Sem vozil avtomatika, oziroma še ga vedno občasno vozim. Imamo v službi v identična službena avta, en ima ročni drugi avtomatski menjalnik. In vzamem tistega z avtomatiskim samo takrat, ko ni na voljo avto z ročnim. Ker avtomatik naredi vožnjo… ...prikaži več bolj dolgočasno. Roka neprestano na volanu, leva noga neprestano pri miru....
nas je strah uporabljati nekaj, kar je preverjeno že 70let in več v svetu.Ne moreš verjet.In za malo manj spretne še zelo koristno; avto je vedno v pravi prestavi,nikoli v prenizki in nikoli v previsoki, ne ceka ob speljevanju, pa… ...prikaži več tudi ugasne ne na križiščih, kadar je to najmanj potrebno. Sam mi smo takoposebni,da nas že ne bodo s temile avtomatiki, niti 100 let kasneje ne... hahahahahahaha
V avtu nimam rad stvari, ki spreminjajo mojo vožnjo. Npr. avtomatski menjalnik jo popolnoma spremeni (samo plin in zavora), enako tempomat, omejevalnik hitrosti, samodejna vožnja... Npr. samodejno zaviranje moje vožnje niti malo ne spremeni, ker bom še vedno čisto enako… ...prikaži več zaviral sam, tudi servo volan moje vožnje ne spremni, ker še vedno zavijam sam.
če bi imel avtomatik bi vsake 2min parkiral avto...pri vožnji v koloni pri 60km/h imam vsaj za prestavljat ker sem ravno med prestavami, če mi to vzameš kaj bom počel?tudi AC so bolj komot pa se jih izogibam… ...prikaži več preprosto ker so preveč monotone (komu se da 2 uri vozit izključno naravnost?). saj za prist kam daleč in da sem časovno odvisen jih uporabim, drugače pa ne.
predlagam da si namesto anlaserja vgradis kurbl, na sprednji strani naredis luknjo in prav uzival bos v rocnem zaganjanju motorja vsako jutro pa se pogrelo te bo. Namestis rocni pomik stekel, vzames ven servo volan in smerokaze, namesto katerih skozi… ...prikaži več odprta okna molis na plano roke in nakazuješ smer vožnje. Pa še kaj si lahko umisliš, recimo volnene deke,pa se zavijas ko je hladno in odvijaš v vročini. Toliko dela boš imel da boš v Nemčiji kot bi mignil, tako hitro ti bo minilo.
So že sitni so to reklamno kampanjo. Valjda je avtomatik zelo komot, pa tudi prestavlja hitreje kot večina voznikov ročno. Problem je da gre za relativno drag kos dodatne opreme in da je pri tovarnioško predvidenem načinu vzdrževanja tempirana bomba!<br… ...prikaži več />"Za naša vozila veljajo enaki garancijski pogoji ne glede na vrsto vgrajenega menjalnika. Prav tako so stroški vzdrževanja (govorimo o rednih servisnih pregledih, ki jih predpiše proizvajalec) enaki ne glede na tip menjalnika."S tem si delajo slabo uslugo. Če avtomatika ne vzdržuješ, je zelo verjetno, da bo crknil enkrat po koncu garancijskega roka in da bo popravilo zelo drago glede na takratno vrednost avta, tj dobiš ekonomsko totalko. Če bi redno menjali olje in filter, bi se lahko pričakovana življenjska doba avtomatika znatno podaljšala, s čisto razumnimi stroški.
Sem vozil avtomatika, oziroma še ga vedno občasno vozim. Imamo v službi v identična službena avta, en ima ročni drugi avtomatski menjalnik. In vzamem tistega z avtomatiskim samo takrat, ko ni na voljo avto z ročnim. Ker avtomatik naredi vožnjo… ...prikaži več bolj dolgočasno. Roka neprestano na volanu, leva noga neprestano pri miru....
En enostaven odgovor zakaj ga ne bom nikoli imel. Dolgočasna vožnja avta z tem menjalnikom.
Tipičen odgovor nekoga, ki nikoli ni vozil avtomatika. :-)
nas je strah uporabljati nekaj, kar je preverjeno že 70let in več v svetu.Ne moreš verjet.In za malo manj spretne še zelo koristno; avto je vedno v pravi prestavi,nikoli v prenizki in nikoli v previsoki, ne ceka ob speljevanju, pa… ...prikaži več tudi ugasne ne na križiščih, kadar je to najmanj potrebno. Sam mi smo takoposebni,da nas že ne bodo s temile avtomatiki, niti 100 let kasneje ne... hahahahahahaha
V avtu nimam rad stvari, ki spreminjajo mojo vožnjo. Npr. avtomatski menjalnik jo popolnoma spremeni (samo plin in zavora), enako tempomat, omejevalnik hitrosti, samodejna vožnja... Npr. samodejno zaviranje moje vožnje niti malo ne spremeni, ker bom še vedno čisto enako… ...prikaži več zaviral sam, tudi servo volan moje vožnje ne spremni, ker še vedno zavijam sam.
če bi imel avtomatik bi vsake 2min parkiral avto...pri vožnji v koloni pri 60km/h imam vsaj za prestavljat ker sem ravno med prestavami, če mi to vzameš kaj bom počel?tudi AC so bolj komot pa se jih izogibam… ...prikaži več preprosto ker so preveč monotone (komu se da 2 uri vozit izključno naravnost?). saj za prist kam daleč in da sem časovno odvisen jih uporabim, drugače pa ne.
predlagam da si namesto anlaserja vgradis kurbl, na sprednji strani naredis luknjo in prav uzival bos v rocnem zaganjanju motorja vsako jutro pa se pogrelo te bo. Namestis rocni pomik stekel, vzames ven servo volan in smerokaze, namesto katerih skozi… ...prikaži več odprta okna molis na plano roke in nakazuješ smer vožnje. Pa še kaj si lahko umisliš, recimo volnene deke,pa se zavijas ko je hladno in odvijaš v vročini. Toliko dela boš imel da boš v Nemčiji kot bi mignil, tako hitro ti bo minilo.
So že sitni so to reklamno kampanjo. Valjda je avtomatik zelo komot, pa tudi prestavlja hitreje kot večina voznikov ročno. Problem je da gre za relativno drag kos dodatne opreme in da je pri tovarnioško predvidenem načinu vzdrževanja tempirana bomba!<br… ...prikaži več />"Za naša vozila veljajo enaki garancijski pogoji ne glede na vrsto vgrajenega menjalnika. Prav tako so stroški vzdrževanja (govorimo o rednih servisnih pregledih, ki jih predpiše proizvajalec) enaki ne glede na tip menjalnika."S tem si delajo slabo uslugo. Če avtomatika ne vzdržuješ, je zelo verjetno, da bo crknil enkrat po koncu garancijskega roka in da bo popravilo zelo drago glede na takratno vrednost avta, tj dobiš ekonomsko totalko. Če bi redno menjali olje in filter, bi se lahko pričakovana življenjska doba avtomatika znatno podaljšala, s čisto razumnimi stroški.