Izgovarjanje na koncesionarja je brezveze. Če koncesionar ne dela tega, h čemur se je zavezal, je treba urgentno prekiniti pogodbo in najti drugo rešitev. Očitno je bil razpis takšen, da se manjši prevozniki, ki so doslej opravljali te prevoze za… ...prikaži več precej nižjo ceno, niso mogli samostojno prijaviti. Bolj enostaven razpis, manj pogodb, denar pa tako ali tako imamo, mar ne? Zakaj bi se mučili z zapletenejšim razpisom?
Kaj se jezite? Na nekaterih šolah sploh nimajo več matematike, fizike, tehnike ipd., ker se nihče ne prijavi, da bi to delal. Ko ne bo več pouka, tudi avtobusi ne bodo več potrebni. Minister pa tiho in nič! Niti ene… ...prikaži več klinčeve besede na to temo!
Dolgo je rabil Sodja, da je pogruntal, da je vse govorjenje o zelenem prehodi in trajnostni mobilnosti nično. Se pa lepo, predvsem pa trendovsko sliši. Kot to, kako bodo nek problem naslavljali. Politikantska latovščina in prazne glave. Sicer pa še… ...prikaži več enkrat, družba za javni potniški promet je bila ustanovljena izključno zaradi zaposlovanja svojega kadra in zato, da se ministrstvo izogne neposredni odgovornosti.
Če niso v igri migranti , so v igri Romi in zdaj še avtobusni vozni redi. Še prej kanal , dvoživke , čakalne vrste . Kdo se torej norčuje iz Slovencev , pa sej problemi niso od včeraj , da… ...prikaži več opozicija tolk naenkrat skače v zrak. Zdej če jih sam ta tematika zanima , kaj nam bo toliko strank . Sam strošek
Norce se dela vsak v javni upravi, v to všteto tudi dohtarji, sodniki, politiki in ves birokratski aparat. In to bo dokler bo plača v firmah nižja kot v javni upravi.... potem pa se bo šele začela alokacija delovne sile.
Izgovarjanje na koncesionarja je brezveze. Če koncesionar ne dela tega, h čemur se je zavezal, je treba urgentno prekiniti pogodbo in najti drugo rešitev. Očitno je bil razpis takšen, da se manjši prevozniki, ki so doslej opravljali te prevoze za… ...prikaži več precej nižjo ceno, niso mogli samostojno prijaviti. Bolj enostaven razpis, manj pogodb, denar pa tako ali tako imamo, mar ne? Zakaj bi se mučili z zapletenejšim razpisom?
Če ne veš kaj narediti, zapletaš. To je edini možni odgovor @Pepe.
Kaj se jezite? Na nekaterih šolah sploh nimajo več matematike, fizike, tehnike ipd., ker se nihče ne prijavi, da bi to delal. Ko ne bo več pouka, tudi avtobusi ne bodo več potrebni. Minister pa tiho in nič! Niti ene… ...prikaži več klinčeve besede na to temo!
Kaj tistega misliš ZA NAŠE OTROKE GRE ?
V bistvu imaš prav@Leon. Prav vsi so za en drek. Vsak malo drugačen pa še vedno drek.
Briga vse za otroke. Leve, desne in srednje. Vsaj minister pa bi lahko nekaj naredil.
prevozniki se soocajo z manjkom voznikov. se noben koncesionar ni bil boljsi od javnega. nateg arriva nomago oligopola ki vozi z nevarnimi avtobusi
Dolgo je rabil Sodja, da je pogruntal, da je vse govorjenje o zelenem prehodi in trajnostni mobilnosti nično. Se pa lepo, predvsem pa trendovsko sliši. Kot to, kako bodo nek problem naslavljali. Politikantska latovščina in prazne glave. Sicer pa še… ...prikaži več enkrat, družba za javni potniški promet je bila ustanovljena izključno zaradi zaposlovanja svojega kadra in zato, da se ministrstvo izogne neposredni odgovornosti.
Če niso v igri migranti , so v igri Romi in zdaj še avtobusni vozni redi. Še prej kanal , dvoživke , čakalne vrste . Kdo se torej norčuje iz Slovencev , pa sej problemi niso od včeraj , da… ...prikaži več opozicija tolk naenkrat skače v zrak. Zdej če jih sam ta tematika zanima , kaj nam bo toliko strank . Sam strošek
Norce se dela vsak v javni upravi, v to všteto tudi dohtarji, sodniki, politiki in ves birokratski aparat. In to bo dokler bo plača v firmah nižja kot v javni upravi.... potem pa se bo šele začela alokacija delovne sile.
Kaj pa traktorje imate ? John Deer.