Avto
155 ogledov

Stacionarni radar v Izoli v treh dneh ujel 2580 prehitrih voznikov

Komentarjev 20
Popularni
  • Popularni
  • Najstarejši
  • Najnovejši
Pokaži odgovore
  • UrosUros 13:54 11.junij 2015.

    Osnovna težava je v funkcionalnem razumevanju udežecev.Nekateri niste sposobno dojeti omejitve, radi pa bi celo razumeli, zakaj je omejitev tam kot je. Niste sposobni voziti po omejitvah, rabite pa neke elaborate, ki bi bili dovolj dobri za ...prikaži več vas, da bi upoštevali omejitve.

  • Franjo Erman 17:32 10.junij 2015.

    v normalni državi ja, ne pa v slo...

  • stilist 09:02 10.junij 2015.

    Tole je eno samo inkasantstvo! V prispevku manjka podatek o številu prometnih nezgod na tem odseku, ko pa vsi tako zelo "drvijo". Kaj pa če je omejitev preveč striktna?

  • Thomy 09:04 10.junij 2015.

    50 je itak prepočasi... dokler ni prehitro.

  • Skippy 09:43 10.junij 2015.

    V normalni državi bi to pomenilo, da je nekaj narobe z omejitvijo hitrosti, če jo prekorači 1/3 voznikov. V strokovni literaturi piše, da je primerna številka največ 15 %.

  • Pepe007 10:24 10.junij 2015.

    Se strinjam. Ne vem zakaj ne veljajo isti vatli, kot jih vlada zagovarja drugje v zakonodaji, ko pravi, da zakonodajo samo prilagaja trenutnemu dejanskemu stanju.

  • rogixl 10:42 10.junij 2015.

    Ali ima kdo podatek koliko je bilo v zadnjem letu na tem odseku nesreč?

  • zkvazdjkrregistracijozahtevate 11:05 10.junij 2015.

    V normalni državi se tud državljani držijo omejitev pa namest da neprimerno omejitev zagovarjajo z kršitvijo raje pritožbo napišejo pristojnim.

  • Avatar čavez
    čavez 12:02 10.junij 2015.

    Lopovska oblast v akciji.

  • Xerxes 14:15 10.junij 2015.

    Kot zmeraj; kako kasirati, ne da bi se vprašali zakaj je tako in kaj ukrenili. Očitno je omejitev nepotrebna in napačna. kaj pa če bi še na avtocestah omejili hitrodt na 10 km/h. nesreče ne bodo več smrtne. Peš pa je še varneje.

  • Franjo Erman 17:30 10.junij 2015.

    aaaa, to pa ne...

  • Silvester Alič 18:43 10.junij 2015.

    če bi pa še kanglerjeve radarje postavili bi bilo pa še manj nesreč in prehitre vožnje

  • Silvester Alič 18:43 10.junij 2015.

    če bi pa še kanglerjeve radarje postavili bi bilo pa še manj nesreč in prehitre vožnje

  • dragec 20:47 10.junij 2015.

    Menda je sponzor tvoj SSDSS

  • miroslav.starc 12:39 10.junij 2015.

    Pri nas sploh ni problem, če prehitro pelješ. Plačaš in se nekaj dni jeziš. Smo pa pred leti prehitro peljali z najetim Avis kombijem med Lakelandom in Port Charlottom (okrožje Tampa Florida). Celotno snemalno ekipo so nas posadili v travo ...prikaži več ob cesti, premetali cel kombi in vso ORF snemalno tehniko kot kakšnim teroristom in bognedaj da bi še kaj ugovarjali, ker bi nas naluknjali kot švicarski sir. Kazen je bila samo 75$, samo sedeti pol ure v travi, kjer nikoli ne veš, kdaj si bo kak aligator ali pa strupenjača vzel čas zate, pač ni mačji kašelj.

  • Skippy 10:37 12.junij 2015.

    Očitno nimaš pojma, kako se omejitve postavljajo. Nekdo se pritoži na občino, pove naključno omejitev, ki bi naj veljala mimo njegove hiše in to se potem postavi. Kakšna strokovnost neki? Zato pa lahko dojamemo pomen omejitev v Avstriji, ne moremo pa v Sloveniji.

  • BojanBojan 07:50 11.junij 2015.

    Osnovna težava je v omejitvah.Če bi bile takšne, da bi uporabniki cest vedeli, zakaj je potrebno peljati 50 km/h in če bi bile postavljene na nevarnih odsekih, potem bi jih vsi spoštovali.Tako imamo pa omejitve, ki ...prikaži več so nižje, kot pred desetletji, vsi udeleženci pa so bolj zaščiteni, tako avtomobilisti z vsemi sistemi za opozarjanje, kakor tudi motoristi in kolesarji z boljšo opremo ter pešci preko ustrezne signalizacije ob cestah.Sami si lažemo in omejujemo hitrosti, češ, hitrost ubija. To, seveda, nikoli ni bilo res. Ubija neumnost! Tako enih, kakor tudi drugih. Upravitelji cest (država, lokalne skupnosti), pa se preko neverjetno nizkih omejitev nitrosti izogibajo odgovornosti za slabo vzdrževanje in gradnjo cest...češ...mi smo postavili omejitve...zakaj se jih pa ne držite...Z veseljem bi se jih, če bi bile primerne odsekom, stanju ceste, razmeram na cesti...

  • crniovcar 11:40 10.junij 2015.

    zadnjih 5 let

  • Pepe007 12:27 10.junij 2015.

    V normalni državi bi pritožbo kdo resno obravnaval. Pri nas pa danes lahko beremo, da po enem letu od smrti treh ljudi v prometni nesreči: "V mesecu maju 2015 je preiskovalni sodnik Okrožnega sodišča v Mariboru izdal sklep o opravi ...prikaži več preiskave, kjer se zadeva še vedno nahaja."Resno, kdo v naši državi lahko upa, da bodo oblasti njegovo pobudo vzele resno, če je odnos pri predpisanih in nujnih postopkih takšen?

  • Ferluci 21:33 11.junij 2015.

    Tam ti vsakih nekaj milj ob cesti na tablicah piše omejitev in višina kazni, če jo prekoračiš. Večina jo upošteva. Res se najdemo tudi takšni, ki jo nekoliko prekoračimo, saj so omejitve večje kot pri nas. Mene so ustavili, niso pa kaznovali.

  • Komentirajte

    Za oddajo komentarja se morate registrirati. Nimate uporabniškega računa? Registracija je hitra in enostavna, registrirajte se in vključite v debato.