Sploh nisem bral članka. Vem pa kako bodo "zvišali" bralnost. Še malo dodatnih obremenitev za učence. Ampak BEDAKOM ne potegne, da že danes povprečen učenec NIMA časa še prebirat leposlovja, ker ga abnormalno je8ejo z nepomembnimi predmeti in jim izpijejo… ...prikaži več voljo do česarkoli. Premer: učenje za telovadbo in likovno "umetnost" pa še kaj bolj abstraktnega... Krdelo BUDAL ki diktira učni proces ne more kreirati kaj drugega kot budale...
Otrokom so vsebine dolgočasne in preveč neživljenske, zato pa jih ne marajo. Pogosto se tudi vzame preveč snovi naenkrat in ni časa za utrjevanje. Šola je kot tovarna, otroci so delavci!! Norost!!
Sploh nisem bral članka. Vem pa kako bodo "zvišali" bralnost. Še malo dodatnih obremenitev za učence. Ampak BEDAKOM ne potegne, da že danes povprečen učenec NIMA časa še prebirat leposlovja, ker ga abnormalno je8ejo z nepomembnimi predmeti in jim izpijejo… ...prikaži več voljo do česarkoli. Premer: učenje za telovadbo in likovno "umetnost" pa še kaj bolj abstraktnega... Krdelo BUDAL ki diktira učni proces ne more kreirati kaj drugega kot budale...
Otrokom so vsebine dolgočasne in preveč neživljenske, zato pa jih ne marajo. Pogosto se tudi vzame preveč snovi naenkrat in ni časa za utrjevanje. Šola je kot tovarna, otroci so delavci!! Norost!!