Mariborčani, pa toto rešitev problema imate na dlani:Na ulic, z redarji, se držite predpisane hitrosti (tako kot vam veleva ZAKON), norite in ga serite, pa po ulicah, kjer radarjev še nimate..-volk sit(vi lahko še zmeraj divjate) in koza cela(… ...prikaži več držite se zakonsko predpisne brzine).. :-)
jaz Iskri ne nameravam plačati kazni, potem bom tudi jaz postavil svoj radar in kasiral kaznito delo naj opravlja policija in ne nekakšne pekarne in razno :D
chilli24,pol pa ti vozi stranke 12 ur na dan,po ulicah polnih radarjev,pa me zanima če boš vedno vozil po omejitvah zbran,ali pa boš nevede prekoračil hitrost od 3-7 km na uro tak da ne bluzi
Dajmo sprožiti civilno pobudo, da je v Sloveniji dovoljeno meriti hitrost le policistom. Ti so usposobljeni, da ločijo težo prekrškov individualno. Glede na to, koliko denarja se steče v državni (z redarji v občinski proračun), najbrž ne bi smelo biti… ...prikaži več težko poskrbeti, da se v obdelavo kazeni doda človeka. Mestni redarji v osnovi niso usposobljeni za taka početja. Stacionarni radarji bi bili po mojem mnenju dovoljeni le v predorih (seveda, če je omejitev postavljena smiselno), kjer bi bilo povsem smiselno, da se kršitve obravnava "strojno".V mariborskem primeru se ne da odstraniti priokusa, da je vse kupaj namenjeno polnjenju občinskega proračuna in ne vzpostavitvi višje prometne varnosti. Ko so v vse to dodali pe zunanje podjetje, pa se težko verjame, da se tu ne pojavljajo določeni občinski veljaki, ki jim v tem procesu ostaja nekaj na prstih.Izrek kazni, ki pomeni kazenske točke in lahko pomeni izgubo vozniškega dovoljenja ne more biti v rokah mestnih redarjev (če banaliz
iram, nekdo ki, je bil do nedavnega "vunbacivač" z opravljenim tečajem, bo lovil prehitre duše pocestah). Kaj nimamo za ta posel, usposobljenihega kadra? Imamo, vendar se morajo vse bolj pogosto ukvarjati z varovanjem na vstajah.Rezime, za vzpostavljane prometne varnosti… ...prikaži več imamo stroko in zaposlene, ki bi naj bili usposobljeni, da ugotovijo težo prekrška (tudi zakonodaja, dopušča prijagajanje kazni situaciji) in službo, ki je v najboljšem primeru usposobljena, da nadzoruje mirujoč promet. Slovenija dežela, kjer tisti, ki so poklicani za določeno službo, opravljajo drugo in tisti, ki niso usposobljeni za izvajanje te službe, le to izvajajo!
Slovenci slabo ločimo vzrok in posledico.Problem nikakor ne more biti v radarjih, problem je v omejitvah in nenormalnih kaznih. Smiselno se je obrniti na gospoda Bojana Žlendra, ki pravi, da "Kazen mora zaboleti". Torej, kogar motijo kazni za prehitro… ...prikaži več vožnjo, ne more protestirati proti Kanglerju, policistom in mestnim redarjem, protestira lahko proti Bojanu Žlendru, ki kar naprej forsira, da so kazni premile in proti 90-im madeljcom v parlamentu, ki praktično vsake dve leti skoraj soglasno, ne glede na strankarsko pripadnost, povišajo te kazni.
Slovenci slabo ločimo vzrok in posledico.Problem nikakor ne more biti v radarjih, problem je v omejitvah in nenormalnih kaznih. Smiselno se je obrniti na gospoda Bojana Žlendra, ki pravi, da "Kazen mora zaboleti". Torej, kogar motijo kazni za prehitro… ...prikaži več vožnjo, ne more protestirati proti Kanglerju, policistom in mestnim redarjem, protestira lahko proti Bojanu Žlendru, ki kar naprej forsira, da so kazni premile in proti 90-im madeljcom v parlamentu, ki praktično vsake dve leti skoraj soglasno, ne glede na strankarsko pripadnost, povišajo te kazni.
Mariborčani, pa toto rešitev problema imate na dlani:Na ulic, z redarji, se držite predpisane hitrosti (tako kot vam veleva ZAKON), norite in ga serite, pa po ulicah, kjer radarjev še nimate..-volk sit(vi lahko še zmeraj divjate) in koza cela(… ...prikaži več držite se zakonsko predpisne brzine).. :-)
jaz Iskri ne nameravam plačati kazni, potem bom tudi jaz postavil svoj radar in kasiral kaznito delo naj opravlja policija in ne nekakšne pekarne in razno :D
chilli24,pol pa ti vozi stranke 12 ur na dan,po ulicah polnih radarjev,pa me zanima če boš vedno vozil po omejitvah zbran,ali pa boš nevede prekoračil hitrost od 3-7 km na uro tak da ne bluzi
Pa kaj vam ni jasno? Vozite po pravilih in ne bo nobenega problema. Da pa nekaj veka taksist ali poklicni voznik mi pa sploh ni jasno.
Dajmo sprožiti civilno pobudo, da je v Sloveniji dovoljeno meriti hitrost le policistom. Ti so usposobljeni, da ločijo težo prekrškov individualno. Glede na to, koliko denarja se steče v državni (z redarji v občinski proračun), najbrž ne bi smelo biti… ...prikaži več težko poskrbeti, da se v obdelavo kazeni doda človeka. Mestni redarji v osnovi niso usposobljeni za taka početja. Stacionarni radarji bi bili po mojem mnenju dovoljeni le v predorih (seveda, če je omejitev postavljena smiselno), kjer bi bilo povsem smiselno, da se kršitve obravnava "strojno".V mariborskem primeru se ne da odstraniti priokusa, da je vse kupaj namenjeno polnjenju občinskega proračuna in ne vzpostavitvi višje prometne varnosti. Ko so v vse to dodali pe zunanje podjetje, pa se težko verjame, da se tu ne pojavljajo določeni občinski veljaki, ki jim v tem procesu ostaja nekaj na prstih.Izrek kazni, ki pomeni kazenske točke in lahko pomeni izgubo vozniškega dovoljenja ne more biti v rokah mestnih redarjev (če banaliz
iram, nekdo ki, je bil do nedavnega "vunbacivač" z opravljenim tečajem, bo lovil prehitre duše pocestah). Kaj nimamo za ta posel, usposobljenihega kadra? Imamo, vendar se morajo vse bolj pogosto ukvarjati z varovanjem na vstajah.Rezime, za vzpostavljane prometne varnosti… ...prikaži več imamo stroko in zaposlene, ki bi naj bili usposobljeni, da ugotovijo težo prekrška (tudi zakonodaja, dopušča prijagajanje kazni situaciji) in službo, ki je v najboljšem primeru usposobljena, da nadzoruje mirujoč promet. Slovenija dežela, kjer tisti, ki so poklicani za določeno službo, opravljajo drugo in tisti, ki niso usposobljeni za izvajanje te službe, le to izvajajo!
Slovenci slabo ločimo vzrok in posledico.Problem nikakor ne more biti v radarjih, problem je v omejitvah in nenormalnih kaznih. Smiselno se je obrniti na gospoda Bojana Žlendra, ki pravi, da "Kazen mora zaboleti". Torej, kogar motijo kazni za prehitro… ...prikaži več vožnjo, ne more protestirati proti Kanglerju, policistom in mestnim redarjem, protestira lahko proti Bojanu Žlendru, ki kar naprej forsira, da so kazni premile in proti 90-im madeljcom v parlamentu, ki praktično vsake dve leti skoraj soglasno, ne glede na strankarsko pripadnost, povišajo te kazni.
Slovenci slabo ločimo vzrok in posledico.Problem nikakor ne more biti v radarjih, problem je v omejitvah in nenormalnih kaznih. Smiselno se je obrniti na gospoda Bojana Žlendra, ki pravi, da "Kazen mora zaboleti". Torej, kogar motijo kazni za prehitro… ...prikaži več vožnjo, ne more protestirati proti Kanglerju, policistom in mestnim redarjem, protestira lahko proti Bojanu Žlendru, ki kar naprej forsira, da so kazni premile in proti 90-im madeljcom v parlamentu, ki praktično vsake dve leti skoraj soglasno, ne glede na strankarsko pripadnost, povišajo te kazni.