Pretiravanje v zahtevah vodi do nasprotnega učinka: delež starih vozil se bo povečeval, ti pa so itak za par razredov večji onesnaževalci. Poleg tega novi sistemi preveč posegajo v svobodo voznika. To gajbo, ki jo imam sedaj bom vozil do odpada!
Bruselj in te zblojeni socialisti in zeleni si lahko električne baterije vtaknejo tja, kamor sonce ne posije. Jaz bom kar lepo še naprej vozil in kupoval bencinarje/dizle, kdor pa želi plačati bolano visoke zneske, da si dodatno zakomplicira življenje in… ...prikaži več poveča stres, pa naj kar lepo kupuje te avte na baterije.Če pa kdo misli,da bo EU karkoli prispevala k zmanjšanju globalnega segrevanja z drkanjem proizvajalcev nima pojma. Onesnaženje od EU je pljunek v morje na globalni ravni
Utopično bluzenje ''zelenih'' se je pokazalo kot utopija in siromašenje... in ob tem še pritisk kapitala, da se povrne denar ''električarjev''.... ni drugega kot lupljenje raje za transfer denarja bogatim. Žal. Pa koliko % Slovencev-Evropejcev si lahko privošči novo EV?
Ni problem zeleni prehod, ampak to, da se še tega ne znamo iti. Je prepočasen. Moral bi biti gonilo napredka, razvoja in blaginje. Zaradi populistov se pa ustavlja.
Majhni električarji z majhnimi baterijami bi morali biti super zadeva za v mestu. Ampak ravno pogledal cenike, najcenejši Fiat 500e je 27k€, bencinski 500 pa 15k€, kdo je tu nor???
dejmo enkrat dat podatke kolk EV je dejansko kupljenih iz denarnice, ne pa iz budžeta. vsi neki obrniti, firme, , ki si lahko z nakupom osnovnega sredstva grejo zeleni prehod. me pa zanima kolk snažilk in vratarjev vozi EV ,… ...prikaži več, še posebej na račun službene uporabe za domačo potrebo. do dons ste lahko bluzili o poceni elektriki, sedaj pa prihajajo novi časi - to je novi obračuni in ko boste štrom 2x plačevali, ko ga boste kupovali in ko ga boste prodajali. pa se voste potlje na štrom.
Dejmo. Kolegom ki se vozijo od dlje in imajo SE se je računica izšla precej bolje kot z bencinom (no ne vem kolk bo nova omrežnina pokvarila), eavti kupljeni iz denarnice. Meni ki se ne vozim daleč se pač ne,… ...prikaži več tudi ne bi imel kje poceni polnit. Po novem bi se marsikomu lahko bolje izšlo, če bi lahko iz SE ugodno polnil v službi namesto doma, potem namreč odpade shranjevanje za nočno polnjenje (ki danes res še ni problem, čez par let pa bo). Manjkajo organizirane sheme za vlaganje v komunalne SE.
vsem v razmislek, kaj če bi električni avto bil zapoved. od dons ga morate vsi imet. pa pozabimo kdo bi jih naredil inkako in vse ostale probleme. torej jutri imamo vsi EV. kako pa potem ? kdo bi dal za… ...prikaži več vse subvencije in kdo bi plačal nadomestilo za uporabo cest in podobno šaro, ki jo danes država lepo odpisuje redkim ki se odločajo za EV. ja lahko se je poceni vozit, ko vam mi z ICE vse plačamo. ko bomo vsi na istem ( tako kot z zelenim bencinom ) bomo pa vidl kok bo pocen.
Da bodo dosegli svoj prav bodo uvedli CO kupne za "onasnaževanje" z motorji na notranje izgorevanje. Javna skrivnost, da bo to uvedeno za ogrevanje z letom 2027. Mi pa lahko le polemizirajo ,a žal brez efekta.🤔
Koliko mio ton CO2 bo EU umaknila iz atmosfere z denarjem iz plačanih kaznih proizvajalcev? Pobrali bi naj 15 milijard evrov kazni, a bo ta denar porabljan namensko in bodo lovili molekule CO2 v ozračju? Imamo pravico zahtevati odgovore, na… ...prikaži več koncu je to v bistvu naš denar. Nekoč ga nam bo nekdo že pobral, tudi če letos ali naslednje leto ne bomo kupili avta.
Doma imamo en bencinski avto za vse ,službo in nabavo ,izlete si kombiniramo in za vse ostalo pa peš in kolo,samo služba je problem zato ga moramo imeti,drgač ga zapeljem direkt na odpad.
Mogoče to vam gre, ko se v mestu ali pa neposredni bližini. Nimamo pa vsi te sreče. Namreč na podeželju zelo redko gre z enim avtom oz. je precej težje. V treh največjih mestih pa bi moralo iti praktično biti brez avtomobila.
Novi EV-ji so že čisto dosegljivi, sploh s slovensko radodarno subvencijo. Ko greš enkrat na električarja te generacije - pustimo prejšnje - ne greš več nazaj. Prihajajo pa samo še boljši. Evropa se mora pa odločit, ali bo še faktor… ...prikaži več v tej igri. Na ta način sigurno ne, da govori o tem, da bi šla nazaj, namesto s polno paro naprej. V razvoju so jih Kitajci že zdavnaj povozili. Če nadaljujemo z bencinom, nas bo povozil ves svet.
Pretiravanje v zahtevah vodi do nasprotnega učinka: delež starih vozil se bo povečeval, ti pa so itak za par razredov večji onesnaževalci. Poleg tega novi sistemi preveč posegajo v svobodo voznika. To gajbo, ki jo imam sedaj bom vozil do odpada!
Kako če se delež starih avtov povečati ha ha ha,samo zmanjša se lahko ,bo pa šlo precej počasneje na manj kot je v navadi.
Bruselj in te zblojeni socialisti in zeleni si lahko električne baterije vtaknejo tja, kamor sonce ne posije. Jaz bom kar lepo še naprej vozil in kupoval bencinarje/dizle, kdor pa želi plačati bolano visoke zneske, da si dodatno zakomplicira življenje in… ...prikaži več poveča stres, pa naj kar lepo kupuje te avte na baterije.Če pa kdo misli,da bo EU karkoli prispevala k zmanjšanju globalnega segrevanja z drkanjem proizvajalcev nima pojma. Onesnaženje od EU je pljunek v morje na globalni ravni
Kakšne bolano visoke zneske, kakšen stres? :)))))))))))))
Ta Tavares od Stelantisa je se bolj coknjen ko EU zelena agenda kot edina na svetu.
Utopično bluzenje ''zelenih'' se je pokazalo kot utopija in siromašenje... in ob tem še pritisk kapitala, da se povrne denar ''električarjev''.... ni drugega kot lupljenje raje za transfer denarja bogatim. Žal. Pa koliko % Slovencev-Evropejcev si lahko privošči novo EV?
Ni problem zeleni prehod, ampak to, da se še tega ne znamo iti. Je prepočasen. Moral bi biti gonilo napredka, razvoja in blaginje. Zaradi populistov se pa ustavlja.
Majhni električarji z majhnimi baterijami bi morali biti super zadeva za v mestu. Ampak ravno pogledal cenike, najcenejši Fiat 500e je 27k€, bencinski 500 pa 15k€, kdo je tu nor???
dejmo enkrat dat podatke kolk EV je dejansko kupljenih iz denarnice, ne pa iz budžeta. vsi neki obrniti, firme, , ki si lahko z nakupom osnovnega sredstva grejo zeleni prehod. me pa zanima kolk snažilk in vratarjev vozi EV ,… ...prikaži več, še posebej na račun službene uporabe za domačo potrebo. do dons ste lahko bluzili o poceni elektriki, sedaj pa prihajajo novi časi - to je novi obračuni in ko boste štrom 2x plačevali, ko ga boste kupovali in ko ga boste prodajali. pa se voste potlje na štrom.
Električarji so s subvencijo izenačeni z bencinarji. Dajte se malo ozret naokoli, no.
Dejmo. Kolegom ki se vozijo od dlje in imajo SE se je računica izšla precej bolje kot z bencinom (no ne vem kolk bo nova omrežnina pokvarila), eavti kupljeni iz denarnice. Meni ki se ne vozim daleč se pač ne,… ...prikaži več tudi ne bi imel kje poceni polnit. Po novem bi se marsikomu lahko bolje izšlo, če bi lahko iz SE ugodno polnil v službi namesto doma, potem namreč odpade shranjevanje za nočno polnjenje (ki danes res še ni problem, čez par let pa bo). Manjkajo organizirane sheme za vlaganje v komunalne SE.
vsem v razmislek, kaj če bi električni avto bil zapoved. od dons ga morate vsi imet. pa pozabimo kdo bi jih naredil inkako in vse ostale probleme. torej jutri imamo vsi EV. kako pa potem ? kdo bi dal za… ...prikaži več vse subvencije in kdo bi plačal nadomestilo za uporabo cest in podobno šaro, ki jo danes država lepo odpisuje redkim ki se odločajo za EV. ja lahko se je poceni vozit, ko vam mi z ICE vse plačamo. ko bomo vsi na istem ( tako kot z zelenim bencinom ) bomo pa vidl kok bo pocen.
Da bodo dosegli svoj prav bodo uvedli CO kupne za "onasnaževanje" z motorji na notranje izgorevanje. Javna skrivnost, da bo to uvedeno za ogrevanje z letom 2027. Mi pa lahko le polemizirajo ,a žal brez efekta.🤔
nije zvaka za seljaka ...
S kako lahkoto prepuščamo trg Kitajcem.
Svinjska farma
Koliko mio ton CO2 bo EU umaknila iz atmosfere z denarjem iz plačanih kaznih proizvajalcev? Pobrali bi naj 15 milijard evrov kazni, a bo ta denar porabljan namensko in bodo lovili molekule CO2 v ozračju? Imamo pravico zahtevati odgovore, na… ...prikaži več koncu je to v bistvu naš denar. Nekoč ga nam bo nekdo že pobral, tudi če letos ali naslednje leto ne bomo kupili avta.
Doma imamo en bencinski avto za vse ,službo in nabavo ,izlete si kombiniramo in za vse ostalo pa peš in kolo,samo služba je problem zato ga moramo imeti,drgač ga zapeljem direkt na odpad.
Mogoče to vam gre, ko se v mestu ali pa neposredni bližini. Nimamo pa vsi te sreče. Namreč na podeželju zelo redko gre z enim avtom oz. je precej težje. V treh največjih mestih pa bi moralo iti praktično biti brez avtomobila.
Novi EV-ji so že čisto dosegljivi, sploh s slovensko radodarno subvencijo. Ko greš enkrat na električarja te generacije - pustimo prejšnje - ne greš več nazaj. Prihajajo pa samo še boljši. Evropa se mora pa odločit, ali bo še faktor… ...prikaži več v tej igri. Na ta način sigurno ne, da govori o tem, da bi šla nazaj, namesto s polno paro naprej. V razvoju so jih Kitajci že zdavnaj povozili. Če nadaljujemo z bencinom, nas bo povozil ves svet.