Če je res malomarno privito. Drugače se vijaki in matice sami zategujejo. Problem nekaterih vulkanizerjev je, da ne uporabljajo "moment ključa" ampak pnevmatsko preveč močno privijejo. To je po oksidaciji težko odviti.
Kaj pa nej z tistimi, ki jih preveč privijačijo? In pol maš defekt in je gre z ključem iz rezervnega kompleta...a probat odvijačit na roke, predno speljemo pd vulkanizerjev?
Neresno! Prideš k strokovnjaku opravit neko storitev, plačaš, nato pa ga moraš še preverjati. Bo isto potrebno tudi pri zdravniku, električarju, advokatu... ??
Vozi naj avto do 100kw, pa ne bo imel težav
Če je res malomarno privito. Drugače se vijaki in matice sami zategujejo. Problem nekaterih vulkanizerjev je, da ne uporabljajo "moment ključa" ampak pnevmatsko preveč močno privijejo. To je po oksidaciji težko odviti.
Posebej tam, kjer jih vec dela na istem avtu.
Kaj pa nej z tistimi, ki jih preveč privijačijo? In pol maš defekt in je gre z ključem iz rezervnega kompleta...a probat odvijačit na roke, predno speljemo pd vulkanizerjev?
Neresno! Prideš k strokovnjaku opravit neko storitev, plačaš, nato pa ga moraš še preverjati. Bo isto potrebno tudi pri zdravniku, električarju, advokatu... ??