Za nekaj let naprej ne vemo kaj bo, kaj šele za leta 2040-2050. To so samo Alenkine mokre sanje. CE-MB je možna ta hitrost, od LJ-CE pa nikakor po tej obstoječi progi.
Vrtnica, ne gre za pravljice. Gra za načrtno delo evropske komisije za časovno konkurenčne železniške povezave po Evropi in tudi uspešnost akcijskega načrta, ki ga je sprejela evropska komisija je odvisna predvsem od le te pa seveda od tega, ali… ...prikaži več bo EU do takrat sploh vzdržala. Dobro pri tem je, da bo šlo za pretežno sredstva iz evropskih skladov in se aneksi ne bodo sklepali po tekočem traku. Že javni razpisi bodo malce drugačni, z dokončno izdelano projektno dokumentacijo in popisi del.
Kojak to, kar sem želel povedati je, da, če gre za pravljico, je to pravljica evropske komisije, ne naša. In, če se bo po tem gradilo, se bo drugače kot se, kadar delamo v lastni režiji. Sicer ni treba verjeti,… ...prikaži več ampak le počakati, ne bo jutri. Če pa koga moti omenjanje Bratovškove pri tem, je to le zaradi tega, ker so čez dobre štiri mesece volitve in se dobro bere. Tudi Grk pride v tem svojstvu.
Kakšna je to superhitra? Ko sem se vozil po Španiji sem se z navadno železnico in med vožnjo izmeril hitrosti do 220 km/h. Za hitro (AVE - Alta Velocidad Española) 300 km/h je bila namreč karta precej dražja. Superhitra bi… ...prikaži več torej morala peljati nekje od 350 km/h naprej.
Če se voziš s hitrostjo iz časa cesarice Marije Terezije, ko je lokomotive poganjala še para pol je hitrost 50 km/h že hitro, 100 km/h zelo, zelo hitro in 200 km/h super hitro. In Slovenija bo tako leta 2050 prišla… ...prikaži veča na nivo iz katerega so Francozi ali Kitajci ali... startali pred 30-40 leti. Da bomo prišli tja, kjer so Francozi danes bomo pa potrebovali še nadaljnjih 200 let. Imamo pa samo, da ni Janša, kar se pa ne da preplačati. So pa levaki bedaki, imamo svobodo in levaki- do kdaj še plešete
Sem pa videl da do prišli novi vlaki,da se bodo izbeglice lažje zapeljale na dunaj,saj imajo vsi brezplačne karte,naši študenti jih morajo pa kupovati,šivilja vrni se tam od koder si prišla ob rojstvu
Tu nekaj ne štima. V Srbiji že imajo progo med Beogradom in Madžarsko vse do Budimpešte. Tako hitro železnico jim gradijo Kitajci. In ko mi sanjamo o hitrostih med 160-200km/uro na Kitajskem in Japonski vlaki že presegajo hitrosti 600km/uro. Ta… ...prikaži več je za nas znanstvena fantastika.
Sramota za Slovenijo, da ji mora EU govoriti kaj rabi in česa ne. To je ta samostojnost, ki smo jo pridobili po letu 1991. Nič ni več slovensko, filme so propadle, nimamo avio prevoznika, Splošna plovba Piran je potopljena, firme… ...prikaži več uničene ali v lasti tujcev...sicer so nekateri pametni Slovenci rekli, da rabimo le 40 km proge med Žalcem in Domžalami, da se Lj-Mb ne vozimo po ovinkih Save in Savinje...ampak sedaj, ko nam je to povedala EU, zdaj pa bo. Hlapci, za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni!!!
Mogoče čez 200let, pa še takrat bo šlo pol denarja v privat žepe, tako kot zdaj vsak mesec beremo kakse se krade na projektih kjer se gradi žel. infrastruktura. Pa zgoraj ste našteli kup projektov, ki pa z večjo hitrostjo… ...prikaži več vlakov nimajo nobene veze. Da bi vlak do MB prišel v doglednem času je potrebna nova proga vzporedno z avtocesto, da ne bo ovinkov. Na ovinku vlak ne morej hitreje kot 60km7h.
No, vidiš Kojak. Meni očitaš nebuloze v gornjem komentarju, sam jih pa stresaš kar po tekočem traku. V članku je govora o dveh zadevah. Nadgradnja obstoječih prog in nove hitre proge, ki je v načrtu EU komisije. Kje bo potekala… ...prikaži več trasa nove še ni govora, mogoče pa veš ti.
Ni problem v infrastrukturi ampak trasi od Zaloga do Celja - Ta nikoli , takšn akot je , ne bo dovolila večje od 80 do 100 km. Tudi Italijani šibajo 200 po ravnici , samo ko pridejo pa med hribe… ...prikaži več se vozi enako kot pri nas . Monfalcone -TRST , Milano -Genova od Tortone naprej .Samo tunelska varianta pod Trojanami zna biti rešitev
"Slovenija dobiva superhitro železnico: Iz Ljubljane na Dunaj v štirih urah in pol"
Malo morgen! Pravilni naslov članka je seveda:
"Slovenija dobiva superhitro železnico: Iz Ljubljane do Avstrije v štirih urah in pol"
Pri nas ni problem, da ne bi mogli nabavit vlakov z visoko potovalno hitrostjo. Glavno težavo imamo v infrastrukturi, ki v večini ne omogoča, oz. ne dopušča višjih potovalnih hitrosti od 100 km/h... Tudi ta vlak nov bo svoj polni… ...prikaži več izkoristek lahko dosegel le na odseku drugega tira, torej na odseku nove želežniške proge med Divačo in Koprom...
Za nekaj let naprej ne vemo kaj bo, kaj šele za leta 2040-2050. To so samo Alenkine mokre sanje. CE-MB je možna ta hitrost, od LJ-CE pa nikakor po tej obstoječi progi.
Kdo je avtor teh pravljic?
Vrtnica, ne gre za pravljice. Gra za načrtno delo evropske komisije za časovno konkurenčne železniške povezave po Evropi in tudi uspešnost akcijskega načrta, ki ga je sprejela evropska komisija je odvisna predvsem od le te pa seveda od tega, ali… ...prikaži več bo EU do takrat sploh vzdržala. Dobro pri tem je, da bo šlo za pretežno sredstva iz evropskih skladov in se aneksi ne bodo sklepali po tekočem traku. Že javni razpisi bodo malce drugačni, z dokončno izdelano projektno dokumentacijo in popisi del.
grunf a ti ne živiš v Sloveniji da take nebuloze trobiš
Kojak to, kar sem želel povedati je, da, če gre za pravljico, je to pravljica evropske komisije, ne naša. In, če se bo po tem gradilo, se bo drugače kot se, kadar delamo v lastni režiji. Sicer ni treba verjeti,… ...prikaži več ampak le počakati, ne bo jutri. Če pa koga moti omenjanje Bratovškove pri tem, je to le zaradi tega, ker so čez dobre štiri mesece volitve in se dobro bere. Tudi Grk pride v tem svojstvu.
A so Kitajci kupili SŽ?
Kakšna je to superhitra? Ko sem se vozil po Španiji sem se z navadno železnico in med vožnjo izmeril hitrosti do 220 km/h. Za hitro (AVE - Alta Velocidad Española) 300 km/h je bila namreč karta precej dražja. Superhitra bi… ...prikaži več torej morala peljati nekje od 350 km/h naprej.
Pa to ni neka nova tehnologija. Španski AVE vozi 300 km/h že od leta 1992 dalje, več kot 30 let.
Če se voziš s hitrostjo iz časa cesarice Marije Terezije, ko je lokomotive poganjala še para pol je hitrost 50 km/h že hitro, 100 km/h zelo, zelo hitro in 200 km/h super hitro. In Slovenija bo tako leta 2050 prišla… ...prikaži veča na nivo iz katerega so Francozi ali Kitajci ali... startali pred 30-40 leti. Da bomo prišli tja, kjer so Francozi danes bomo pa potrebovali še nadaljnjih 200 let. Imamo pa samo, da ni Janša, kar se pa ne da preplačati. So pa levaki bedaki, imamo svobodo in levaki- do kdaj še plešete
S tem projektom si lahko samo zapojemo.... ti si urce zamudila.... ker Avstrija do morja pelje vlake preko Italije... kajne gospa ''šivilja''?
Lj_nm, super hitro, roglič pride prej s kolesom. Hahahahah.
po trenutnem razvoju svetovnih sovraznosti mi leta 2040 ne bomo doziveli.
Pri nas gre že zdaj vlak tako hitro, da kar preleti trame na progi, ki jih nastavijo romorodci ;-)
Kaj, 200 na uro,a po makadamu?A je že 1.april?
Sem pa videl da do prišli novi vlaki,da se bodo izbeglice lažje zapeljale na dunaj,saj imajo vsi brezplačne karte,naši študenti jih morajo pa kupovati,šivilja vrni se tam od koder si prišla ob rojstvu
Tu nekaj ne štima. V Srbiji že imajo progo med Beogradom in Madžarsko vse do Budimpešte. Tako hitro železnico jim gradijo Kitajci. In ko mi sanjamo o hitrostih med 160-200km/uro na Kitajskem in Japonski vlaki že presegajo hitrosti 600km/uro. Ta… ...prikaži več je za nas znanstvena fantastika.
2050...
Sramota za Slovenijo, da ji mora EU govoriti kaj rabi in česa ne. To je ta samostojnost, ki smo jo pridobili po letu 1991. Nič ni več slovensko, filme so propadle, nimamo avio prevoznika, Splošna plovba Piran je potopljena, firme… ...prikaži več uničene ali v lasti tujcev...sicer so nekateri pametni Slovenci rekli, da rabimo le 40 km proge med Žalcem in Domžalami, da se Lj-Mb ne vozimo po ovinkih Save in Savinje...ampak sedaj, ko nam je to povedala EU, zdaj pa bo. Hlapci, za hlapce rojeni, za hlapce vzgojeni!!!
Fake and gay...
Saj bo, leta 2200!
Mogoče čez 200let, pa še takrat bo šlo pol denarja v privat žepe, tako kot zdaj vsak mesec beremo kakse se krade na projektih kjer se gradi žel. infrastruktura. Pa zgoraj ste našteli kup projektov, ki pa z večjo hitrostjo… ...prikaži več vlakov nimajo nobene veze. Da bi vlak do MB prišel v doglednem času je potrebna nova proga vzporedno z avtocesto, da ne bo ovinkov. Na ovinku vlak ne morej hitreje kot 60km7h.
No, vidiš Kojak. Meni očitaš nebuloze v gornjem komentarju, sam jih pa stresaš kar po tekočem traku. V članku je govora o dveh zadevah. Nadgradnja obstoječih prog in nove hitre proge, ki je v načrtu EU komisije. Kje bo potekala… ...prikaži več trasa nove še ni govora, mogoče pa veš ti.
Ni problem v infrastrukturi ampak trasi od Zaloga do Celja - Ta nikoli , takšn akot je , ne bo dovolila večje od 80 do 100 km. Tudi Italijani šibajo 200 po ravnici , samo ko pridejo pa med hribe… ...prikaži več se vozi enako kot pri nas . Monfalcone -TRST , Milano -Genova od Tortone naprej .Samo tunelska varianta pod Trojanami zna biti rešitev
"Slovenija dobiva superhitro železnico: Iz Ljubljane na Dunaj v štirih urah in pol" Malo morgen! Pravilni naslov članka je seveda: "Slovenija dobiva superhitro železnico: Iz Ljubljane do Avstrije v štirih urah in pol"
Ooooo, res? Ali se vrača Marija-Terezija? Če, potem bo pa to zelo hitro.....
Smo pač nasedli Lojzku Peterletu & Co. in glasoval ZA, še pomnite tovariši?
Pri nas ni problem, da ne bi mogli nabavit vlakov z visoko potovalno hitrostjo. Glavno težavo imamo v infrastrukturi, ki v večini ne omogoča, oz. ne dopušča višjih potovalnih hitrosti od 100 km/h... Tudi ta vlak nov bo svoj polni… ...prikaži več izkoristek lahko dosegel le na odseku drugega tira, torej na odseku nove želežniške proge med Divačo in Koprom...
Slabo poznaš železniško infrasturkturo.