Enderist spet laže in zavaja. Železnice vodi nadzorni svet, ki je pod vplivom SDH. To pomeni, da ima država - torej vlada neposreden vpliv na kadrovanje, večino ima svoboda in SD, saj SDH vodi Žiga Debeljak. Grozljivi zneski za prevove… ...prikaži veče žel. postaj so zgolj slučaj…
Vse te nesreče so bistvu v korist SŽ. Zato, da lahko divje furajo tovorni promet in hkrati uničujejo tire. Potem pa zahtevajo denar od države za obnovo tirov in pravijo, da ni varen potniški promet in tako namenoma odrivajo potnike… ...prikaži več od uporabe vlaka za prevoz. Njim dol visijo zamude, saj imajo tovorni vlaki prednost pred potniškimi. Namesto, da bi bilo obratno. Potniški promet ni tako profitibilen kot tovorni! Denar pa veselo delijo....posvečenim!
Enderist spet laže in zavaja. Železnice vodi nadzorni svet, ki je pod vplivom SDH. To pomeni, da ima država - torej vlada neposreden vpliv na kadrovanje, večino ima svoboda in SD, saj SDH vodi Žiga Debeljak. Grozljivi zneski za prevove… ...prikaži veče žel. postaj so zgolj slučaj…
Vse te nesreče so bistvu v korist SŽ. Zato, da lahko divje furajo tovorni promet in hkrati uničujejo tire. Potem pa zahtevajo denar od države za obnovo tirov in pravijo, da ni varen potniški promet in tako namenoma odrivajo potnike… ...prikaži več od uporabe vlaka za prevoz. Njim dol visijo zamude, saj imajo tovorni vlaki prednost pred potniškimi. Namesto, da bi bilo obratno. Potniški promet ni tako profitibilen kot tovorni! Denar pa veselo delijo....posvečenim!
Za obnovo porabili 112 milj.€ sedaj pa sanacija, ki bo trajala več mesecev. SŽ so leglo korupcije in janšistov..