Je tole vic? Električni in ohranjanje vrednosti ne gre skupaj. Elektro šrot najbolj rekordno izgublja vrednost. Sicer pa, kot je že en omenil, naj avtor članka preveri dejansko stanje trga in ne samo copy/paste pa AI prevod iz angleškega članka
Ni res, cene novim sodobnim el. vozilom so močno padle in bodo dobro držali cene. Trg rabljenih el. vozil je vse bolj razgiban in povpraševanje je vse večje. Ti, ki so našteti v prispevku bodo dobro držali ceno.
Če pa dobro pogledaš, so pa na vrhu še vedno avti s klasičnim motorjem. Porsche 911, Mercedes G, Citroen Berlingo, Dacia Duster. To niso električarji in manj zgubijo.
To je v celotnem prispevku edino logično in razumljivo, saj je izvorna vsebina narejena na in za nemški avtomobilski trg, torej ima z zakonitostnimi slovenskega avtomobilskega trga rabljenih vozil sila malo skupnega...
Kera katastrofa od novinarjev. Nimate pojma o novinarstvu, o avtomobilih pa še manj. Govorite o vrednostih po treh letih. EX90 se je začel proizvajati sredi 2024 in tu je že statistika o vrednosti avtomobila po treh letih:))))) Še huje je… ...prikaži več pri Audiju, ki je na trg zapeljal februarja letos:) Sramota za tako pisanje.
Saj ti piše, da so to analize podjetja, ki se ukvarja s tem. Meni se pa zdi, da so kar zadeli. Na zadevo je potrebno pogledati bolj realno, trg električnih rabljenih vozil je vse bolj zanimiv in povpraševanje bo vse večje.
Letos sem menjal avto.
Povprečen avto, 5 let star, 100.000 do 150.000km je bil cca 20-30% cenejsi kot nov. Seveda sem gledal bencinarje.
Na koncu sem se odločil normalen nov avto, ki upam, da bo delal vsaj 10 let.
Električni avto višjega srednjega razreda: Audi A6 Avant e-tron (preostala vrednost – 57,1 %) ; Avto višjega srednjega razreda: Audi A6 Avant e-tron (preostala vrednost – 51,7 %)
Kako lahko isti avto ima razlicno ohranjanje vrednosti???? Tolk o realnosti podatkov!!
Ti torej trdiš, da je vse več Slovencev neumnih in da bodo počasi vsi neumni. Že 50 let nazaj je bilo enako. Tisti, ki so prvi kupovali kosilnice BCS so veljali za neumne. Kakšnih 10 let pozneje, se je izkazalo,… ...prikaži več da je "pametnih" ostalo zelo malo, ker so skoraj vsi imeli kosilnice in postali neumni. Tudi tokrat se zadeva ponavlja že ne vem kolikokrat. Imam el. avto in se smatram za razgledanega in pametnega, ker je boljši od vseh, ki sem jih imel doslej. Imam pa kar nekaj pojma o avtih.
In kaj manjka električnim avtomobilom? Vsak se naj svobodno odloča. Primerjave in kritike pa naj pišejo tisti, ki so vozili vse in se na tehniko spoznajo. Električni avtomobili so boljši od klasičnih. To ti bo povedal vsak, ki je vozil… ...prikaži več tudi električnega. Največji minus je še ravno cena in to v nižjem razredu, saj so še predragi. V višjih razredih so pa cene že zelo izenačene, nekateri električni so že celo cenejši od klasičnih in z več moči.
Ne gre se za golo moč. Bolj je pomembno, da je ta na razpolago vedno in takoj med prehitevanjem, v trenutku. Vsak avtomatski menjalnik se zmede, ko hitro pohodiš gas. Saj mora prestaviti tudi za več prestav nižje.
Sem vozil kar nekaj avtomatikov Audi, Mercedes, tudi V6. In ko voziš ležerno ter hočeš na hitro prehiteti, se včasih zmede, ker mora prestaviti tudi do 3 prestave nižje, da ima polno moč. Električen je tu v prednosti, odzove se… ...prikaži več v trenutku z polno močjo. Noben menjalnik ne more biti tako učinkovit. Voziti električarja je svojevrsten užitek, vprašaj nekaj ljudi, ki ga imajo.
Je pa še večji problem z 3 celindri in malo kubituro, ki so sedaj zelo popularni. Poskusi en klopotec 1300 kubikov z 150 KM in ga primerjaj z električnim z isto močjo, kot noč ina dan, sem probal.
Se strinjam, da je elektrika v prednosti, in kar sem prej napisal...malo km je sranje...vozim 2000ccm z 190km...je dovolj za prehitevanje...razen, če ti prehitevaš nevarno...
Saj se ne gre toliko za to kateri je boljši, vsi so vredu. Ne morem se pa strinjati z nekaterimi, ki električnim očitajo vse živo in te imajo celo za bedaga, če ga kupiš. Jaz samo trdim, da so popolnoma… ...prikaži več enakovredni s klasičnimi in nimajo več veliko slabosti imajo kar nekaj prednosti, če se že gre v detajle.
In kje sem jaz izrazil, da podpiram prepoved ICE. Večina vas vozi še ICE in spoštujem vašo odločitev, eni pač vozimo električne avtomobile. Odzval sem se na komentar pametnjakoviča na vrhu, ki nima pojma kar piše. Sem pa rad pokomentiral… ...prikaži več s SlavkoKrizmanom, ker je korekten sogovornik.
Je tole vic? Električni in ohranjanje vrednosti ne gre skupaj. Elektro šrot najbolj rekordno izgublja vrednost. Sicer pa, kot je že en omenil, naj avtor članka preveri dejansko stanje trga in ne samo copy/paste pa AI prevod iz angleškega članka
Ni res, cene novim sodobnim el. vozilom so močno padle in bodo dobro držali cene. Trg rabljenih el. vozil je vse bolj razgiban in povpraševanje je vse večje. Ti, ki so našteti v prispevku bodo dobro držali ceno.
Če pa dobro pogledaš, so pa na vrhu še vedno avti s klasičnim motorjem. Porsche 911, Mercedes G, Citroen Berlingo, Dacia Duster. To niso električarji in manj zgubijo.
Avtor naj preveri dejanske cene na trgu...
Je še komu padlo v oči, da se med vozili nahaja največ nemških ? Slučajno ?
To je v celotnem prispevku edino logično in razumljivo, saj je izvorna vsebina narejena na in za nemški avtomobilski trg, torej ima z zakonitostnimi slovenskega avtomobilskega trga rabljenih vozil sila malo skupnega...
Kera katastrofa od novinarjev. Nimate pojma o novinarstvu, o avtomobilih pa še manj. Govorite o vrednostih po treh letih. EX90 se je začel proizvajati sredi 2024 in tu je že statistika o vrednosti avtomobila po treh letih:))))) Še huje je… ...prikaži več pri Audiju, ki je na trg zapeljal februarja letos:) Sramota za tako pisanje.
Saj ti piše, da so to analize podjetja, ki se ukvarja s tem. Meni se pa zdi, da so kar zadeli. Na zadevo je potrebno pogledati bolj realno, trg električnih rabljenih vozil je vse bolj zanimiv in povpraševanje bo vse večje.
Letos sem menjal avto. Povprečen avto, 5 let star, 100.000 do 150.000km je bil cca 20-30% cenejsi kot nov. Seveda sem gledal bencinarje. Na koncu sem se odločil normalen nov avto, ki upam, da bo delal vsaj 10 let.
Avtor, Poglej na Bolho, pištola za vijačenje - premontažo gum brez Acu,60€ v Lidlu ki to prodaja pa z Acu pa 55e. Ne pišite neumnosti.
Električni avto višjega srednjega razreda: Audi A6 Avant e-tron (preostala vrednost – 57,1 %) ; Avto višjega srednjega razreda: Audi A6 Avant e-tron (preostala vrednost – 51,7 %) Kako lahko isti avto ima razlicno ohranjanje vrednosti???? Tolk o realnosti podatkov!!
Vrhunsko e-mtb kolo po treh letih ne morem prodati niti za 30% nabavne cene. Tehnologija napreduje s svetlobno hitrostjo. Avti dobro držijo ceno.
Ti, ki to kupujejo nimajo pojma kaj je avto! In ga žal tudi nikoli ne bodo imeli!
Ti torej trdiš, da je vse več Slovencev neumnih in da bodo počasi vsi neumni. Že 50 let nazaj je bilo enako. Tisti, ki so prvi kupovali kosilnice BCS so veljali za neumne. Kakšnih 10 let pozneje, se je izkazalo,… ...prikaži več da je "pametnih" ostalo zelo malo, ker so skoraj vsi imeli kosilnice in postali neumni. Tudi tokrat se zadeva ponavlja že ne vem kolikokrat. Imam el. avto in se smatram za razgledanega in pametnega, ker je boljši od vseh, ki sem jih imel doslej. Imam pa kar nekaj pojma o avtih.
In kaj manjka avtomobilom z notranjim izgorevanjem v članku?
In kaj manjka električnim avtomobilom? Vsak se naj svobodno odloča. Primerjave in kritike pa naj pišejo tisti, ki so vozili vse in se na tehniko spoznajo. Električni avtomobili so boljši od klasičnih. To ti bo povedal vsak, ki je vozil… ...prikaži več tudi električnega. Največji minus je še ravno cena in to v nižjem razredu, saj so še predragi. V višjih razredih so pa cene že zelo izenačene, nekateri električni so že celo cenejši od klasičnih in z več moči.
In kaj rabiš več moči? Za vožnjo 10 na uro po zabiti avtocesti?
Ne gre se za golo moč. Bolj je pomembno, da je ta na razpolago vedno in takoj med prehitevanjem, v trenutku. Vsak avtomatski menjalnik se zmede, ko hitro pohodiš gas. Saj mora prestaviti tudi za več prestav nižje.
Vozim avtomatika in to ni res, vsaj v mojem avtomobilu ne. "pohodim" in gre. Mogoče pri kakšnih avtomatikih, ki imajo zelo malo KM je to problem.
Sem vozil kar nekaj avtomatikov Audi, Mercedes, tudi V6. In ko voziš ležerno ter hočeš na hitro prehiteti, se včasih zmede, ker mora prestaviti tudi do 3 prestave nižje, da ima polno moč. Električen je tu v prednosti, odzove se… ...prikaži več v trenutku z polno močjo. Noben menjalnik ne more biti tako učinkovit. Voziti električarja je svojevrsten užitek, vprašaj nekaj ljudi, ki ga imajo.
Je pa še večji problem z 3 celindri in malo kubituro, ki so sedaj zelo popularni. Poskusi en klopotec 1300 kubikov z 150 KM in ga primerjaj z električnim z isto močjo, kot noč ina dan, sem probal.
Se strinjam, da je elektrika v prednosti, in kar sem prej napisal...malo km je sranje...vozim 2000ccm z 190km...je dovolj za prehitevanje...razen, če ti prehitevaš nevarno...
Saj se ne gre toliko za to kateri je boljši, vsi so vredu. Ne morem se pa strinjati z nekaterimi, ki električnim očitajo vse živo in te imajo celo za bedaga, če ga kupiš. Jaz samo trdim, da so popolnoma… ...prikaži več enakovredni s klasičnimi in nimajo več veliko slabosti imajo kar nekaj prednosti, če se že gre v detajle.
@Jernej...kot pišeš..."vsak se naj svobodno odloča".... Ampak prepoved ICEjev pa naj ostane a ne... Nekaj tukaj ne paše skupaj...se ti ne zdi?!
In kje sem jaz izrazil, da podpiram prepoved ICE. Večina vas vozi še ICE in spoštujem vašo odločitev, eni pač vozimo električne avtomobile. Odzval sem se na komentar pametnjakoviča na vrhu, ki nima pojma kar piše. Sem pa rad pokomentiral… ...prikaži več s SlavkoKrizmanom, ker je korekten sogovornik.