Včasih smo za primer izpadov po centrih imeli še redundanco.... ampak če si skoraj najprijaznejši operater, tega očitno ne potrebuješ. Ja, okvare se dogajajo in to se ve vnaprej, zato se na to pač pripraviš. Vsaj avtomatski odzivnik bi si… ...prikaži več lahko kupili, kjer bi glas njihove Špele prijazno objavil, da gre za sistemski izpad, namesto da klicni center enostavno sploh ne dviguje slušalk. Bi marsikomu prihranili divje resetiranje domačega škatlovja...
Ja, se strinjam. Pa tudi podpora je obupna, sami osorni, arogantni agenti. Dvakrat sem zahtevala odbitek od računa s pojasnilom, da sem morala delati prek data transfera (delam od doma) in so nastali dodatni stroški, pa so napisali, da "za… ...prikaži več napako niso odgovorni oni in da mojega zahtevka ne bodo upoštevali." Ko smo hoteli menjati operaterja, so pri konkurenci rekli, da ima T2 na našem območju zaskvotano optiko (ne s temi besedami, ampak to je dejstvo).
Je tako,ni pa to vse,če boš imel wc kotliček priklopljen na internet ,pa bo sledljiv ,mal hec ampak razumljiva razlaga.Drgač je pa gotovina ta ki jih nervira,vse hočejo digitalno ,prav vse.
Ne morem verjet, da ljudje za pomembne stvari nimajo backupa... jst za službo rabim avto, telefon in laptop... če neki od tega rikne, sem ob najmanj 150e na dan... torej imam 2 avta ( drugi pač za jurja ), dva… ...prikaži več telefona ( 3 sim od različnih operaterjev ), powerbank, rezervni mobilni modem v pisarni in zraven stacionarnega kompa še en laptop... strošek "backupa" je recimo slabega jurja na leto...
Evo, recimo danes sem prešaltal mobilne na drugo kartico v telefonu in gas dalje... ne pa jamrat...
Poleg tega, da nam T-2 servira na tv programih neskončne ponovitve za visoke denarje, nam sedaj še izklapljajo signale in za to krivijo neke napake. Včasih , ko ni bilo računalnikov, je bil običajno kriv kakšen človek. Sedaj pa se… ...prikaži več lahko krivi tehnično napako. Super, ampak ljudje še vedno plačujejo te napake !
oh, ja, in kolk jeznih uporabnikv se bere. da ne morjo delat ! uf, dargi moji, tole je bil pa BOB desetletja. pisarniški moljine morjo delat. kaj pa ? reševat spletne ankete, brskat po bolhi in avto-netu. flirtat. a veste… ...prikaži več včasih v avtu naletim na radio 1 in njihove akcije. recimo znana je zastonj vinjeta. vnesi svojo registorsko in potem cel danposluši njihov program. ma se čudim da nek janez ne pobere vseh vinjet. uni janez k objav 384 na x-u na dan . al na uro. ne sme sam slišu. nimam X-a
ja no naklonsky delajo za delodajalca al za sebe. to je zame fušanje na delovnme mestu. in za vse vase mlečnozobce. nekoč je bil v časniku Delo objavljen članek o gastarbajterju v italiji . iz SLO . in tip je… ...prikaži veče bilšolan, kvalificiran in cenjen pri delodajalcu. pa je tip en dan med delovnim časom iz pisarne preko službenega telefona naročil vstopnice za opero. zase. pa ga šef pokliče k sebi. diskretno. in mu lepo pove. da je bilo to prvič in zadnjič. dons pa til-tok na službenem pc-ju in phonu.
Zmotilo me je, da nismo imeli signala na mobilnem telefonu in to na dveh omrežjih in v današnji dobi bi bil lahko kak re-route narejen v primeru sile na druge ponudnike ne pa da mi piše no-service več kot 1… ...prikaži več uro, niti klicati nismo mogli ali pisati sms (pustimo internet ob strani).
Včasih smo za primer izpadov po centrih imeli še redundanco.... ampak če si skoraj najprijaznejši operater, tega očitno ne potrebuješ. Ja, okvare se dogajajo in to se ve vnaprej, zato se na to pač pripraviš. Vsaj avtomatski odzivnik bi si… ...prikaži več lahko kupili, kjer bi glas njihove Špele prijazno objavil, da gre za sistemski izpad, namesto da klicni center enostavno sploh ne dviguje slušalk. Bi marsikomu prihranili divje resetiranje domačega škatlovja...
Matr smo odvisni od interneta. Šele, ko si brez signala prideš do tega spoznanja..
A se sploh zavedate kolk reklam se ljudem ni prikazalo?
Zmanjkalo elektrike? Kaj šele bo ko bo zaradi kvazi zelenega prehoda vse na elektriko. Večino časa bomo v temi.
Bog pomagaj tistemu, ki niti 2 urci ne zdrži več brez telefona, televizije, računalnika..., pa še sredi dneva za po vrhu...
Si predstavljaš kako deluje abstinenčna kriza odvisnosti od interneta. Ljudje so sposobni tudi ubijati..
Prideš v lekarno in pravijo: kdor ima keš lovu lahko kaj kupi brez recepta. Ostali pa domov!
T2 ima zadnje čase večkrat težave. Bi se svojim uporabnikom kako oddolžili za potrpežljivost.
Ja, se strinjam. Pa tudi podpora je obupna, sami osorni, arogantni agenti. Dvakrat sem zahtevala odbitek od računa s pojasnilom, da sem morala delati prek data transfera (delam od doma) in so nastali dodatni stroški, pa so napisali, da "za… ...prikaži več napako niso odgovorni oni in da mojega zahtevka ne bodo upoštevali." Ko smo hoteli menjati operaterja, so pri konkurenci rekli, da ima T2 na našem območju zaskvotano optiko (ne s temi besedami, ampak to je dejstvo).
Novi protokoli prihajajo,eden od njih je sledljivost
Sledljivi smo že od bančnih lartic... prvih mobitelov.. itd naprej
Je tako,ni pa to vse,če boš imel wc kotliček priklopljen na internet ,pa bo sledljiv ,mal hec ampak razumljiva razlaga.Drgač je pa gotovina ta ki jih nervira,vse hočejo digitalno ,prav vse.
Lahko pa gledaš PORNO kanal na RKC .
Ne morem verjet, da ljudje za pomembne stvari nimajo backupa... jst za službo rabim avto, telefon in laptop... če neki od tega rikne, sem ob najmanj 150e na dan... torej imam 2 avta ( drugi pač za jurja ), dva… ...prikaži več telefona ( 3 sim od različnih operaterjev ), powerbank, rezervni mobilni modem v pisarni in zraven stacionarnega kompa še en laptop... strošek "backupa" je recimo slabega jurja na leto... Evo, recimo danes sem prešaltal mobilne na drugo kartico v telefonu in gas dalje... ne pa jamrat...
Enako s tem, da me edini avto 15 let (x 170 km) ni pustil na cedilu! Japan iberales!
Poleg tega, da nam T-2 servira na tv programih neskončne ponovitve za visoke denarje, nam sedaj še izklapljajo signale in za to krivijo neke napake. Včasih , ko ni bilo računalnikov, je bil običajno kriv kakšen človek. Sedaj pa se… ...prikaži več lahko krivi tehnično napako. Super, ampak ljudje še vedno plačujejo te napake !
oh, ja, in kolk jeznih uporabnikv se bere. da ne morjo delat ! uf, dargi moji, tole je bil pa BOB desetletja. pisarniški moljine morjo delat. kaj pa ? reševat spletne ankete, brskat po bolhi in avto-netu. flirtat. a veste… ...prikaži več včasih v avtu naletim na radio 1 in njihove akcije. recimo znana je zastonj vinjeta. vnesi svojo registorsko in potem cel danposluši njihov program. ma se čudim da nek janez ne pobere vseh vinjet. uni janez k objav 384 na x-u na dan . al na uro. ne sme sam slišu. nimam X-a
No ja, ni čisto tako. Veliko jih dela od doma, študij, nadzorne kamere in alarm - torej varovanje, izobraževanja in še kaj bi se našlo.
ja no naklonsky delajo za delodajalca al za sebe. to je zame fušanje na delovnme mestu. in za vse vase mlečnozobce. nekoč je bil v časniku Delo objavljen članek o gastarbajterju v italiji . iz SLO . in tip je… ...prikaži veče bilšolan, kvalificiran in cenjen pri delodajalcu. pa je tip en dan med delovnim časom iz pisarne preko službenega telefona naročil vstopnice za opero. zase. pa ga šef pokliče k sebi. diskretno. in mu lepo pove. da je bilo to prvič in zadnjič. dons pa til-tok na službenem pc-ju in phonu.
Ful dobr uporabnike obveščajo preko elektronskih medijev, da je prišlo do izpada. BUMBARJI.
Zmotilo me je, da nismo imeli signala na mobilnem telefonu in to na dveh omrežjih in v današnji dobi bi bil lahko kak re-route narejen v primeru sile na druge ponudnike ne pa da mi piše no-service več kot 1… ...prikaži več uro, niti klicati nismo mogli ali pisati sms (pustimo internet ob strani).
T2 uporablja Telekomovo omrežje, roaming, Očitno niso dovolj usposobljeni za odpravo podobnih napak.