"za ustavljanje v idealnih razmerah pa bi potreboval skoraj 200 metrov" . Ne vem kako more kdorkoli tako neumnost napisat. A avto pred njim se bo pa ustavil v enem metru?, ravno tako bo potreboval 200 metrov. Edini problem vožnje… ...prikaži veče za ritjo je reakcijski čas voznika, ki pa je max 1 sekundo če ne gleda na telefon. To je 40 metrov. Takim ki vozijo 5 metrov za ritjo ( in jih je ogromno) pa kazen in s pendrekom po zobeh.
Tega še policisti delajo premalo oz. se premalo to daje v medije. A kaj, ko je senzacionalno ponavljajoča se novica mrzlo vreme in sneženje sredi zime.
Stanko 75 , kaj pa nalet na nesrečo , kjer vsi stojijo ali pa na žival na cesti ,da o možnem poledenelem cestišču ob teh dnevih ne govorim . Tudi sam vozim poleti 150-160 če se le da in to… ...prikaži več samo na krajših delih , ravno zaradi Provide , ki te mora spremljati 1 km , da meritev velja . Kakor se mi pa za ritjo pojavi Škoda ali Pasat pa 130 .
Ne morem se povsem strinjati s tabo. Če se oba ustavljata zgolj z zaviranjem to drži in da imata enak pojemek oz. oni naprej malo slabšega. Tista ena sekunda pomeni, da boš prevozil še dodatnih 44,4m/s pri 160km/h potem, ko… ...prikaži večo boš opazil situacijo + dodatek. V tem času, ker je situacija, da oni pred tabo že en čas zavira in posledično vozi z že manjšo hitrostjo in še upočasnjuje, ti pa po 44,4 metrih komaj začneš zavirati če sploh si sposoben reagirati v 1s oz temu primerno več ali manj. S tem si že zmanjšal to razdaljo. Imej v glavi, da ima oni pred tabo že nižjo hitrost (naredi manj metrov / sek kot ti) in se mu ti še vedno približuješ. To je ta prej opisani dodatek razdalje, ko jo rabiš za sinhronizacijo tvoje in njegove hitrosti.\s\sTorej 44,4 metrov varnostne razdalje je v taki nepredvideni situaciji premalo. Polna zaustavitev je pomembna v primeru trčenja vozil pred tabo, ko naredijo "zamašek" na cesti in je tudi pomemben podatek v varnosti cestnega prometa. Torej, če je od
"za ustavljanje v idealnih razmerah pa bi potreboval skoraj 200 metrov" . Ne vem kako more kdorkoli tako neumnost napisat. A avto pred njim se bo pa ustavil v enem metru?, ravno tako bo potreboval 200 metrov. Edini problem vožnje… ...prikaži veče za ritjo je reakcijski čas voznika, ki pa je max 1 sekundo če ne gleda na telefon. To je 40 metrov. Takim ki vozijo 5 metrov za ritjo ( in jih je ogromno) pa kazen in s pendrekom po zobeh.
V primeru izdrednih dogodvok (beri nesreče, padca predmeta, ....) se tudi avto pred teboj lahko ustavi na "enem metru".
Tega še policisti delajo premalo oz. se premalo to daje v medije. A kaj, ko je senzacionalno ponavljajoča se novica mrzlo vreme in sneženje sredi zime.
Stanko 75 , kaj pa nalet na nesrečo , kjer vsi stojijo ali pa na žival na cesti ,da o možnem poledenelem cestišču ob teh dnevih ne govorim . Tudi sam vozim poleti 150-160 če se le da in to… ...prikaži več samo na krajših delih , ravno zaradi Provide , ki te mora spremljati 1 km , da meritev velja . Kakor se mi pa za ritjo pojavi Škoda ali Pasat pa 130 .
a je spet katarinčica na poti v italijo šoping šoping
Če je vozil s premajhno varnostno razdaljo,potem je tudi voznik pred njim vozil prehitro,160km/h.
Ne morem se povsem strinjati s tabo. Če se oba ustavljata zgolj z zaviranjem to drži in da imata enak pojemek oz. oni naprej malo slabšega. Tista ena sekunda pomeni, da boš prevozil še dodatnih 44,4m/s pri 160km/h potem, ko… ...prikaži večo boš opazil situacijo + dodatek. V tem času, ker je situacija, da oni pred tabo že en čas zavira in posledično vozi z že manjšo hitrostjo in še upočasnjuje, ti pa po 44,4 metrih komaj začneš zavirati če sploh si sposoben reagirati v 1s oz temu primerno več ali manj. S tem si že zmanjšal to razdaljo. Imej v glavi, da ima oni pred tabo že nižjo hitrost (naredi manj metrov / sek kot ti) in se mu ti še vedno približuješ. To je ta prej opisani dodatek razdalje, ko jo rabiš za sinhronizacijo tvoje in njegove hitrosti.\s\sTorej 44,4 metrov varnostne razdalje je v taki nepredvideni situaciji premalo. Polna zaustavitev je pomembna v primeru trčenja vozil pred tabo, ko naredijo "zamašek" na cesti in je tudi pomemben podatek v varnosti cestnega prometa. Torej, če je od