Izračun: povprečna poraba po Googlu je 12,5 kWh na 100 km zato mora imeti vgrajeno (12x več) 150 kWh baterijo. 150 kWh polnimo s 150 kW polnilcem 1 uro ali 6x močnejšim za 10 min ( 1/6 ure). Kar lepo… ...prikaži več znese 900 kW ali 0,9 megawatov!!! Za primerjavo NEK ima le 696 MW kar v idealnih pogojih polni 773 toyot!!!
A bejž bejž. Obstajajo skoraj take baterije, ki pa iz teh ali onih razlogov niso praktično uporabne. No upam da se bo enkrat posrečilo in da bodo električni avti dejansko boljši in cenejši od onih na termo pogon, tako kot… ...prikaži več je enkrat na smetišče zgodovine odneslo parni stroj. Bo pa prehod na električno polnjenje tudi velik zalogaj.
O takih in drugačnih čudežnih baterijah se bere že leta in leta pa nikjer nobene...
Zato ker molzejo folk,zdaj ker eavti so obup,pa bo prišla prava stvar ven ,ampak še vedno je ČE
Točno tako. Čudežnih baterij je bilo toliko, kot verskih čudežev!
Za tako hitro polnjenje bo treba imeti direktno povezavo do elektrarne!
No kakšne so bile baterije mobitelov na začetku,tako bo tudi pri avtomobilih
Izračun: povprečna poraba po Googlu je 12,5 kWh na 100 km zato mora imeti vgrajeno (12x več) 150 kWh baterijo. 150 kWh polnimo s 150 kW polnilcem 1 uro ali 6x močnejšim za 10 min ( 1/6 ure). Kar lepo… ...prikaži več znese 900 kW ali 0,9 megawatov!!! Za primerjavo NEK ima le 696 MW kar v idealnih pogojih polni 773 toyot!!!
Tako je, mogiče bi še omenil kako debel kabel rabiš za to. Fajn je delat reklamo za naiven folk.
Obstajajo že take baterije,samo jih še nočejo lansirat na trg
A bejž bejž. Obstajajo skoraj take baterije, ki pa iz teh ali onih razlogov niso praktično uporabne. No upam da se bo enkrat posrečilo in da bodo električni avti dejansko boljši in cenejši od onih na termo pogon, tako kot… ...prikaži več je enkrat na smetišče zgodovine odneslo parni stroj. Bo pa prehod na električno polnjenje tudi velik zalogaj.