pridite še k meni domov, bom danes popoldne sestavil avtomobil iz lepenke in kartona za 15 eur. sicer ni za v dež in sneg, je pa poceni in grd, kot tale.
Kapo dol gospodu Aliču & Co.. Upam, da vam uspe pritegniti investitorje za serijsko proizvodnjo. Je pa to vsekakor lahko dobra alternativa za mestni avtomobil. Poraba 30 centov na 100km/h glede na današnje cene nafte. Hm.
Državi ni problem nakazati REVOZ-u iz Nm 40 milj. eur, samo zato, da zadovoljijo francoske šefe, da se ne bi slučajno oddselili iz NM. Čeprav vsi vemo, da tak kader kot ga ima NM ne bodo dobilo nikjer, ker je… ...prikaži več to avtomobilska tovarna z tradicijo in usposobljenim kadrom in tudi na vrhu v renojevi kvaliteti, se selitev ne bo zgodila vse dokler bodo lahko te vozila še prodajali!Pomagati kakšnemu zanesenjaku, kot je naprimer g. Alič pa je državi velik problem pa čeprav bi bil morda to začetek razvoja in potencial za nova delovna mesta in morda tudi potencial za sproščaanje znanja, ki ga sedanji diplomanti strokovnih šol , strojne fakultete, ne znajo in ne morejo sprostiti, saj nimajo za to niti možnosti !!
Prav lepo je videti, da možakar pri teh letih še vedno miga in ustvarja. Kot kaže, ve kaj dela in tudi finančne izračune ima dobre. Čeprav kar si pa upam trditi je nekaj: v kolikor bi končna različica avtomobila stala… ...prikaži več 8000 evrov, ga ne bo uspel narediti za 5000 evrov. Saj bo od njega mačehovska država zahtevala ogromno plačevanja. Kot drugo je možakar žal pozabil na varnost tega avtomobila. Dandanes, ko imamo na cestah toliko norcev za volani, psihično razštelanih in posledično tudi samomorilsko nagnjenih ljudi, nas verjetno 3/4 pri nakupu avtomobila gleda na varnost kot 1. ali pa vsaj 2. točko pomembnosti. Zato pa je zadnje čase toliko na cestah vozil tipa SUV, saj nikoli ne veš kdaj te bo varen avto rešil. Dokler ta "solzica" pa se verjetno raztrešči na prafaktorje. Tudi, če se oseba v njem pelje zgolj 50 ali 70 km/h, to ne igra velike vloge dokler so na cesti ostali norci.
Spoštujem človeka, ampak vseeno je treba priznati, da vozilo ni niti malo "lepo" in treba je gledati dejstvo, da ljudje danes ne gledajo na to če je vozilo aerodinamično, ampak le da lepo in moderno izgleda. Na trgu je kar… ...prikaži več nekaj vozil, ki sicer lepo izgledajo in se zelo dobro prodajajo, pa niso ne zanesljiva, ne kvalitetna, ne nič.. če odmislim obliko, me skrbi tudi za varnost. Bog ne daj, da se kdo zaleti v tebe, ko se voziš naokoli v tem. Za 8 tisoč € lahko dobiš že kakšen nov majhen avto, ki gre hitreje in je ob tudi varnejši, porabi pa ob lepi vožnji malo čez 4 litre bencina. Upam sicer, da razvijalec dobi denar in investitorje, ter da mu uspe. P.S.: Ko bo več električnih avtov in ko bodo le ti cenejši, se bodo cene elektrike takoj dvignile. Brez skrbi, da bo država pobrala kaj se bo dalo.
pridite še k meni domov, bom danes popoldne sestavil avtomobil iz lepenke in kartona za 15 eur. sicer ni za v dež in sneg, je pa poceni in grd, kot tale.
Zaradi kršenja kodeksa je bil vaš komentar izbrisan. Uredništvo.
Končni rezultat, bi bil verjetno ta.http://elektricniavto.eu/
Kapo dol gospodu Aliču & Co.. Upam, da vam uspe pritegniti investitorje za serijsko proizvodnjo. Je pa to vsekakor lahko dobra alternativa za mestni avtomobil. Poraba 30 centov na 100km/h glede na današnje cene nafte. Hm.
Državi ni problem nakazati REVOZ-u iz Nm 40 milj. eur, samo zato, da zadovoljijo francoske šefe, da se ne bi slučajno oddselili iz NM. Čeprav vsi vemo, da tak kader kot ga ima NM ne bodo dobilo nikjer, ker je… ...prikaži več to avtomobilska tovarna z tradicijo in usposobljenim kadrom in tudi na vrhu v renojevi kvaliteti, se selitev ne bo zgodila vse dokler bodo lahko te vozila še prodajali!Pomagati kakšnemu zanesenjaku, kot je naprimer g. Alič pa je državi velik problem pa čeprav bi bil morda to začetek razvoja in potencial za nova delovna mesta in morda tudi potencial za sproščaanje znanja, ki ga sedanji diplomanti strokovnih šol , strojne fakultete, ne znajo in ne morejo sprostiti, saj nimajo za to niti možnosti !!
Prav lepo je videti, da možakar pri teh letih še vedno miga in ustvarja. Kot kaže, ve kaj dela in tudi finančne izračune ima dobre. Čeprav kar si pa upam trditi je nekaj: v kolikor bi končna različica avtomobila stala… ...prikaži več 8000 evrov, ga ne bo uspel narediti za 5000 evrov. Saj bo od njega mačehovska država zahtevala ogromno plačevanja. Kot drugo je možakar žal pozabil na varnost tega avtomobila. Dandanes, ko imamo na cestah toliko norcev za volani, psihično razštelanih in posledično tudi samomorilsko nagnjenih ljudi, nas verjetno 3/4 pri nakupu avtomobila gleda na varnost kot 1. ali pa vsaj 2. točko pomembnosti. Zato pa je zadnje čase toliko na cestah vozil tipa SUV, saj nikoli ne veš kdaj te bo varen avto rešil. Dokler ta "solzica" pa se verjetno raztrešči na prafaktorje. Tudi, če se oseba v njem pelje zgolj 50 ali 70 km/h, to ne igra velike vloge dokler so na cesti ostali norci.
Spoštujem človeka, ampak vseeno je treba priznati, da vozilo ni niti malo "lepo" in treba je gledati dejstvo, da ljudje danes ne gledajo na to če je vozilo aerodinamično, ampak le da lepo in moderno izgleda. Na trgu je kar… ...prikaži več nekaj vozil, ki sicer lepo izgledajo in se zelo dobro prodajajo, pa niso ne zanesljiva, ne kvalitetna, ne nič.. če odmislim obliko, me skrbi tudi za varnost. Bog ne daj, da se kdo zaleti v tebe, ko se voziš naokoli v tem. Za 8 tisoč € lahko dobiš že kakšen nov majhen avto, ki gre hitreje in je ob tudi varnejši, porabi pa ob lepi vožnji malo čez 4 litre bencina. Upam sicer, da razvijalec dobi denar in investitorje, ter da mu uspe. P.S.: Ko bo več električnih avtov in ko bodo le ti cenejši, se bodo cene elektrike takoj dvignile. Brez skrbi, da bo država pobrala kaj se bo dalo.
Janezu, tipični Slovenec.. Če ne razumeš globlje poante ne komentiraj. Rajši pojdi še po en kredit na banko....