Naslov v slogu Žurnala. Sicer pa je zadeva jasna: zakaj bi se odrekli denarju, ki ga lahko nakasiramo v imenu "varnosti," ki je pogosto najboljši izgovor za neumnosti prometnih "strokovnjakov." Privezovanje na zadnjih sedežih pressin privezovanje potnikov v avtobusu press.
Vehovec je Burek ce res misli kar govori...Policist bo z nadvoza lahko opazil samo relativno razliko v hitrostih...npr tudi ko bodo vsi vozili 90 en sam pa 120 ....Omejitev 130 na avtocesti imamo ze - tako "na pamet"… ...prikaži več vec kot 15 let....prej je bila pa 120.......zdaj pa vprasanje velepametnemu Vehovcu: Ali so podvozje, zavore, krmilni mehanizem in gume na "Stoenki" letnik 90` primerljive s tistim kar ima vgrajen avto proizvodnje 2008 npr?....in zopet moram povedati kar ze povedal: Ce bi bila hitrost sama po sebi problem - potem bi se polovica vseh Nemskih voznikov ze zdavnaj ubila....
V nemčiji ko skoraj na avtocesti lahko voziš neomejeno vsi vozijo lepo 110. In se vsake tok časa najde kaksen ki vozi 160 ali več... Torej mislim, da če bi bilo tukaj enako (samo za avtoceste in ne obvoznce) bi… ...prikaži več bilo manj prometnih nesreč in manj prekršov glede neuporabe pravilne varnostne razdalje itd.
Naslov v slogu Žurnala. Sicer pa je zadeva jasna: zakaj bi se odrekli denarju, ki ga lahko nakasiramo v imenu "varnosti," ki je pogosto najboljši izgovor za neumnosti prometnih "strokovnjakov." Privezovanje na zadnjih sedežih pressin privezovanje potnikov v avtobusu press.
Kazni in zakoni se sprejemajo samo zaradi butastih ljudi.Pametni tega ne potrebujemo.
Vehovec je Burek ce res misli kar govori...Policist bo z nadvoza lahko opazil samo relativno razliko v hitrostih...npr tudi ko bodo vsi vozili 90 en sam pa 120 ....Omejitev 130 na avtocesti imamo ze - tako "na pamet"… ...prikaži več vec kot 15 let....prej je bila pa 120.......zdaj pa vprasanje velepametnemu Vehovcu: Ali so podvozje, zavore, krmilni mehanizem in gume na "Stoenki" letnik 90` primerljive s tistim kar ima vgrajen avto proizvodnje 2008 npr?....in zopet moram povedati kar ze povedal: Ce bi bila hitrost sama po sebi problem - potem bi se polovica vseh Nemskih voznikov ze zdavnaj ubila....
V nemčiji ko skoraj na avtocesti lahko voziš neomejeno vsi vozijo lepo 110. In se vsake tok časa najde kaksen ki vozi 160 ali več... Torej mislim, da če bi bilo tukaj enako (samo za avtoceste in ne obvoznce) bi… ...prikaži več bilo manj prometnih nesreč in manj prekršov glede neuporabe pravilne varnostne razdalje itd.