Glede na to, da je ta portal slovenski, bi Slovence zanimala cena tu in ostalimi, ne pa kje naj kupujejo Nemci. Da se seveda preračunati, ampak zakaj vi to ne naredite, če že delate tak članek.
Ta članek nabija v prazno! Če pogledaš na portal autouncle.se, (švedski "avto.net"), kaj hitro ugotoviš, da imajo primerljiva rabljena vozila, npr. znamke Volvo, v cenovnem razponu 20 do 40 tisoč evrov vsaj za 10% višjo prodajno ceno kot pri nas,… ...prikaži več dizli pa so cenejši od bencinarjev. Lahko, da pride v primeru izvoza cena potem nižja za kakšne dajatve katere veljajo le na Švedskem, pa vendar ne verjamem, da bi lahko z nakupom tam profitiral glede na ostalo EU ponudbo, prej obratno!?
Glede na to, da je ta portal slovenski, bi Slovence zanimala cena tu in ostalimi, ne pa kje naj kupujejo Nemci. Da se seveda preračunati, ampak zakaj vi to ne naredite, če že delate tak članek.
Ta članek nabija v prazno! Če pogledaš na portal autouncle.se, (švedski "avto.net"), kaj hitro ugotoviš, da imajo primerljiva rabljena vozila, npr. znamke Volvo, v cenovnem razponu 20 do 40 tisoč evrov vsaj za 10% višjo prodajno ceno kot pri nas,… ...prikaži več dizli pa so cenejši od bencinarjev. Lahko, da pride v primeru izvoza cena potem nižja za kakšne dajatve katere veljajo le na Švedskem, pa vendar ne verjamem, da bi lahko z nakupom tam profitiral glede na ostalo EU ponudbo, prej obratno!?
Tudi meni ni povsem jasno, kajti imam kolege na švedskem in hodijo po nakup avta v nemčijo, ker je cenejsi
Rabljeno vozilo je lahko ceneje v tujini,če ga greš sam iskat tja,in ga pripelješ domov,plačaš še homologacijo in te pride ceneje ene 3 jurje