V sloveniji obstaja javni prevoz? V katerem mestu? Glede na tujino nima niti v eno mesto m od mestnega prevoza. V kolikor moraš čakati na prevoz več kot 10-15 minut, se sploh nima smisla truditi s privlačnostjo. Kakršnikoli novi, eko,… ...prikaži več in še in še busi, navadno rajo ne ganejo...gane jih samo čas in denar, ki ga za pot porabijo. Slovenska mesta so si zadala ključno rano z ukinitvijo tramvajev, ki kljub zastarelem prizvoku, delujejo drugje po EU in balkanu, presenetljivo dobro, moderno in uporabno.
Misliš slovensko mesto oz. mesti. To sta LJ in Piran. Vse ostalo ni bilo na tramvajih. Imaš pa prav. Dobro zamišljene proge tramvaja bi problem javnega prometa v LJ dobro rešile in dopolnile. Ampak v LJ pač ni inovativnih ljudi.… ...prikaži več. No zgleda tako. Sam obiskujem EU mesta. In LJ je kar se tiče javnega prometa med slabšimi. P+R table so, potem "SNAĐI SE", kako boš našel bus. (Stožice). Pa še mnogo je takih cvetk.
Kakšna mobilnost, to je predvidena omejenost, zabetoniranost. Kakšna mobilnost je to, da moram itak do javnega prevoza iti s svojim vozilom, potem čakat javni prevoz, se z njim cijazit eno uro, pa še prestopat vmes, potem pešačit na mestno skropucalo,… ...prikaži več ga čakat, se z njim cijazit in uničevat zdravje do pol ure ali več, pa spet od njega pešačit do službe. Pa spet nazaj, v vsakem letnem času in vremenu.
Tako pa iz garaže v garažo in normalno bi bilo v eno smer eno uro!?
Precej manjka slovenskemu javnemu prometu. Recimo periferija ob vikendih ga dejansko nima. In potem tako ali tako rabiš avto. Ko pa ga maš, pa ne greš več na javni prevoz. Zakaj? Ker prideš hitreje. Lažje pripelješ kakšno zadevo. Pa še… ...prikaži veče ceneje je, ko prekoračiš, določeno količino km. Potem nisi toliko odvisen od časa. Nadalje, pri nas je sektor javnega prometa preveč razparceliran. Posledično je tudi zelo nepovezan.
Povezave so redke in potem še ti prestopi niso "uspešni", ker je tvoj vlak zamujal in ti je naslednji kar odpeljal. Potem pa čakaj nekaj ur nekje, po možnosti na mrzlem. Vedno ko sem prišel na določene postaje so čakalnice… ...prikaži več zaklenjene. Kaj bi bilo narobe s karto ali aplikacijo odkleniti čakalnico?
Nadalje, kakovost vozil, pri nas ni na slabem nivoju. Ampak ni na takem, da bi lahko počivali. Recimo kupe vagoni so še vedno na nivoju Jugoslavije, brez klime, elektrike in interneta. Pa vozijo v mednarodnem prometu. Sam sistem kupe ali… ...prikaži več avtobus/skupen prostor je stvar okusa.
Potem kamoli da bi še šli v inovacijo "dinamičnih postaj", kjer se kot potnik registriraš in vozniku na zaslonu izpiše, na katerih postajah mora ustaviti. Registracija na postaji, aplikaciji in vlaku.
zrihtite al pametn javni prevoz al pa delo od doma...pol s epa lahko gremo t eneumnosti!
To je samo dokaz da nismo sposobni narediti javnega prevoza bolj privlačnega kot osebni avto. Pa magari samo za en dan...
V sloveniji obstaja javni prevoz? V katerem mestu? Glede na tujino nima niti v eno mesto m od mestnega prevoza. V kolikor moraš čakati na prevoz več kot 10-15 minut, se sploh nima smisla truditi s privlačnostjo. Kakršnikoli novi, eko,… ...prikaži več in še in še busi, navadno rajo ne ganejo...gane jih samo čas in denar, ki ga za pot porabijo. Slovenska mesta so si zadala ključno rano z ukinitvijo tramvajev, ki kljub zastarelem prizvoku, delujejo drugje po EU in balkanu, presenetljivo dobro, moderno in uporabno.
Misliš slovensko mesto oz. mesti. To sta LJ in Piran. Vse ostalo ni bilo na tramvajih. Imaš pa prav. Dobro zamišljene proge tramvaja bi problem javnega prometa v LJ dobro rešile in dopolnile. Ampak v LJ pač ni inovativnih ljudi.… ...prikaži več. No zgleda tako. Sam obiskujem EU mesta. In LJ je kar se tiče javnega prometa med slabšimi. P+R table so, potem "SNAĐI SE", kako boš našel bus. (Stožice). Pa še mnogo je takih cvetk.
Kakšna mobilnost, to je predvidena omejenost, zabetoniranost. Kakšna mobilnost je to, da moram itak do javnega prevoza iti s svojim vozilom, potem čakat javni prevoz, se z njim cijazit eno uro, pa še prestopat vmes, potem pešačit na mestno skropucalo,… ...prikaži več ga čakat, se z njim cijazit in uničevat zdravje do pol ure ali več, pa spet od njega pešačit do službe. Pa spet nazaj, v vsakem letnem času in vremenu. Tako pa iz garaže v garažo in normalno bi bilo v eno smer eno uro!?
Precej manjka slovenskemu javnemu prometu. Recimo periferija ob vikendih ga dejansko nima. In potem tako ali tako rabiš avto. Ko pa ga maš, pa ne greš več na javni prevoz. Zakaj? Ker prideš hitreje. Lažje pripelješ kakšno zadevo. Pa še… ...prikaži veče ceneje je, ko prekoračiš, določeno količino km. Potem nisi toliko odvisen od časa. Nadalje, pri nas je sektor javnega prometa preveč razparceliran. Posledično je tudi zelo nepovezan.
Povezave so redke in potem še ti prestopi niso "uspešni", ker je tvoj vlak zamujal in ti je naslednji kar odpeljal. Potem pa čakaj nekaj ur nekje, po možnosti na mrzlem. Vedno ko sem prišel na določene postaje so čakalnice… ...prikaži več zaklenjene. Kaj bi bilo narobe s karto ali aplikacijo odkleniti čakalnico?
Nadalje, kakovost vozil, pri nas ni na slabem nivoju. Ampak ni na takem, da bi lahko počivali. Recimo kupe vagoni so še vedno na nivoju Jugoslavije, brez klime, elektrike in interneta. Pa vozijo v mednarodnem prometu. Sam sistem kupe ali… ...prikaži več avtobus/skupen prostor je stvar okusa.
Potem kamoli da bi še šli v inovacijo "dinamičnih postaj", kjer se kot potnik registriraš in vozniku na zaslonu izpiše, na katerih postajah mora ustaviti. Registracija na postaji, aplikaciji in vlaku.
dan brez avtomobila - samo test za poslušnost v primeru zaprtja prometa zaradi "ogljičnega odtisa"