvo totalen luksus...in konec koncev skrb. Tist k se velik vozi, bo itaq imel s čim in zakaj kupit novo...
Števci se dajo preprosto vrteti, ker tako odgovarja proizvajalcem vozil. Če bo rabljen avto njihove znamke imel v povprečju višjo ceno po nekaj letih, bo tudi nov šel bolj v prodajo. Ohranjanje vrednosti. Vsake toliko pa je vseeno potrebno trg… ...prikaži več malo "uravnotežiti" in priti na plano s tako "raziskavo". Da se spodbudi prodajo novih vozil in opraviči višje cene vsako leto.
Točno tako. Zadel si v nulo. Nemci to podpirajo, kdo pa drug. Oni se za višje cene znebijo leto dni zvoženih konzerv na štirih kolesih, pa nove na novo ukrivijo in še dražje prodajo.
hm, avto danes sporoča nekomu, kje se vozim, to da se pa da prevrtet števec, je pa mala malca. avto nima ključa za zagon in se da ukrast v par sekundah je tud že dolgoletna praksa proizvajalcev. za vse so… ...prikaži več krivi proizvajalci in zveze potrošnikov se ne bi smele ukvarjat z diselgate aferami ampak zahtevat da se vsaka neumnost, ki jo vgradijo v avto povrne kupcu kadarkoli in komurkoli, pa makar sem 13-i lastnik avta. za primerjavo, poglejte kolk varnostnih mehanizmov so vgradili v radie.
Novi golf IV Highline je bil leta 1998 2.8 mio točarjev, to je današnjih 12 jurjev eurou. Koliko stane najnovejša različica z podobno opremo, 3x več in še kal verjetno. Torej je logično, iz kje izhaja da se dopušča manipulacija… ...prikaži več z kilometri, neposredno od proizvajalcev ki s tem omogočajo višanje cen rabljenih vozil in hkrati novih...konzerv, ki jih krivijo po zlatarskih cenah. Cene novih so vsaj 2x precenjene, rabljeni tudi....s tem da pri rabljenih na prepolovljeno ceno še minus 4000 eur....
Vse je najmanj 2x precenjeno, tako novi kot rabljeni. S tem da pri rabljenih bi mogu od polovične cene še 4 jurje v vsake m odštet, ker ga ni junaka ki ti lahko garantira bilokaj pri rabljenih.
Ne kupujte rabljenih avtomobilov višjega cenovnega razreda od lastnikov, ki so mlajši od 30 let. Večinoma gre za mule in slamnate lastnike, izza katerij stoji avtomobilska mafija.
Če kupujete/prodajate rabljen avto v lastni režiji, od neznanih prodajalcev/kupcev, zahtevajte, da se ogled opravi podnevi na bencinski črpalki ali drugje, kjer je video nadzor. Če temu nasprotujejo in predlagajo svojo lokacijo, se takoj umaknite.
Vsako vozilo ima več shranjevalnih postaj, ta problem bi lahko rešili, saj o ga nekateri že z polnilnikom podatkov ki ima samo možnost zaposlovanja in nima možnosti prepisovanja ali brisanja, nato pa bi glavni računalnik vzel največji podatek zapisa.
Ne kupujte rabljenih vozil od južnjakov, ki ne znajo nič ali le napol slovensko niti jim avtomobilov ne prodajajte. V obeh primerih si boste nakopali težave.
Se popolnoma strinjam. Prvo je pomembno, od koga kupuješ in tudi, komu prodaš...v obeh primerih nastanejo pahko sami problemi
Ni samo števec problem, ampak tudi prikrita karoserijska popravila, tudi totalke, ali iz dveh polovic sestavljen avtomobil. V tem primeru gre običajno za višji cenovni razred do 3 leta starih vozil z (itak) malo km.
Car-Pass ali nekaj podobnega se uporablja tudi pri nas od leta 2013 . Na TP so zabeleženi vsakokratni kilometri pri vozilih ,vendar je problem ,ker nova vozila imajo periodični tehnični pregled ,ki ni vsako leto .
Roke stran od rabljenih avtomobilov, ki nimajo poštempljane in podpisane servisne knjige in vpisanih km ob vsakem servisu, oziroma, menjavi olja. Preverite pri teh servisih resničnost podatkov, pečate in podpise. Če se prodajalec temu upira, obrnite pete in čimprej stran.
Skratka... pri vseh "mutičih" je najbolj zanesljivo kupit NOV avto. Problem ja samo cena :) Že pri leto dni rabljenemu ne veš kaj dobiš.
Ja al pa voziti dokler si zadovoljen, z staro konzervo na štirih kolesih. Sj kaj pa z novim realno napreduješ, kdaj se ti nakup lahko povrne ša četudi porabi liter manj mogoče na 100...vozit čimdlje kar imaš, ali pa se… ...prikaži več celo odpovedati avtu če je vožnje malo in obstaja alternativa...,taxi, vlak, sosed, svojec, sorodnik. Veliko ljudi realno prevozi malo kilometrou, in je lastništvo totalen luksus...in konec koncev skrb. Tist k se velik vozi, bo itaq imel s čim in zakaj kupit novo...
Števci se dajo preprosto vrteti, ker tako odgovarja proizvajalcem vozil. Če bo rabljen avto njihove znamke imel v povprečju višjo ceno po nekaj letih, bo tudi nov šel bolj v prodajo. Ohranjanje vrednosti. Vsake toliko pa je vseeno potrebno trg… ...prikaži več malo "uravnotežiti" in priti na plano s tako "raziskavo". Da se spodbudi prodajo novih vozil in opraviči višje cene vsako leto.
Točno tako. Zadel si v nulo. Nemci to podpirajo, kdo pa drug. Oni se za višje cene znebijo leto dni zvoženih konzerv na štirih kolesih, pa nove na novo ukrivijo in še dražje prodajo.
hm, avto danes sporoča nekomu, kje se vozim, to da se pa da prevrtet števec, je pa mala malca. avto nima ključa za zagon in se da ukrast v par sekundah je tud že dolgoletna praksa proizvajalcev. za vse so… ...prikaži več krivi proizvajalci in zveze potrošnikov se ne bi smele ukvarjat z diselgate aferami ampak zahtevat da se vsaka neumnost, ki jo vgradijo v avto povrne kupcu kadarkoli in komurkoli, pa makar sem 13-i lastnik avta. za primerjavo, poglejte kolk varnostnih mehanizmov so vgradili v radie.
Novi golf IV Highline je bil leta 1998 2.8 mio točarjev, to je današnjih 12 jurjev eurou. Koliko stane najnovejša različica z podobno opremo, 3x več in še kal verjetno. Torej je logično, iz kje izhaja da se dopušča manipulacija… ...prikaži več z kilometri, neposredno od proizvajalcev ki s tem omogočajo višanje cen rabljenih vozil in hkrati novih...konzerv, ki jih krivijo po zlatarskih cenah. Cene novih so vsaj 2x precenjene, rabljeni tudi....s tem da pri rabljenih na prepolovljeno ceno še minus 4000 eur....
...ker enostavno rabljen je vedno maček v žaklju...avto propada s časom, tudi če je samo parkiran...to je dejstvo!
...večina rabljeni je kup malo vredne rjavine sploh v podvozju, po domače povedano!
Vse je najmanj 2x precenjeno, tako novi kot rabljeni. S tem da pri rabljenih bi mogu od polovične cene še 4 jurje v vsake m odštet, ker ga ni junaka ki ti lahko garantira bilokaj pri rabljenih.
Ne kupujte rabljenih avtomobilov višjega cenovnega razreda od lastnikov, ki so mlajši od 30 let. Večinoma gre za mule in slamnate lastnike, izza katerij stoji avtomobilska mafija.
Če kupujete/prodajate rabljen avto v lastni režiji, od neznanih prodajalcev/kupcev, zahtevajte, da se ogled opravi podnevi na bencinski črpalki ali drugje, kjer je video nadzor. Če temu nasprotujejo in predlagajo svojo lokacijo, se takoj umaknite.
Vsako vozilo ima več shranjevalnih postaj, ta problem bi lahko rešili, saj o ga nekateri že z polnilnikom podatkov ki ima samo možnost zaposlovanja in nima možnosti prepisovanja ali brisanja, nato pa bi glavni računalnik vzel največji podatek zapisa.