Avto
295 ogledov

Slovenski eksperiment, ki bi lahko spremenil pravila vožnje

Komentarjev 18
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • Bozidar.Frelih 09:37 25.junij 2017.

    Če recimo gledate skozi vetrobransko steklo in če skoči srna na cesto, se možgani samodejno odzovejo in sprožijo reakcijo. Z vidika možganov ni večje razlike, kot če zazvoni telefon.Mozgani se nic ne odzovejo! Mozgani so ves cas delujoci. ...prikaži več Mozgani so racunalnik in procesirajo informacije ki jih dobijo, na podlagi znanja in izkusenj ter drugih faktorjev, recimo strahu. Ce je clovek pijan je pac zaznava in procesiranje moteno in pocasnejse.Ko pride do dogodka pac mozgani v spominu poiscejo odgovarjujoco reakcijo in ce jo najdejo jo izvedejo. Zdaj ce pa vi ne locite srne od telefona pa vas problem.P.S. Ko so ze pri tem ... obstaja morda zakon o prepovedi uporabe zvokov hupanja, zvonenja telefona, siren in podobnih zvokov v radijskih programih. Zelo motece!

  • vzev 09:55 25.junij 2017.

    Zdaj ste pa že prav tečni s tem telefonom. SMS-i in brskanje po spletu je ena stvar pogovor pa čisto nekaj drugega. Leto naredim ogromno kilometrov in imam v tem času veliko pogovorov, pa nisem nisem imel še nobene nesreče. ...prikaži več Ne rečem, da ne bom nikoli povzročil nesrečo, toda za to vsekakor ne bo kriv pogovor po telefonu.

  • vzev 11:04 25.junij 2017.

    Se ne strinjam, da je tovarniška navigacija odiranje kupcev. Jaz avto brez vgrajene navigacije ne kupim, čeprav jo uporabljam malo kdaj. Za mene je precej bolje, če mi kaže kam peljati med števci, kot pa da bi morala gledati tja na navigacijo.

  • kontrahan 11:23 25.junij 2017.

    Jaz pa pogrešam kak telefon, kot je bila nokia 95. Lepo si izgovoril ime katerega si hotel dobiti na telefon in je sama poklicala. Z govorom si lepo sporžil pogovor če te je kdo klical. se telefona tudi dotaknil nisem. ...prikaži več. Danes se pa na teh androidih matram izgovarjati ime ali priimek, pa gre stvar na internet iskat ali pa kliče čisto nekaj drugega. Na symbianu je to špilal v nulo.Že enčas tuhtam, da nekje dobim nokio 95 samo za v avto za pogovore.

  • JT_Thomas 17:29 25.junij 2017.

    Priključeni na državne jasli! Seveda služili bi na račun državljanov, ki potrebujejo prevoz. FEJ

  • Avatar Leon
    Leon 08:33 26.junij 2017.

    Zapravljanje denarja za ugotavljanje nečesa kar je v normalnem svetu dokazano in se sankcionira tudi z odvzemom vozniške za povratnike (UK) so v AVP zapravljali denar za študije odkrivanja tople vode . Seveda nekdo je dobro zaslužil z izdelavo naglavnih ...prikaži večih pokrival ,ki poneumljajo ljudi med vožnjo. Ali je to nov projekt AVP ,ki bo obvezen za vse voznike ? Ni hec .

  • Lavdan 08:09 25.junij 2017.

    Najprej dajte na videlo podatek koliko karambolov in smrtnih žrtev je bilo zaradi telefoniranja med vožnjo.

  • Bozidar.Frelih 09:28 25.junij 2017.

    Pohvalno se mi zdi to, kar je nedavno predstavil Apple, in sicer da, ko avto doseže določeno hitrost, se telefon avtomatsko postavi v poseben način, ki voznika manj moti.Spet bullshit. Se pravi do dolocene hitrosti pa telefon manj ...prikaži več moti? Veste kje "na cesti" me je najbolj strah ? Na parkiriscih pred trgovskimi centri. Gres vzvratno, moras paziti na dve strani, pa na otroke in ljudi. In nikomur od teh ne pride na misel da jih mogoce ne vidim. Brez telefona.

  • 4ba2a8e4cc2cfe1172eec499b48f077b0c78143c 10:34 25.junij 2017.

    Same bedarije.V mojo taščo se je zaletela ženska ki se ji je mudilo na wc.Kaj zdaj?Neverjetno kako skrbijo za naša življenja,blablabla..Pustijo nas pa crkevat od lakote.

  • a04fcc1478065fdf1a95135fefb1e4e18500f9f6 10:44 25.junij 2017.

    Mene pa zanima, kaj bodo naredili v primeru, da je poslušanje nerganja otrok na zadnjih sedežih hujši motilec varne vožnje kot prostoročni pogovor ali recimo samo pogovor po telefonu, ter manjši motilec od SMS-ov. Ker, če bodo prepovedali prostoročno telefoniranje, ...prikaži več ki je manjši motilec od otrok, to pomeni da morajo prepovedati tudi vožnjo otrok na splošno.

  • a04fcc1478065fdf1a95135fefb1e4e18500f9f6 10:45 25.junij 2017.

    Točno tako. Bolje ne bi mogel povedat.

  • stanekos 11:00 25.junij 2017.

    Seveda, telefoniranje je nevarno. A navigacija v avtu pa ni? Kdo si upa trditi, da vedno poslušamo samo zvokovne ukaze in ne bulimo v monitor? A to pa ni motenje? Še precej dago, če smem dodati. Tovarniška navigacija je odiranje ...prikaži več kupcev. Gospod BLCKB bi pa še dodatno kakšno elektrodico v glavo napeljal. Bravo.

  • ginko 12:15 25.junij 2017.

    Odgovor Ministrstva za infrastrukturo, ali bo eksperiment vplival na spremembo zakonodaje:Pri nas na ministrstvu so važne naše plače. Tako nas podpira tudi "naša" SMC. S tem se naj ukvarjajo druga ministrstva.

  • max 12:54 25.junij 2017.

    Tudi še nebi napisali, bi bilo takoj jasno da je to slovensko podjetje. Deluje v smeri prepovedi in kaznovanja. Medtem ko ves preostali svet razvija samovozeča vozila, se par zdolgočasenih slovenjcelnov ukvarja s tem kako zlesti zakonodajalcu v rit in ...prikaži večn jim pokazati kako še bolj omejiti in oglobiti državljane. Res za kozlat.

  • Bozidar.Frelih 08:15 25.junij 2017.

    Pri "experimentu" mi ze v zacetku ni jasno naslednje. Osebki so MORALI, poudarjam MORALI odgovoriti na klic, SMS oz karkoli. S tem ste ze v zacetku voznjo samo dolocili kot manj pomembno dejavnost. Vazen je telefon! S tem ste preprecili ...prikaži večli da se voznik samostojno odloca o aktivnostih in prioritetah. V bistvi ste izkljucili eno od bistvenih lastnosti in sposobnosti clovekovih mozganov. Tako da kar se mene tice je vrednost tele "raziskave" vsaj kar se tice vpliva telefona na voznjo zelo vprasljiva. Milo receno.

  • tomaz 10:17 25.junij 2017.

    Obnavljate že pred tedni objavljeno temo. Telefoniranje je moteče le v času, ko izbiraš klicanega ali ko se odzoveš na klic, podobno, kot če vklopiš radio, klimo, smerne kazalce, dolge kratke luči itd. Sam pogovor je manj stresen, kot če ...prikaži večtresen, kot če posliušaš naše poslance po radiju, se pogovarjaš s sovozniki ali si žvižgaš melodijo. V glavnem tisti, ki mora napedo strmeti ina cesto in čakati na vsako spremembo, gruntat kdaj naj pritisne zavoro, bo zagotovo preje povzročil nesrečo, kot tisti voznik, ki avto vozi sproščeno, ko v bistvu upravlja podzavest. Na vsako spremembo se pa možgani tako ali tako odzovejo podzavestno, še predno mi to zavestno odreagiramo. Še prav nikoli nisem pomislil da moram zavreti, ker to vedno naredim avtomatično, pče bi pa gruntal da moram, bi pa zagotovo zamudil.

  • tomaz 10:29 25.junij 2017.

    Ja Bedanc maš popolnoma prav. Če bi hoteli imeti prave rezultate bi morali opravljati meritve za vsa opravila, ki jih možgani opravljajo med vožnjo, za večino teh niti ne vemo, oziroma se jih ne zavedamo. Sam zagovarjam, da je veliko ...prikaži več je veliko bolj sproščena vožnja če v avtu poslušaš radio, se pogovarjaš s sovozniki voziš pa nagonsko in v bistvu samo spremljaš situacijo na cesti, brez da bi gruntal, kaj bo če bo. Meni je malo moteče le, ko izbiram klicanega, oziroma ko vklopim klic, takrat odvrnem pogled iz ceste, sam pogovor pa zagotovo nič ne moti vožnje in zbranosti. SAmo tudi ko premaknem gumb ventilatorja pogledam za trenutek stran, ko si vzamem steklenico z vodo da naredim požirek ali kaj podobnega. Skratka tudi moje mnenje, brezvezna anketa, namen ji je le ta, da so nekateri bolj pametni od drugih.

  • mitja vilar 11:44 25.junij 2017.

    nI PROBLEM SAMOV OČITNI ZLORABI ZNANja-možganski tokovi niso znak nevarnosti ampak to, da so čutila dobila signale.Problme je, da niti en slovenksi medij, vključno z rtvlo in po tv, kanal a, ni sposoben tem nesmislom postaviti zrcala.To kaže na stopno ...prikaži večo funkcionalne pismenosti odgo. urednic. in tudi novionarkev. Selekcija informacij za objavo o določenem problmeu.AVP, AMZS so teoretiki vožnje, niti en profi ne vozi. IN prodajajo floskule. Med vožnjo nihče ne dobi v 20 minutah toliko sporočil, ko te kliče, dvigneš telefon z levo roko nad volan, da vidiš tako nonitorček kot cesto v istem polju, kar traja 2 sekundi in potem vklopiš stik ter daš na uho. Za iskanje številk ali klicanje enako nad vola, da imaš vse v ridnem polju in pa, ko nekdo kliče nogo z gasa in si povečaš varnostno, če s v gostem prometu.Ta nateg s testiranjem ni bil orpemljen s podatkom, da lani ni bilo ene nesreče zarai uproabe telefona, tudi prej ni podatkov. Je bilo pa 1700 zaradi prekratke var. razd. kaj

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.