sej napaka ni v revozu ampak pri tistih ki so naredili dizajn za ta avto, ki očitno ni zanimiv za kupce, še posebej pa wind za katerega je bilo takoj jasno, da bo vse drugo kot prodajni hit...
ODPUŠČAJO NIČ KRIVE DELAVCE TISTE NA POLOŽAJIH, KI SO KRIVI, DA SE JE WIND ZAČEL PROIZVAJATI PA BODO VERJETNO PRESTAVILI NA BOLJŠA DELOVNA MESTA. VEČINA NAVADNIH SMRTNIKOV JE BILO MNENJA, DA WIND NE BO NIKOLI ZAŽIVEL. SPOMNITE SE KAKŠNO MNENJE… ...prikaži več JE O TEM AVTU JE IMEL g. PAHOR, KO JE BIL NA OBISKU V REVOZU.
Ne samo to, vprašajte se koliko davkoplačevalskega denarja je bilo takrat vloženo v ta projekt !!! Izračunajte si koliko denarja bi bil dobil vsak novo zaposleni za DOLOČEN ČAS, ki je prejemal minimalni dohodek, če bi se ta vsota razdelila… ...prikaži veča med njimi !!! Po mojih izračunih bi bili vsi ti delavci preskrbljeni za osnovne življenske potrebe do konca življenja, če bi si vsak od njih ta razdeljeni denar naložil na depozit. Ja, tako politiki gospodarijo z davkoplačevalskim denarjem. Ampak take zgrešene investicije pri nas niso ne prve, niti zadnje, čeprav se je vnaprej vedelo, da je investicija zgrešena, samo zaradi posameznikov na vrhu, ki so od tega imeli osebno korist.
Vsakdo, ki se vsaj malo spozna na današnje avtomobilske trende v svetu in SLO, je vedel, da je TWINGO pogreb REVOZA in to načrtovan v Franciji, navkljub hvalam o najboljši in najkvalitetnejši tovarni RENAULT izven Francije, pa je morda celo… ...prikaži večo boljša od francoskih samih. Ste se vprašali zakaj v NM ne izdelujejo denimo novega Clia, Megana, Scenica ali druge uspešne modele?????FRANCEK spodaj, zgodbo je potrebno jemati stvarno, objektivno pa čeprav bolečo. Sam sem se smejal, ko se je Pahor usedel v WIND, za katerega, to danes vedo vsi, glede na konkurenco v svetu, na trgu ni dovolj prostora za obseg načrtovane in v naprej proklamirane proizvodnje. Na potezi je slovenska politika, da glede na vložena davkoplačevalska sredstva državljanov SLO, v Revoz, ,,izsili,, proizvodnjo dolgoročno tržno zanimivejšega modela , recimo kot je to bil in verjetno bo (CLIO, SCENIC, itn) !!!!
sej napaka ni v revozu ampak pri tistih ki so naredili dizajn za ta avto, ki očitno ni zanimiv za kupce, še posebej pa wind za katerega je bilo takoj jasno, da bo vse drugo kot prodajni hit...
ODPUŠČAJO NIČ KRIVE DELAVCE TISTE NA POLOŽAJIH, KI SO KRIVI, DA SE JE WIND ZAČEL PROIZVAJATI PA BODO VERJETNO PRESTAVILI NA BOLJŠA DELOVNA MESTA. VEČINA NAVADNIH SMRTNIKOV JE BILO MNENJA, DA WIND NE BO NIKOLI ZAŽIVEL. SPOMNITE SE KAKŠNO MNENJE… ...prikaži več JE O TEM AVTU JE IMEL g. PAHOR, KO JE BIL NA OBISKU V REVOZU.
Ne samo to, vprašajte se koliko davkoplačevalskega denarja je bilo takrat vloženo v ta projekt !!! Izračunajte si koliko denarja bi bil dobil vsak novo zaposleni za DOLOČEN ČAS, ki je prejemal minimalni dohodek, če bi se ta vsota razdelila… ...prikaži veča med njimi !!! Po mojih izračunih bi bili vsi ti delavci preskrbljeni za osnovne življenske potrebe do konca življenja, če bi si vsak od njih ta razdeljeni denar naložil na depozit. Ja, tako politiki gospodarijo z davkoplačevalskim denarjem. Ampak take zgrešene investicije pri nas niso ne prve, niti zadnje, čeprav se je vnaprej vedelo, da je investicija zgrešena, samo zaradi posameznikov na vrhu, ki so od tega imeli osebno korist.
Vsakdo, ki se vsaj malo spozna na današnje avtomobilske trende v svetu in SLO, je vedel, da je TWINGO pogreb REVOZA in to načrtovan v Franciji, navkljub hvalam o najboljši in najkvalitetnejši tovarni RENAULT izven Francije, pa je morda celo… ...prikaži večo boljša od francoskih samih. Ste se vprašali zakaj v NM ne izdelujejo denimo novega Clia, Megana, Scenica ali druge uspešne modele?????FRANCEK spodaj, zgodbo je potrebno jemati stvarno, objektivno pa čeprav bolečo. Sam sem se smejal, ko se je Pahor usedel v WIND, za katerega, to danes vedo vsi, glede na konkurenco v svetu, na trgu ni dovolj prostora za obseg načrtovane in v naprej proklamirane proizvodnje. Na potezi je slovenska politika, da glede na vložena davkoplačevalska sredstva državljanov SLO, v Revoz, ,,izsili,, proizvodnjo dolgoročno tržno zanimivejšega modela , recimo kot je to bil in verjetno bo (CLIO, SCENIC, itn) !!!!