Zdaj pa samo še strojevodje podučiti, da ni potrebno vagonov ogrevati do 30C v jesensko-zimskem obdobju in na 10C hladiti v poletnih mesecih in da v konicah dodajo še dva vagona , da bo folk na vlaku lahko sploh sedel!!
Sorry, ampak glavni razlog, da se na vlaku počutim, kot da bi se vozil po Demokratični republiki Kongo, je, da so vlaki počasni, se kvarijo in je ogromno prog zaprtih z urejenimi ali neurejenimi nadomestnimi avtobusi. Elektronsko naročanje vozovnic tega… ...prikaži več problema ne bo rešilo.
Zdaj pa samo še strojevodje podučiti, da ni potrebno vagonov ogrevati do 30C v jesensko-zimskem obdobju in na 10C hladiti v poletnih mesecih in da v konicah dodajo še dva vagona , da bo folk na vlaku lahko sploh sedel!!
Štos bo, ko boš sprevodniku pokazal na telefonu vozovnico v PDF obliki, pa ti jo bo preluknjal. :)
Sorry, ampak glavni razlog, da se na vlaku počutim, kot da bi se vozil po Demokratični republiki Kongo, je, da so vlaki počasni, se kvarijo in je ogromno prog zaprtih z urejenimi ali neurejenimi nadomestnimi avtobusi. Elektronsko naročanje vozovnic tega… ...prikaži več problema ne bo rešilo.
Izy, in kaj ima strojevodja z ogrevanjem in hlajenjem? Baje so že izumili termostate .... Miho, imamo samo tisto, kar si zaslužimo!