"Zakaj rabimo železnico graditi pod predorom? Ja, to vso zadevo zelo podraži. 21 km predora na 27 km razdalje ni niti v Alpah... Zanima me še, ali so potem vse železniške postaje med Divačo in Koprom načrtovane pod zemljo?"<br… ...prikaži več />Med koprom in divačo je treba narediti višinsko razliko. Trenutna proga je speljana okrog (Zazid ...). Načrt predvideva progo da v Dekanih zavije pod avtocesto v hrib. Na dan pride pod obstoječim viaduktom avtoceste in prečka dolino z novim viaduktom. Nato pa spet zavije v hrib. Pred Divačo je še prečkanje glinščice, nato je pa že v Divači. Postaj med Koprom in Divačo ne bo.
Prav smešna sta Mišič in Popovič, ko govorita kako jih skrbi lokalna skupnost in lokalna skupnost oz. ljudje pa so še bolj smešni, ki nasedajo na take fraze - dajte no koprčanke in koprčani streznite se!!!
Za vse skupaj bi lahko pripravili risanko o podeželskih playbojih...to kar se lahko prebere je prava katastrofa; primorski prevaranti in tihotapci imajo državo za talca.
vsaj v eni stvari se moram strinjat z njim. časi za gradnjo drugega tira resnično niso pravi. pravi časi so bili 15-20 let nazaj. leta 2013 nismo sposobni zgradit 30km železnice, leta 1900 so delali pa čudeže očitno.
Miško nč bat bosta Popi in Zoki zrihtala milončke in miljardko in bomo malo zidali železnico, malo kupovali zemljišča in tisto kar bomo pozabili plačati si bomo bratsko razdelili, nje. Miško ti si faca, vsi te objemajo in Popi te… ...prikaži več ma rad, to je pa tudi nekaj. Ko te vzljubi še Alenka boš ljubljen otrok.
Zakaj rabimo železnico graditi pod predorom? Ja, to vso zadevo zelo podraži. 21 km predora na 27 km razdalje ni niti v Alpah... Zanima me še, ali so potem vse železniške postaje med Divačo in Koprom načrtovane pod zemljo?
"Zakaj rabimo železnico graditi pod predorom? Ja, to vso zadevo zelo podraži. 21 km predora na 27 km razdalje ni niti v Alpah... Zanima me še, ali so potem vse železniške postaje med Divačo in Koprom načrtovane pod zemljo?"<br… ...prikaži več />Med koprom in divačo je treba narediti višinsko razliko. Trenutna proga je speljana okrog (Zazid ...). Načrt predvideva progo da v Dekanih zavije pod avtocesto v hrib. Na dan pride pod obstoječim viaduktom avtoceste in prečka dolino z novim viaduktom. Nato pa spet zavije v hrib. Pred Divačo je še prečkanje glinščice, nato je pa že v Divači. Postaj med Koprom in Divačo ne bo.
Prav smešna sta Mišič in Popovič, ko govorita kako jih skrbi lokalna skupnost in lokalna skupnost oz. ljudje pa so še bolj smešni, ki nasedajo na take fraze - dajte no koprčanke in koprčani streznite se!!!
Za vse skupaj bi lahko pripravili risanko o podeželskih playbojih...to kar se lahko prebere je prava katastrofa; primorski prevaranti in tihotapci imajo državo za talca.
vse oblasti so glasove nabirale tudi z drugim tirom, zdaj pa???????
Tenis igrišča? pa saj nisi resen. Že sedaj se nam finci in grki čudijo, ker se kopamo v pristanišču. Kaj takega še niso vidli.
Počakte da se "pravi" izvajalec gradbenih del najde, pa bo dnarja kor za TEŠ...Je zokanoviĆ zadaj, pa vsa njegova koncern podjetja v navezi..
jaz tudi mislim da še niso najdli izvajalca ,ki bi dal provizijo za sklenjen posel...
vsaj v eni stvari se moram strinjat z njim. časi za gradnjo drugega tira resnično niso pravi. pravi časi so bili 15-20 let nazaj. leta 2013 nismo sposobni zgradit 30km železnice, leta 1900 so delali pa čudeže očitno.
Miško nč bat bosta Popi in Zoki zrihtala milončke in miljardko in bomo malo zidali železnico, malo kupovali zemljišča in tisto kar bomo pozabili plačati si bomo bratsko razdelili, nje. Miško ti si faca, vsi te objemajo in Popi te… ...prikaži več ma rad, to je pa tudi nekaj. Ko te vzljubi še Alenka boš ljubljen otrok.
Zakaj rabimo železnico graditi pod predorom? Ja, to vso zadevo zelo podraži. 21 km predora na 27 km razdalje ni niti v Alpah... Zanima me še, ali so potem vse železniške postaje med Divačo in Koprom načrtovane pod zemljo?