40kWh baterija ki ima dosega ca 300 km če ne voziš po mestu kar on očitno ne. Za 230 km spraznil 30 kWh. Na 2,2 kW to bolj težko vsak dan napolniš. No ja ko prideš ob 16h iz šihta… ...prikaži več pa do naslednjega dne vmes se pa z drugim voziš.
Verjetno ne živi v 8. nadstropju kakšnega blokovskega naselja. Ah, se mi je zdelo. Drugače osebno bi si želel, da po mestu sploh ne bi več vozila vozila na notranje zgorevanje, a kaj ko je še toliko odprtih vprašanj in… ...prikaži večn problemov pri električnih, pa ne samo problem polnjenja.
sem drugace za vodik bolj kot za elektriko. veliko bolj. Pa se za baterijo ni treba pol planeta razturit za redke kovine. To je, dokler ne bodo naredili organske baterije. O tem pa nihce naglas.
Ce bi isto kolicino denarja vrgli v razvoj dobrih vodikovih motorjev, kjer je izpuh H20, vodik pa se lahko pridobiva na obnovljive vire podobno kot elektriko in se ga hrani v vodikarnah, bi se vedno lahko imeli motorje na notranje… ...prikaži več izgorevanje. Preden bomo zamenjali ves vozni park na svetu, bo planet ze posteno skurjen.
poleg tega so dokazali, da na svetu ni dovolj resursov trenutno, da bi vsi vozili na baterije. Beri ni dovolj ustreznih kovin za sestavo baterij. Električni avtomobili so tezki, ker so določene kovine tezke. Omejitve pri zmanjsanju mase so tako… ...prikaži več omejene. Podpiram nadaljni razvoj baterij, ki bodo okoljsko manj konzumirajoce. Potem se lahko pogovarjamo 50%E/50%V
Vsi zagovorniki EV jajc, so ali direktno ali posredno, eni celo preko "neprofitnih kanalov" a vsem diši denar, povezani s to industrijo, zarad tega EDi pač pravi kolk si mi dal zraven, ipd. ja zarad tega hype-a imamo VSI precej… ...prikaži večj dražjo elektriko, pač postavka ki jo je država tkoj izrabila za filanje blagajne, tudi če solarci ne dobijo več niti ficka subvencij, bo postavka ostala.
Komu ta tepec laže?? Sedaj so seveda prihranki,ker avte punijo v trgovskih centrih ZASTOJN!! V Ljubljani se polnjenje že plačuje toraj ni več takšnih prihrankov!! Koliko poznam električne baterije se njihova kapaciteta iz dneva v dan manjša!! Toraj ščasoma bo… ...prikaži več naredil samo polovico te razdalje!! Seveda,če bo pa mnogo teh električnih vozil boste pa na polnjenje čakali tudi po več ur!! Zato vas prosim ne naštevajte samo prednosti izpostavte tudi SLABOSTI!!
Že z nissan leaf 1 so delali po 500.000km, pa bistveno slabše baterije. Novejše zdržijo saj dva avta, tako da pred razgradnjo še dolgo uporabno kot npr. hranilnik elektrike... Gostilniške debate so za v gostilno, za strokovne s kakšnim argumentom… ...prikaži več je potrebno kaj prebrati, uporabljati, testirati
VW še par let nazaj izjave da fosilci so prihodnost, sedaj pa čisto druga pesem, z id 3 in ostali. Samo eni se tudi v EU že na veliko prodajajo, celo tesla 3
Začnite zaslužiti z Google $ 7385 - $ 8726 na teden za delo na spletu od vašega doma za 2-3 ure na dan. Redno plačujte vsak teden. Vse kar potrebujete je računalnik, internet povezava in malo prostega časa. Everything in… ...prikaži večin the world rests in a popolnomaa spremenil0 moje življenje. To come ....
...... ⇛⇛⇛⇛⇛⇛⇛ www.WebJob98.Com
30 čukov za avto in se potem hvalit z nizkimi stroški vzdrževanja in porabe goriva, je največja oslarija...Nikoli še nisem vozil dizla in ga tud ne mislim. Poraba bencinarja 8-9 l ni noben problem, če kupuješ avte za nekaj tisočakov,… ...prikaži večkov, ne pa za nekaj desettisočakov. Razlike v nabavni vrednosti so ogromne in tukaj ni nobene računice....
Res ni problem razen če porabiš mesečno 200, 300 ali več€ za gorivo. Potem zračunaj letno in za 10 let, kar je 24.000 ali 36.000 ali več €, to je pa ne samo razlika, temveč celi avto
Mojster je pozabil povedati koliko bo dobil za rabljen avto. Kdo bo kupil rabljenega električnega, ko veš da so bateriji šteti dnevi. Ja, lahko pa dokapitaliziraš kot smo banke...
Najbolj smešno mi je, ko električne avte primerjajo z konjsko vprego ali pametnimi telefoni. Pri menjavi konjev za avto je bil avto precej dražji, pa so ljudje kljub temu šli na avte, ker so bili boljši. Enako je s pametnimi… ...prikaži več telefoni. Pri električnih avtih pa ni tako. Ker tukaj je pa ravno obratno. Za precej več denarja dobiš precej slabši avto.
Pa zakaj bi potreboval takšen doseg? Zato ker hočem, da je moj avto vedno pripravljen za na pot. Ne pa moram čakati uro ali več. Pa imeti postanke vsak 100 km.
@francl12, prej se gre z električnimi avti nazaj v jamo. Električni avto je v popolnoma vsem slabši od benciranja, razen v pospeških. In za tebe je boljše, da moraš planirati kje se boš vse vozil, da boš avto napolnil? Ni… ...prikaži več precej boljše, da se usedeš v avto in odpelješ. In greš natankati avto, ko je to potrebno, pa še poln je v 5 min.
S kono v 2 mesecih 6000km, že po testiranju vseh EV takoj ugotoviš da so neprimerno boljši na vseh področjih, vendar je v resnici še bistveno nad pričakovanji. Ne samo maksimalna varnostna in druga oprema, udobje, polnjenje doma ponoči za… ...prikaži več slabih 500km dometa, z MSE zastonj elektrika, obrok za avto enak prejšnjemu strošku diesla... Negativno, avto z 205 konji, 400nm navora in 7s do 100km/h zares ni za vsakega, podobno kot motor. Je pa super, da je v slo toliko strokovnjakov in skeptikov...
Edi, edi... elektrika je zastonj, praviš? NIČESAR na svetu ni zastonj. Kar ti "tankaš" v svoj avto mora nekdo plačat, in to so vsi državljani slovenije. ZATE. Zato, da se hvališ okoli. Na tuj račun. SRAM NAJ TE BO!!! Pa… ...prikaži več naj te "potolažim": v EU se že pripravlja zakon, da bo za vsak km treba plačati "davek". Ja, na vam električarjem pade končno v glavo, da je glavni dohodek proračuna NAFTA. In električarji boste prej ali slej MORALI prispevati za to. Če ne z nakupom benicna, pa drugače.
Snežinko ja ogromno si mi dal zraven za sončno elektrarno že dve leti, pa za toplotno že 17 let in avto tudi... veselo doživljensko plačevanje za naftne derivate in elektriko želim, pa naj te ne bo sram...
v EU že zdavnaj sprejeta prepoved bilo lakšne obdavčitve alternativnih virov energije, tudi EV, so pa zahteve, ki jih SLO ne bo dosegla in bo kupovala zelene elektriko in še kaj v tujini za veliko ceno, da ne govorimo o… ...prikaži več emisijskih kuponih, kjer so miljardne vsote in se bo zato TEŠ počasi zaprla ali pa 5x cena umazane elektrike
Če bi bil interes eu in držav bi vsi dobili zastonj ali vsaj pol cene sončne elektrarne, hranilnike elektrike, toplotne, elektro avte, polnilnice, s tem višji standart, potrošnja, ogromno delovnih mest, pa seveda lobiji, pa ne samo naftni, delajo svoje… ...prikaži več in še dolgo bodo, ovčke pa veselo sledijo
40kWh baterija ki ima dosega ca 300 km če ne voziš po mestu kar on očitno ne. Za 230 km spraznil 30 kWh. Na 2,2 kW to bolj težko vsak dan napolniš. No ja ko prideš ob 16h iz šihta… ...prikaži več pa do naslednjega dne vmes se pa z drugim voziš.
Spraznit baterije ni glih pametno. Najbolje je, če baterijo polniš, ko je nekje na 30%. S praznjenjem pod 10% jo hitreje izrabljaš.
Verjetno ne živi v 8. nadstropju kakšnega blokovskega naselja. Ah, se mi je zdelo. Drugače osebno bi si želel, da po mestu sploh ne bi več vozila vozila na notranje zgorevanje, a kaj ko je še toliko odprtih vprašanj in… ...prikaži večn problemov pri električnih, pa ne samo problem polnjenja.
tocno tako. 800 tisoc slovencev zivi v bloku. Kako bodo polnili doma? Bodo polnilnice na vseh privat i obcinskih parkiriscih?
sem drugace za vodik bolj kot za elektriko. veliko bolj. Pa se za baterijo ni treba pol planeta razturit za redke kovine. To je, dokler ne bodo naredili organske baterije. O tem pa nihce naglas.
Po novem lahko sončna elektrarna tudi na blokih in zakaj ne polnilnica kdo potrebuje. Aja, soglasja so potrebna, ta pa pri nas res težka...
Saj imate javne počasne in hitre
Delam z Leafom 60.000 km letno. Ni cenejše vožnje in seveda nikoli več na nafto.
Ce bi isto kolicino denarja vrgli v razvoj dobrih vodikovih motorjev, kjer je izpuh H20, vodik pa se lahko pridobiva na obnovljive vire podobno kot elektriko in se ga hrani v vodikarnah, bi se vedno lahko imeli motorje na notranje… ...prikaži več izgorevanje. Preden bomo zamenjali ves vozni park na svetu, bo planet ze posteno skurjen.
poleg tega so dokazali, da na svetu ni dovolj resursov trenutno, da bi vsi vozili na baterije. Beri ni dovolj ustreznih kovin za sestavo baterij. Električni avtomobili so tezki, ker so določene kovine tezke. Omejitve pri zmanjsanju mase so tako… ...prikaži več omejene. Podpiram nadaljni razvoj baterij, ki bodo okoljsko manj konzumirajoce. Potem se lahko pogovarjamo 50%E/50%V
v vsem se strinjam s tabo jakec, od kar sem prvič bral o vodikovem pogonu sem upal, da bodo tam investirali, ne pa v baterije. :-(
Mesec nazaj eksplozija vodikove polnilnice na švedskem, kar ni čudno glede na 600 barov in več vodika, tako da ne sanjajte
Vsi zagovorniki EV jajc, so ali direktno ali posredno, eni celo preko "neprofitnih kanalov" a vsem diši denar, povezani s to industrijo, zarad tega EDi pač pravi kolk si mi dal zraven, ipd. ja zarad tega hype-a imamo VSI precej… ...prikaži večj dražjo elektriko, pač postavka ki jo je država tkoj izrabila za filanje blagajne, tudi če solarci ne dobijo več niti ficka subvencij, bo postavka ostala.
Bravo, pa dosjeji x so tudi...
Komu ta tepec laže?? Sedaj so seveda prihranki,ker avte punijo v trgovskih centrih ZASTOJN!! V Ljubljani se polnjenje že plačuje toraj ni več takšnih prihrankov!! Koliko poznam električne baterije se njihova kapaciteta iz dneva v dan manjša!! Toraj ščasoma bo… ...prikaži več naredil samo polovico te razdalje!! Seveda,če bo pa mnogo teh električnih vozil boste pa na polnjenje čakali tudi po več ur!! Zato vas prosim ne naštevajte samo prednosti izpostavte tudi SLABOSTI!!
Doma tudi manj kot 1 eur na 100km, tako da zsstonj polnilnic nihče niti ne potrebuje, kdo nima možnosti doma pa na javnih počasnih ali hitrih
Že z nissan leaf 1 so delali po 500.000km, pa bistveno slabše baterije. Novejše zdržijo saj dva avta, tako da pred razgradnjo še dolgo uporabno kot npr. hranilnik elektrike... Gostilniške debate so za v gostilno, za strokovne s kakšnim argumentom… ...prikaži več je potrebno kaj prebrati, uporabljati, testirati
Stromar, ponudi mi en garantirani primerek s 500000km z eno baterijo. Mislim, da je gostilniška ta s 500000.
več taksistov v EU, Španiji in GB, sicer bi se našel tudi kakšna fizična oseba...
VW še par let nazaj izjave da fosilci so prihodnost, sedaj pa čisto druga pesem, z id 3 in ostali. Samo eni se tudi v EU že na veliko prodajajo, celo tesla 3
Začnite zaslužiti z Google $ 7385 - $ 8726 na teden za delo na spletu od vašega doma za 2-3 ure na dan. Redno plačujte vsak teden. Vse kar potrebujete je računalnik, internet povezava in malo prostega časa. Everything in… ...prikaži večin the world rests in a popolnomaa spremenil0 moje življenje. To come .... ...... ⇛⇛⇛⇛⇛⇛⇛ www.WebJob98.Com
30 čukov za avto in se potem hvalit z nizkimi stroški vzdrževanja in porabe goriva, je največja oslarija...Nikoli še nisem vozil dizla in ga tud ne mislim. Poraba bencinarja 8-9 l ni noben problem, če kupuješ avte za nekaj tisočakov,… ...prikaži večkov, ne pa za nekaj desettisočakov. Razlike v nabavni vrednosti so ogromne in tukaj ni nobene računice....
Res ni problem razen če porabiš mesečno 200, 300 ali več€ za gorivo. Potem zračunaj letno in za 10 let, kar je 24.000 ali 36.000 ali več €, to je pa ne samo razlika, temveč celi avto
Se 10 mogoce 15 let pa bodo elektricarji postali priblizek trenutnim avtom.
Si jih že veliko vozil
Mojster je pozabil povedati koliko bo dobil za rabljen avto. Kdo bo kupil rabljenega električnega, ko veš da so bateriji šteti dnevi. Ja, lahko pa dokapitaliziraš kot smo banke...
Najbolj smešno mi je, ko električne avte primerjajo z konjsko vprego ali pametnimi telefoni. Pri menjavi konjev za avto je bil avto precej dražji, pa so ljudje kljub temu šli na avte, ker so bili boljši. Enako je s pametnimi… ...prikaži več telefoni. Pri električnih avtih pa ni tako. Ker tukaj je pa ravno obratno. Za precej več denarja dobiš precej slabši avto.
Pa zakaj bi potreboval takšen doseg? Zato ker hočem, da je moj avto vedno pripravljen za na pot. Ne pa moram čakati uro ali več. Pa imeti postanke vsak 100 km.
Očitno si eden izmed tistih, ki še 10 let ne bodo šli iz jame, ker jim je fajn kuriti v jami in se dušiti!
@francl12, prej se gre z električnimi avti nazaj v jamo. Električni avto je v popolnoma vsem slabši od benciranja, razen v pospeških. In za tebe je boljše, da moraš planirati kje se boš vse vozil, da boš avto napolnil? Ni… ...prikaži več precej boljše, da se usedeš v avto in odpelješ. In greš natankati avto, ko je to potrebno, pa še poln je v 5 min.
Vedno isto, prvi preplačajo, da je lahko kasneje masovna cenejša proizvodnja
S kono v 2 mesecih 6000km, že po testiranju vseh EV takoj ugotoviš da so neprimerno boljši na vseh področjih, vendar je v resnici še bistveno nad pričakovanji. Ne samo maksimalna varnostna in druga oprema, udobje, polnjenje doma ponoči za… ...prikaži več slabih 500km dometa, z MSE zastonj elektrika, obrok za avto enak prejšnjemu strošku diesla... Negativno, avto z 205 konji, 400nm navora in 7s do 100km/h zares ni za vsakega, podobno kot motor. Je pa super, da je v slo toliko strokovnjakov in skeptikov...
Edi, edi... elektrika je zastonj, praviš? NIČESAR na svetu ni zastonj. Kar ti "tankaš" v svoj avto mora nekdo plačat, in to so vsi državljani slovenije. ZATE. Zato, da se hvališ okoli. Na tuj račun. SRAM NAJ TE BO!!! Pa… ...prikaži več naj te "potolažim": v EU se že pripravlja zakon, da bo za vsak km treba plačati "davek". Ja, na vam električarjem pade končno v glavo, da je glavni dohodek proračuna NAFTA. In električarji boste prej ali slej MORALI prispevati za to. Če ne z nakupom benicna, pa drugače.
Snežinko ja ogromno si mi dal zraven za sončno elektrarno že dve leti, pa za toplotno že 17 let in avto tudi... veselo doživljensko plačevanje za naftne derivate in elektriko želim, pa naj te ne bo sram...
v EU že zdavnaj sprejeta prepoved bilo lakšne obdavčitve alternativnih virov energije, tudi EV, so pa zahteve, ki jih SLO ne bo dosegla in bo kupovala zelene elektriko in še kaj v tujini za veliko ceno, da ne govorimo o… ...prikaži več emisijskih kuponih, kjer so miljardne vsote in se bo zato TEŠ počasi zaprla ali pa 5x cena umazane elektrike
Če bi bil interes eu in držav bi vsi dobili zastonj ali vsaj pol cene sončne elektrarne, hranilnike elektrike, toplotne, elektro avte, polnilnice, s tem višji standart, potrošnja, ogromno delovnih mest, pa seveda lobiji, pa ne samo naftni, delajo svoje… ...prikaži več in še dolgo bodo, ovčke pa veselo sledijo