Najpomebnejši razlog pa je izpuščen: v jeseni, ko temperature padejo in je mokra cesta ne primejo čisto nič, dobesedno nič! Zakaj? ker se je guma na vročem asvaltu lepo zapekla in postala trda. Potem pa beremo: avto zletel s ceste...
Kdor dela malo kilometrov si da montirat celoletne gume,ki jih čez 4 leta zamenja,in pri menjavah prišpara 300 evrov, dodaš še 60 evrov,in imaš spet nove gume
Kaj bi menjavali,ker čez 2 meseca bo že zima
Je pa res,da kar nekaj pišete,samo da je prispevek-bedno
Najpomebnejši razlog pa je izpuščen: v jeseni, ko temperature padejo in je mokra cesta ne primejo čisto nič, dobesedno nič! Zakaj? ker se je guma na vročem asvaltu lepo zapekla in postala trda. Potem pa beremo: avto zletel s ceste...
Ta prispevek je verjetno napisan s denarjem vulkanizerjev. Očitno kljub podražitvam nimajo dovolj zanimanja za letna preoblačenja avtomobilskih gum..
Kdor dela malo kilometrov si da montirat celoletne gume,ki jih čez 4 leta zamenja,in pri menjavah prišpara 300 evrov, dodaš še 60 evrov,in imaš spet nove gume