Dokaz več, da nikakor ni smiselno zašravljati denarja zanje. Najceneje jih bo ukiniti in ustanoviti novo transportno podjetje brez vse dosedanje navlake!
Potniki so SŽ-ju itak samo nepotrebna navlaka. Potniški promet obstaja samo še zaradi državnih subvencij - torej, ker mora. Cilj - čimveč potnikov preusmeriti na avtobus / avto. Z vlakom se že dolgo ne vozim več, ker ne prideš nikamor.… ...prikaži več Tale zadnja ideja ideja s kombiji ... Povejte en razlog, za kaj ne bi prevoza rezerviral direktno pri Go-opti. Sicer pa, se zapeljite z avtom do Špilja, od tam pa naprej do Dunaja za 19 evrov.
Men je škoda ker se je skrbel samo za avtoceste za železnice se pa ni praktično nč naredil. Vlak, če je ustrezno urejen in sodoben je odličen način potovanja. Samo ne v Sloveniji kjer mnogo stvari ne funkcionira tako kot… ...prikaži več mora. Drgač načeloma je vlak kot ideja super..sam izvedba v Sloveniji je zanič.
Slovenske železnice - ena sama beda! Še dobro, da so v Avstro-ogrski naredili progo sicer še tega ne bi imeli. Lep, šolski primer razvoja slovenske železniške infrastrukture v zadnjih sto letih. Podobno kot v Indiji, po odhodu Angležev.
SŽ - politične odločitve levakov in desnjakov ------kaj pa avtocestni program in ponudba francoske železnice za koncesijsko gradnjo hitre proge ob avtocesti
Vlaki niso niti tako slabi. Za enako razdaljo po defaultu porabijo manj časa kot redna avtobusna linija. So pa proge tako zje*ane, da ti vlaki ne vozijo hitro, in okrog riti v žep.
Ne vem kaj to pomeni zjeba**na proga. Dejstvo je da rabiš iz LJ do Kopra ene 3 ure ali pa vsaj 2 in pol. In kje "po defaultu" je po tvojem manj. A sploh veš kje vse kolovrati vlak, ki… ...prikaži več pelje iz Lj do Kopra. Bus pelje recimo po avtocesti. Očitno se že marsikdo že dolgo dolgo časa ni peljal z vlakom. Ker pač ... smo bogati.
Marsikateri tujec bi šel te dni z vlakom, na jug, na sever, kamorkoli, tudi pri nas bi se ustavil. Ker smo tranzitna država, bi morala biti železniška povezava kot pomembna prioriteta. Ta država bi morala imeti povezano letališče z železnico.… ...prikaži več Ne vem zakaj je potniški promet nerentabilen. Mnogo mladine bi uporabilo vlak za prevoz, na ljubljanski postaji ležijo ure in ure, kjer čakajo na vlake, ki vozijo kot vozijo. Zakaj pa ne vozijo ?
Kam pa bi potoval, ko pa je Slovenija železniško slepo črevo! Če se spomnimo na jugo - koliko mednarodnih vlakov je dnevno vozilo skozi Ljubljano - Simplon, Orient, Togliati, pa še bi lahko našteval. Potoval si lahko vsaj do Periza,… ...prikaži več Rima, Frankfurta, Carigrada, itd. Kaj pa danes - še za prestopanje ni več uporabnih linij!
Ne razumem kakšen biznis je to. Če je vlak je vlak, ne pa neki kombiji, pa avtobusi nizkega razreda. Sam sem imel takšno izkušnjo, ko sem teden dni nazaj poskusil pot do morja z vlakom. Do LJ z vlakom, potem… ...prikaži več z avtobusom nabasani kot sardine, nazaj je bilo isto do LJ. Potem pa vlak samo do Kranja. Relacija Kranj - Jesenice pa spet bus, oz. nas so stlačili v en pregret kombi. Bilo je prijetno, še boljše kot v savni. Prtljaga je seveda potovala z avtobusom, tako da je bila še ta skrb. Edini plus je bil, da smo za potovanje porabili manj časa. Neverjetno. Tile slovenski vlaki so povsem zastareli in več kot neuporabni. Žalostno !
Dokaz več, da nikakor ni smiselno zašravljati denarja zanje. Najceneje jih bo ukiniti in ustanoviti novo transportno podjetje brez vse dosedanje navlake!
Potniki so SŽ-ju itak samo nepotrebna navlaka. Potniški promet obstaja samo še zaradi državnih subvencij - torej, ker mora. Cilj - čimveč potnikov preusmeriti na avtobus / avto. Z vlakom se že dolgo ne vozim več, ker ne prideš nikamor.… ...prikaži več Tale zadnja ideja ideja s kombiji ... Povejte en razlog, za kaj ne bi prevoza rezerviral direktno pri Go-opti. Sicer pa, se zapeljite z avtom do Špilja, od tam pa naprej do Dunaja za 19 evrov.
Men je škoda ker se je skrbel samo za avtoceste za železnice se pa ni praktično nč naredil. Vlak, če je ustrezno urejen in sodoben je odličen način potovanja. Samo ne v Sloveniji kjer mnogo stvari ne funkcionira tako kot… ...prikaži več mora. Drgač načeloma je vlak kot ideja super..sam izvedba v Sloveniji je zanič.
Slovenske železnice - ena sama beda! Še dobro, da so v Avstro-ogrski naredili progo sicer še tega ne bi imeli. Lep, šolski primer razvoja slovenske železniške infrastrukture v zadnjih sto letih. Podobno kot v Indiji, po odhodu Angležev.
SŽ - politične odločitve levakov in desnjakov ------kaj pa avtocestni program in ponudba francoske železnice za koncesijsko gradnjo hitre proge ob avtocesti
To bi bilo na koncu idelano, pa skoraj najceneje. Saj ob AC že imaš ograjo, je dokaj ravna. Pa mamo mo vlako ki omogočajo hitrosti do 200 kmh.
Vlaki niso niti tako slabi. Za enako razdaljo po defaultu porabijo manj časa kot redna avtobusna linija. So pa proge tako zje*ane, da ti vlaki ne vozijo hitro, in okrog riti v žep.
ja in ?
Ne vem kaj to pomeni zjeba**na proga. Dejstvo je da rabiš iz LJ do Kopra ene 3 ure ali pa vsaj 2 in pol. In kje "po defaultu" je po tvojem manj. A sploh veš kje vse kolovrati vlak, ki… ...prikaži več pelje iz Lj do Kopra. Bus pelje recimo po avtocesti. Očitno se že marsikdo že dolgo dolgo časa ni peljal z vlakom. Ker pač ... smo bogati.
Marsikateri tujec bi šel te dni z vlakom, na jug, na sever, kamorkoli, tudi pri nas bi se ustavil. Ker smo tranzitna država, bi morala biti železniška povezava kot pomembna prioriteta. Ta država bi morala imeti povezano letališče z železnico.… ...prikaži več Ne vem zakaj je potniški promet nerentabilen. Mnogo mladine bi uporabilo vlak za prevoz, na ljubljanski postaji ležijo ure in ure, kjer čakajo na vlake, ki vozijo kot vozijo. Zakaj pa ne vozijo ?
Kam pa bi potoval, ko pa je Slovenija železniško slepo črevo! Če se spomnimo na jugo - koliko mednarodnih vlakov je dnevno vozilo skozi Ljubljano - Simplon, Orient, Togliati, pa še bi lahko našteval. Potoval si lahko vsaj do Periza,… ...prikaži več Rima, Frankfurta, Carigrada, itd. Kaj pa danes - še za prestopanje ni več uporabnih linij!
Ne razumem kakšen biznis je to. Če je vlak je vlak, ne pa neki kombiji, pa avtobusi nizkega razreda. Sam sem imel takšno izkušnjo, ko sem teden dni nazaj poskusil pot do morja z vlakom. Do LJ z vlakom, potem… ...prikaži več z avtobusom nabasani kot sardine, nazaj je bilo isto do LJ. Potem pa vlak samo do Kranja. Relacija Kranj - Jesenice pa spet bus, oz. nas so stlačili v en pregret kombi. Bilo je prijetno, še boljše kot v savni. Prtljaga je seveda potovala z avtobusom, tako da je bila še ta skrb. Edini plus je bil, da smo za potovanje porabili manj časa. Neverjetno. Tile slovenski vlaki so povsem zastareli in več kot neuporabni. Žalostno !