Avto
12808 ogledov

Šef Forda po testu 'prijateljskega' konkurenta: "Ti fantje so pred nami!"

Komentarjev 10
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Jernej65 09:18 22.september 2024.

    Kitajci z klasičnimi motorji niso mogli konkurirati ostalemu delu sveta, ker je za to potrebno dolga leta razvoja. Električni avtomobili niso bili razviti in tu so videli svojo priložnost. Pospešeno so ga začeli razvijati in prehiteli Evropo. Evropa je pri ...prikaži več el. avtih preveč zaostala in to jo sedaj tepe. Prodaja klasičnim motorjem pada, ljudje ne kupujejo avtomobilov in čakajo kaj se bo zgodilo, saj evropskih cenejših el. avtomobilov ni ravno na pretek. Ta krč se zna sprostiti v naslednjih letih.

    • Jernej65 10:47 22.september 2024.

      Statistika za Slovenijo, ki je še posebej konzervativna pri sprejemanju novih tehnologij. V Evropi pada prodaja vsem avtomobilom, seveda električnim še nekoliko bolj zaradi več dejavnikov. V naslednjih letih, se bo trend električnim avtomobilom zopet obrnil navzgor, ko bo minil ...prikaži več šok zaradi negotovosti in bo tudi večja ponudba in nižje cene el. avtomobilov.

    • SlavkoKrizman 11:36 22.september 2024.

      Če bodo cene električnih nižje, kot klasičnih, potem ja...drugače pa definitivno ne.

    • Jernej65 11:55 22.september 2024.

      Bodo nižje, ker klasični avti se bodo zaradi vse bolj zaostrene zakonodaje okrog emisij podražili, električni pa pocenili. Do tega bi naj, po napovedi strokovnjakov, prišlo v naslednjih dveh letih. Na trg prihajajo že prvi el. avti, ki bodo cenovno ...prikaži več sprejemjivi. Električni Renalt 5, Citroen C3 in še kar nekaj modelov, ki se začnejo prodajati naslednje leto. V prestižnem razredu so električni že sedaj primerljivi po ceni, Mercedes EQE, BMW iX, Audi Q6... Evropa tu zaostaja in to jo tepe.

  • rd2dmk2 11:23 22.september 2024.

    no preberite članek o Malorci. gostinstvo je v kolapsu tam. zakaj. ker turisti nič ne zapravijo. torej so reveži ti turisti. in če ne morejo si privoščiti, pira, maragarite, pice, kako si bodo avto. pa naj bo bencinski ali električni. ...prikaži več kmalu bo kitajska imela problemkaj z vsemi avti, ker jih v EU ne bo nihče kupil. amapk ves svet nekaj pozablja. tako kot je iz revne kitajske nastala bogatija in so tam sedaj zelo premožni , pozabljamo na Afriko. kdor bo tam prvi, bo si lahk obliznil prste.

    • rokobert 14:56 22.september 2024.

      En boljsih komentarjev👍 Zadane bistvo...folk si ne more več privoščiti....tudi kitajcev ne. In to bo tudi kitajce teplo. Ne samo evropske (VW,dolocene Stelantisove znamke ipd.) anpak tudi kitajske proizvajalce-ne bodo imeli prodane kolicine,in bodo šli v stečaj...veliko jih bo šlo....kitajskifirme ...prikaži več že sedaj "cepajo kot muhe",sam folk tega pri nas ne vidi. Ostali bodo dva-trije in to bo to.

  • atamama 08:10 22.september 2024.

    Kako ste nesramni novinarji.... Kaj pa mnenje VDL? Pa delničarje evropskih tovarn? Ne pozabite, v to je vključena vsa politična elita... pa magari se pomaga s subvencijami...

  • Kmodri_ 21:32 22.september 2024.

    Kinezi Ante portas! God save as!

  • Avatar Peter Klepec
    peter4 09:51 22.september 2024.

    V naslednjih 10 letih bomo kupovali vedno več rezervnih delov za avte z motorji na notranje izgorevanje, ki si jih že lastimo. Pri električarjih, moror še zamenjaš, a ko začne doseg krepko pešat, pa je po poteku garancije na baterijo ...prikaži večo smiselna le še reciklaža, Si že predstavljam kaj to pomeni za okolje. Proizvajalci zanalašč proizvajajo nepopravljiv klump že vsaj zadnjih 7 let.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.