"A minili so časi velikih rivalstev, ki so jih sestavljali pari Alain Prost - Niki Lauda, Nelson Piquet - Nigel Mansell, Prost - Ayrton Senna, Michael Schumacher - Mika Hakkinen, sodobna formula 1 pa pravih bojev na stezi in prehitevanj… ...prikaži več niti ne omogoča več." Imel sem to srečo da sem lahko gledal te zgodovinske boje za naslov prvaka, danes ne gledam več F1, ker je že na startu 99% odločeno kdo bo zmagal. Problem je še večji, ker sedaj o zmagi ne odloča dirkač, temveč tehnika.
Po smrti zadnjega pravega dirkača F1, Airtona Senne, leta 1994, in potem ko so se začela leta elektronike v F1, glavnega vzroka za zaton F1, je legendarni konstruktor F1 Bruce Williams, izjavil, sedaj že zgodovinsko izjavo, " F1 je danes… ...prikaži večs na tako visokem nivoju, da jo lahko vozi tudi opica, pa bo zmagala" Danes, leta 2018 pa niti opice ne rabijo več, vse se odvija in odloča iz boksov.
"A minili so časi velikih rivalstev, ki so jih sestavljali pari Alain Prost - Niki Lauda, Nelson Piquet - Nigel Mansell, Prost - Ayrton Senna, Michael Schumacher - Mika Hakkinen, sodobna formula 1 pa pravih bojev na stezi in prehitevanj… ...prikaži več niti ne omogoča več." Imel sem to srečo da sem lahko gledal te zgodovinske boje za naslov prvaka, danes ne gledam več F1, ker je že na startu 99% odločeno kdo bo zmagal. Problem je še večji, ker sedaj o zmagi ne odloča dirkač, temveč tehnika.
Po smrti zadnjega pravega dirkača F1, Airtona Senne, leta 1994, in potem ko so se začela leta elektronike v F1, glavnega vzroka za zaton F1, je legendarni konstruktor F1 Bruce Williams, izjavil, sedaj že zgodovinsko izjavo, " F1 je danes… ...prikaži večs na tako visokem nivoju, da jo lahko vozi tudi opica, pa bo zmagala" Danes, leta 2018 pa niti opice ne rabijo več, vse se odvija in odloča iz boksov.